Wie wordt er WK 2010? [CONSTRUCTORS]

Gestart door Forza F1, 06 juni 2010 - 17:17:37

« vorige - volgende »

Wie wordt er WK 2010? [CONSTRUCTORS]

Red Bull
6 (37.5%)
McLaren
10 (62.5%)
Ferrari
0 (0%)
Mercedes
0 (0%)
Force India
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 12

Forza F1

Nu het seizoen bijna halverweg is, en we een beter idee gekregen hebben van de krachtverhoudingen, is het een ideale moment om eens te peilen wie men nu denkt dat er WK gaat worden.

Nog belangrijker: klopt jouw voorspelling van voor het seizoen nog? Denk je dat MercedesGP nog WK kan worden?

Laat jullie gaan!  :)

Enzo

Gezien het feit dat RedBull wat punten heeft laten liggen in de eerste 7 races, die ze in mijn opnie wel hadden moeten halen.
Denk ik dat Mclaren er met de titel vandoor gaat, vanaf nu verwacht ik dat RedBull langzaam terein gaat verliezen.
Mclaren dus... :)

meatball

RedBull moet bijna wel wk worden,het is op dit moment de beste wagen,moeten ze wel op de baan blijven natuurlijk
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

_Makke_

Mijn stem is naar McLaren gegaan, ook hier vooral omdat ik het hoop. McLaren maakte nu wel al een groot gat (bijna) dicht. In Canada denk ik dat McLaren zelfs voor de eerste keer een andere wagen op P1 plaatst op zaterdag. Puur op snelheid waren ze in Turkije al sneller dan Red Bull, door die bocht 8 kon Red Bull er nog net voorblijven, zo'n bocht 8 heb je niet in Canada.

gloudiesaurus

Ik zeg Red Bull al zal het close worden met Mclaren. Maar Red Bull heeft op dit moment de beste auto dus zou het ook het constructeurskampioen moeten worden..
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Supermariobros

Red Bull heeft al veel punten verloren en ik verwacht dat McLaren zich sneller ontwikkelt. McLaren dus.

Folkert

Mclaren denk ik. Sneller en beter kunnen ontwikkelen dan RBR en denk dat zij in de basis het beste coureurs duo hebben.
Canada word een Mclaren podium omdat de Mclaren op snelheid iedereen voor is.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Meejeens. Het rijdersduo is het sterkste van het veld, en ze compensren elkaar ook nog. Ideaal voor de constructeurstitel.

Button is super constant, sluw en foutloos, Hamilton heeft dat kleine beetje extra snelheid en vermogen om in te halen.

Gerard

Als de Red Bulls met elkaar samenwerken ipv elkaar tegenwerken, moet het een spannende strijd kunnen worden...
Mijn stem is naar Red Bull gegaan, mdat ik denk datzij terugkomen en zich herpakken

Enzo

Als ik er geld op zou moeten zetten, denk ik dat het op Mclaren zou gaan.
Inderdaad sterk rijders duo, en zijn momenteel het beste aan het ontwikkelen.

Voor het WK zou het leuk zijn als Ferrari en Mercedes zich er nog mee kunnen bemoeien.