Wie wordt er WK 2010? [DRIVERS]

Gestart door Forza F1, 06 juni 2010 - 17:16:31

« vorige - volgende »

Wie wordt er WK 2010? [DRIVERS]

Webber
6 (22.2%)
Button
2 (7.4%)
Hamilton
14 (51.9%)
Alonso
3 (11.1%)
Vettel
2 (7.4%)
Massa
0 (0%)
Kubica
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)
Schumacher
0 (0%)
Sutil
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 23

_Makke_

Citaat van: Burorri op 03 september 2010 - 14:34:32
Zoals eerder aan gegeven vind ik Massa ook geen absolute top. Alonso is dit jaar veelte slordig en laat te veel liggen, en net zoals 0634 over Webber zei, dat een echte topper makkelijk van Webber kan winnen, ben ik van mening dat een echte topper Makkelijk van de slordige Alonso kan winnen.
Ik denk dat Hamilton dit jaar heeft laten zien dat 2007 en 2008 geen toeval treffers waren. Naast snel rijden is hij geconcentreerd en vastberaden, iets wat behalve Webber en in zekere zin Button niemand verder heeft.

Button mag je anders op zijn minst naast Hamilton plaatsen als het op concentratie aankomt.

0634

Ik denk nog wel hoger zelfs. De laatste keer dat hij een foutje maakte lijkt jaren geleden...

Folkert

Citaat van: 0634 op 03 september 2010 - 19:55:50
Ik denk nog wel hoger zelfs. De laatste keer dat hij een foutje maakte lijkt jaren geleden...
China dit jaar in een van de laatste rondes ;)

Maar hij is vaak foutloos, maar Hamilton dit jaar ook.
Trotse vader van Rosalie(L)

Forza F1

Button maakt vooral meer fouten dan Hamilton in de kwalificaties.

0634

Citaat van: Burorri op 03 september 2010 - 19:59:18

China dit jaar in een van de laatste rondes ;)

Maar toen won hij gewoon ;).

Citaat van: Forza Ferrari op 04 september 2010 - 12:23:14
Button maakt vooral meer fouten dan Hamilton in de kwalificaties.
Hm, hij is gewoon wat minder snel over een rondje als Hamilton. Die kan dat veel beter.

Folkert

Citaat van: 0634 op 04 september 2010 - 12:29:18
Citaat van: Burorri op 03 september 2010 - 19:59:18

China dit jaar in een van de laatste rondes ;)

Maar toen won hij gewoon ;).

Citaat van: Forza Ferrari op 04 september 2010 - 12:23:14
Button maakt vooral meer fouten dan Hamilton in de kwalificaties.
Hm, hij is gewoon wat minder snel over een rondje als Hamilton. Die kan dat veel beter.
Weet ik, maar moest jou gewoon even ongelijk bewijzen :P

Maar zowel Button als Hamilton zijn dit jaar nagenoeg foutloos. En bij Button  heb ik het gevoel dat er nog meer in zit dan nu, als hij agressiever durft te rijden.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Ja, maar dat is nu weer net niet zijn ding. Hij is een hele soepele soevereine rijder, maar agressief rijden is niet echt zijn ding.

_Makke_

Citaat van: 0634 op 03 september 2010 - 19:55:50
Ik denk nog wel hoger zelfs. De laatste keer dat hij een foutje maakte lijkt jaren geleden...

Vandaar ook dat ik zei dat je hem OP ZIJN MINST naast Hamilton kon zetten. Waarmee ik dus alludeerde op het feit dat ik hem op dat vlak boven Hamilton plaats.   :P

Hamilton is gewoon agressiever en mijns inziens ook sneller. Maar je vind niet veel piloten die secuurder zijn dan Jenson. Dat is net zijn handelsmerk.

Folkert

Citaat van: 0634 op 04 september 2010 - 13:07:55
Ja, maar dat is nu weer net niet zijn ding. Hij is een hele soepele soevereine rijder, maar agressief rijden is niet echt zijn ding.
Ja, maar dat bedoelde ik ook niet. Het is niet zijn ding, maar als hij het wel zou doen zou hij stuk dichter bij Hamilton zitten denk ik. Hoeft niet veel, maar iets meer is ook goed.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Maar dat denk ik dus niet. JB rijdt al sinds jaar en dag zo. Daarmee heeft hij de wereldtop bereikt. Ik denk niet dat een rijder er verstandig aan doet om zomaar ineens zijn rijstijl aan te passen.

Enzo

Daarnaast denk ik ook niet dat dit zo eenvoudig is.
Elke rijder doet zijn best en rijdt zo goed en snel als hij kan, dit verander je niet zomaar.

Folkert

Citaat van: 0634 op 04 september 2010 - 14:19:13
Maar dat denk ik dus niet. JB rijdt al sinds jaar en dag zo. Daarmee heeft hij de wereldtop bereikt. Ik denk niet dat een rijder er verstandig aan doet om zomaar ineens zijn rijstijl aan te passen.
Klopt ook wel, maar als hij er aan wend dat hij misschien wel er mee kan rijden. Elke rijder is denk ik wel instaat iets van zijn rijstijl aan te passen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Burorri op 04 september 2010 - 15:19:21
Citaat van: 0634 op 04 september 2010 - 14:19:13
Maar dat denk ik dus niet. JB rijdt al sinds jaar en dag zo. Daarmee heeft hij de wereldtop bereikt. Ik denk niet dat een rijder er verstandig aan doet om zomaar ineens zijn rijstijl aan te passen.
Klopt ook wel, maar als hij er aan wend dat hij misschien wel er mee kan rijden. Elke rijder is denk ik wel instaat iets van zijn rijstijl aan te passen.

Een beetje, maar niet helemaal.
Uiteindelijk is een coureur het snelst, als hij op instinct kan rijden. Dan is er nauwelijks "ruimte" om een ander rijstijl te hanteren.