Grand Prix van Canada 2010, Circuit Gilles Villeneuve

Gestart door Enzo, 06 juni 2010 - 16:24:04

« vorige - volgende »

Niels_

Alonso zijn race wordt hier echt wel dik verneukt door Buemi en Chandhok. Eerst verliest hij hem knullig aan Buemi, maar dat kan ik nog begrijpen, want dat was gevecht om positie. Hoe Chandhok daar dan lullig in de weg van Alonso rijdt, jongens jongens... Daar komt m'n haar van recht te staan. Zonder dat gepruts met Buemi zat hij er allicht nog wel voor en dan wil ik nog wel eens zien hoe de race verloopt.

Folkert

Citaat van: Scuderia91 op 13 juni 2010 - 19:44:36
Alonso zijn race wordt hier echt wel dik verneukt door Buemi en Chandhok. Eerst verliest hij hem knullig aan Buemi, maar dat kan ik nog begrijpen, want dat was gevecht om positie. Hoe Chandhok daar dan lullig in de weg van Alonso rijdt, jongens jongens... Daar komt m'n haar van recht te staan. Zonder dat gepruts met Buemi zat hij er allicht nog wel voor en dan wil ik nog wel eens zien hoe de race verloopt.
Bij Buemi was toch gewoon om positie?

En Chandok was inderdaad wat knullig en Alonso maakte daar rare beweging naar rechts om volgens mij direct te verdedigen. Button gebruik gemaakt van de mogelijkheid en daarna goed weg gereden.
Wel leuke race en ook de eerste waar mensen op meerdere stops maakte.

Schumacher vond ik wel de grote verliezer van deze race. Massa reed ook niet heel sterk maar wil de race staraat nog wel is zien. Kijken wat er nou gebeurde tussen Luizi en Massa.
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

Bij de rijders tussenstand op de hoofdpagina zie ik geen Kubica staan???
Some things are too important to be left in the past.

Enzo

Laat maar...

robbert

maar ik hoop dat er hier bij het mindste dat er gezegd wordt niet zo wordt aangevallen, want dat was ook hatelijk

Enzo

Citaat van: robbert op 14 juni 2010 - 20:15:08
maar ik hoop dat er hier bij het mindste dat er gezegd wordt niet zo wordt aangevallen, want dat was ook hatelijk

Yep, het is niet leuk wat er gebeurd is, maar dit forum gaat gewoon verder.
Het sop is de kool niet waard, over tot de orde van de dag w.m.b.. 8)

_Makke_

Citaat van: robbert op 07 juni 2010 - 19:35:01
Citaat van: Makke op 07 juni 2010 - 13:15:55
Citaat van: robbert op 07 juni 2010 - 12:12:21
Citaat van: Makke op 07 juni 2010 - 08:04:19
Citaat van: robbert op 06 juni 2010 - 21:34:29
ik verwacht dat de strijd om de zege tussen redbull en mclaren zal gaan. Redbull zal aan het langste eind trekken.
Ferrari zal weer ergens tussen de 5de en 10de plaats bevinden na strijd met renault

Kom op robbert, 1 keer optimistisch zijn dat moet toch lukken. Ferrari ging, als ik me niet vergis, deze race uitpakken met een grote update. Het zou het team toch dichter moeten brengen dan dat ze vorig raceweekend zaten.
ik ben optimistisch, ik zeg dat redbull zal snel zijn

Lol, een Ferrari-fan die niet gelooft in de update van 'zijn' team is dus een optimistische Ferrari-fan? Volgens mij geef jij een hele andere betekenis aan het woord optimisme dan ik.

ik zou eens moeten zeggen dat ferrari met een dubbel zal weglopen, dan zou er nogal gelachen worden zeker. Ik zie de realiteit in en voor valencia, dus in canada, zal het niet beter zijn dan in turkije. Waarom moet ik zeggen dat ze goeie resultaten zullen halen als het niet zo is?
Ik hoop wel dat ferrari iedereen op een hoopje rijdt zoals in het seizoen 2002 en 2004 , maar nu gaat dat zeker het geval niet zijn.
Leer eens de realiteit onder ogen zien manneke

Voila se, hier sta je nu met je infantiele reacitie.

robbert

Citaat van: Makke op 15 juni 2010 - 16:18:32
Citaat van: robbert op 07 juni 2010 - 19:35:01
Citaat van: Makke op 07 juni 2010 - 13:15:55
Citaat van: robbert op 07 juni 2010 - 12:12:21
Citaat van: Makke op 07 juni 2010 - 08:04:19
Citaat van: robbert op 06 juni 2010 - 21:34:29
ik verwacht dat de strijd om de zege tussen redbull en mclaren zal gaan. Redbull zal aan het langste eind trekken.
Ferrari zal weer ergens tussen de 5de en 10de plaats bevinden na strijd met renault

Kom op robbert, 1 keer optimistisch zijn dat moet toch lukken. Ferrari ging, als ik me niet vergis, deze race uitpakken met een grote update. Het zou het team toch dichter moeten brengen dan dat ze vorig raceweekend zaten.
ik ben optimistisch, ik zeg dat redbull zal snel zijn

Lol, een Ferrari-fan die niet gelooft in de update van 'zijn' team is dus een optimistische Ferrari-fan? Volgens mij geef jij een hele andere betekenis aan het woord optimisme dan ik.

ik zou eens moeten zeggen dat ferrari met een dubbel zal weglopen, dan zou er nogal gelachen worden zeker. Ik zie de realiteit in en voor valencia, dus in canada, zal het niet beter zijn dan in turkije. Waarom moet ik zeggen dat ze goeie resultaten zullen halen als het niet zo is?
Ik hoop wel dat ferrari iedereen op een hoopje rijdt zoals in het seizoen 2002 en 2004 , maar nu gaat dat zeker het geval niet zijn.
Leer eens de realiteit onder ogen zien manneke

Voila se, hier sta je nu met je infantiele reacitie.

kijk dat bedoel ik nu dat er direct weer wordt aangevallen op een eigen mening. Makke waarom ga jij niet mee naar die andere site, want jij begint hier ongevraagd nu commentaar te geven.
Natuurlijk ben ik blij dat ferrari opeens zoveel sneller was, had het nooit durven denken.
In valencia gaan ze de dubbel nemen

_Makke_

Citaat van: robbert op 15 juni 2010 - 19:39:38
kijk dat bedoel ik nu dat er direct weer wordt aangevallen op een eigen mening. Makke waarom ga jij niet mee naar die andere site, want jij begint hier ongevraagd nu commentaar te geven.
Natuurlijk ben ik blij dat ferrari opeens zoveel sneller was, had het nooit durven denken.
In valencia gaan ze de dubbel nemen

Ik toon hier enkel aan hoe ridicuul uw reactie was. Meteen beginnen overdrijven en mijn post in het belachelijke trekken. Verder is het op een forum niet de bedoeling dat eerst iemand om een reactie vraagt.

En ik heb mijn account op die andere site al aangemaakt, geen nood.

robbert

Citaat van: Makke op 15 juni 2010 - 20:53:50
Citaat van: robbert op 15 juni 2010 - 19:39:38
kijk dat bedoel ik nu dat er direct weer wordt aangevallen op een eigen mening. Makke waarom ga jij niet mee naar die andere site, want jij begint hier ongevraagd nu commentaar te geven.
Natuurlijk ben ik blij dat ferrari opeens zoveel sneller was, had het nooit durven denken.
In valencia gaan ze de dubbel nemen

Ik toon hier enkel aan hoe ridicuul uw reactie was. Meteen beginnen overdrijven en mijn post in het belachelijke trekken. Verder is het op een forum niet de bedoeling dat eerst iemand om een reactie vraagt.

En ik heb mijn account op die andere site al aangemaakt, geen nood.

ja dan kan je daar ook al iedereen afbreken die een eigen mening heeft.
En geloof mij, ferrari zal hamilton verslaan

_Makke_

Citaat van: robbert op 15 juni 2010 - 21:06:03
Citaat van: Makke op 15 juni 2010 - 20:53:50
Citaat van: robbert op 15 juni 2010 - 19:39:38
kijk dat bedoel ik nu dat er direct weer wordt aangevallen op een eigen mening. Makke waarom ga jij niet mee naar die andere site, want jij begint hier ongevraagd nu commentaar te geven.
Natuurlijk ben ik blij dat ferrari opeens zoveel sneller was, had het nooit durven denken.
In valencia gaan ze de dubbel nemen

Ik toon hier enkel aan hoe ridicuul uw reactie was. Meteen beginnen overdrijven en mijn post in het belachelijke trekken. Verder is het op een forum niet de bedoeling dat eerst iemand om een reactie vraagt.

En ik heb mijn account op die andere site al aangemaakt, geen nood.

ja dan kan je daar ook al iedereen afbreken die een eigen mening heeft.
En geloof mij, ferrari zal hamilton verslaan

Oeh, dat kwetst mij nu se ;D

Ik breek nooit iemand af die een eigen mening heeft. Maar meningen moeten onderbouwd zijn, geen hersenloos gelul. Ik kan alleen postings zoals de jouwe niet aan me voorbij laten gaan. Iedereen heeft zo zijn zwakte.

Enzo

Ik denk dat Ferrari nooit slecht is geweest, ze hebben in Turkije gewoon een slecht weekend gehad.
Dat overkomt elk team wel eens, ik denk dat ze in de aankomende races nog wel aanspraak gaan maken op podium plaatsen.

Het is dit jaar bijzonder listig qua ontwikkelen, zeker zonder het fysiek te kunnen testen op de auto.
Met name hoe de auto met de banden omgaat blijkt erg belangrijk, je rijdt ze zo aan gort.

Gerard

Ik denk dat Ferrari momenteel in de sub-top zit, en dat Alonso resultaten haalt die eigenlijk "beter zijn dan de auto aankan"

Daarnaast heeft Massain deze race pech gehad dat hij hier 2 x naar binnen moest wegens schade
Eerst het geintje in de eerste ronde,met Liuzzi, en later de aanvaring met Schumacher, (waarbij Schumacherin mijn ogen niet fair deed )

Ik ben overigens Gerard,nieuw hier :)
Ik heb jarenlang op een ander forum gezeten,maar dat bloedde langzaam dood :'(

meatball

When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

gloudiesaurus

Welkom Gerard, we kunnen hier ook goed nieuw bloed gebruiken. Leuk dat je erbij bent gekomen...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is