Oranje WK voetbal?

Gestart door Enzo, 06 juni 2010 - 17:28:16

« vorige - volgende »

Wie gaat het WK voetbal winnen?

Nederland
Brazilie
Argentinie
Italie
Engeland
Duistland
Spanje
Portugal
Zuid Afrika
Anders?

Supermariobros

Braziliƫ speelde idd een sterke tweede helft, maar wat een slechte scheidsrechter. De tweede goal was hands en Kaka verdiende zeker geen rood.

Enzo

7-0 voor Portugal... :o
Heb de wedstrijd gemist, maar het moet een show zijn geweest!

JimPunkRawker

hoop dat de Portugezen hierdoor overmoedig raken en snoeihard onderuit gaan in de volgend ronde.
mag die mannetjesputters niet. team met de meeste swalbe's en alleen maar aan zichzelf denken.

moest er ff uit na vanmiddag  ::)

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

0634

Spanje 2-0. Tsja, Honduras was zwak, dus echte conclusies kunnen er niet worden getrokken denk ik.

Enzo

Morgen gaat Engeland waarschijnlijk naar huis, einde WK voor dit team...

0634

Denk je? Die zullen zich toch niet nogmaals laten verassen? Zou echt een enorme blamage zijn zeg...

JimPunkRawker

Citaat van: 0634 op 22 juni 2010 - 19:48:54
Denk je? Die zullen zich toch niet nogmaals laten verassen? Zou echt een enorme blamage zijn zeg...
frankrijk gezien? dan weet je wat er kan gebeuren, voordeel van Engeland is dat het team nog compleet is  :P

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Zaphod_Beeblebrox

... en dat de spelers daar overeen komen, net als Italiƫ. Ik denk echter dat het de teams ontbreekt aan een motivator op het veld.
Ze hebben ooit eens onderzoek gedaan naar de invloed van Beckham als die op het veld staat. Uit dat onderzoek kwam dat Engeland beter speelde met de man op het veld dan dat hij thuis bleef. Niet dat hij de grote leider van het team is/was, maar blijkbaar heeft het iets met een soort onderbewuste motivatie te maken of zoiets te maken.

Ik hoop allesinds dat ze niet naar huis moeten, een finale Argentiniƫ vs Engeland zou een heel mooie affiche zijn.

Supermariobros

Wat een defensief ingesteld Griekenland, dat een afstraffing verdiende. Zelden een ploeg zo'n afbraakvoetbal zien spelen, was niet om aan te zien.

Enzo

Nee, was inderdaad niet echt een fijne wedstrijd, daar hebben we er al meer van gezien helaas.
Maar dat Korea door zou gaan had ik niet verwacht, eerder Nigeria... ::)

Enzo

Wat een spanning tijdens Engeland-Slovenie.... :o
Het kon tot het einde nog alle kanten op!!

JimPunkRawker

De VS heeft lang gewacht maar hebben het toch voor elkaar gekregen! zeer goede prestatie van de amerikanen.

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Enzo


0634

Ik zag hem ja, wat een idioot zeg ;D

Zaphod_Beeblebrox

Volgens mij, als je goed kijkt, wilde hij eerst met zijn handen richting de bal uit reflex, bedenkt zich een halve seconde later en trekt ze in. Hij was nu toch al onderweg en dus proberen we maar als een walvis die uit de zee springt de bal nog te raken.

Enfin de wil was er deze keer, zondagmiddag een mooie Engeland vs Duitsland hopenlijk.