Webber

Gestart door floris, 25 mei 2010 - 13:10:29

« vorige - volgende »

floris

Een apart geval die Mark Webber.
Kwam in vorige seizoenen niet echt overtuigend over, maar doet het nu toch heel aardig.

Je hebt zo van die coureurs die van meet af aan goed zijn, sommigen moeten groeien.
Ik heb altijd van Mark Webber gedacht dat het een 2e Barichello zou worden.
Maybe he proves me to be wrong.

Eerst maar eens afwachten.
Vooralsnog zet ik mijn geld op Vettel.

Jasper

Barrichello heeft ook zijn races gewonnen bij Ferrari, dus een tweede Barrichello kan hij nog altijd zijn, of een tweede Ralf Schumacher, of... ;) Ik heb wel sympathie voor Webber, daar niet van.

Enzo

Webber doet het nu erg goed, maar is hij consistent....
Ik verwacht dat Vettel het stokje weer van hem over neemt.

Folkert

Citaat van: Enzo op 25 mei 2010 - 22:11:26
Webber doet het nu erg goed, maar is hij consistent....
Ik verwacht dat Vettel het stokje weer van hem over neemt.
Moeilijk te zeggen bij Webber. Australie was een ramp, daar liep hij te kutten door slechte kwalificatie en oponthoud door de rijders voor hem? Heb Webber altijd degelijk rijder gevonden, maar sinds vorig jaar maakt hij het ineens wel waar. Wat ik ene kant wel verwachte, maar andere kant toch wat onverwachts. Medeomdat hij neit veel kon laten zien ook.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Citaat van: Burorri op 26 mei 2010 - 14:06:09
Citaat van: Enzo op 25 mei 2010 - 22:11:26
Webber doet het nu erg goed, maar is hij consistent....
Ik verwacht dat Vettel het stokje weer van hem over neemt.
Moeilijk te zeggen bij Webber. Australie was een ramp, daar liep hij te kutten door slechte kwalificatie en oponthoud door de rijders voor hem? Heb Webber altijd degelijk rijder gevonden, maar sinds vorig jaar maakt hij het ineens wel waar. Wat ik ene kant wel verwachte, maar andere kant toch wat onverwachts. Medeomdat hij neit veel kon laten zien ook.

Heb weleens gelezen dat Webber last heeft van overconcentratie, dat hij te fanatiek is en zich daarmee in zijn eigen vingers snijd.
Denk dat Australie daar een goed voorbeeld van was...

gloudiesaurus

Grote voordeel van Webber is dat hij consistent is dit seizoen, hij scoort steeds punten en zit voorin. Daarmee kan je ver komen.

Vond hem vroeger bij Jaguar en Williams mega veel pech hebben, vooral motorisch, dat lijkt hem nu (uitgezonderd gisteren) toch wel bespaard te blijven.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

meatball

Citaat van: gloudiesaurus op 31 mei 2010 - 12:53:59
Grote voordeel van Webber is dat hij consistent is dit seizoen, hij scoort steeds punten en zit voorin. Daarmee kan je ver komen.

Vond hem vroeger bij Jaguar en Williams mega veel pech hebben, vooral motorisch, dat lijkt hem nu (uitgezonderd gisteren) toch wel bespaard te blijven.
Zoveel pech had hij gisteren niet,eerder geluk zijn grootste rivaal voor de titel schakelde zichzelf uit en hij wordt alleenleider van het wk.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

_Makke_

Citaat van: meatball op 31 mei 2010 - 20:52:27
Citaat van: gloudiesaurus op 31 mei 2010 - 12:53:59
Grote voordeel van Webber is dat hij consistent is dit seizoen, hij scoort steeds punten en zit voorin. Daarmee kan je ver komen.

Vond hem vroeger bij Jaguar en Williams mega veel pech hebben, vooral motorisch, dat lijkt hem nu (uitgezonderd gisteren) toch wel bespaard te blijven.
Zoveel pech had hij gisteren niet,eerder geluk zijn grootste rivaal voor de titel schakelde zichzelf uit en hij wordt alleenleider van het wk.

Met McLaren dat dichterbij schuift vind ik dat helemaal nog niet zo'n geluk. Ze begonnen er op BBC ook over, maar het seizoen is nog lang én McLaren kon de snelheid van Red Bull evenaren. In plaats van uit te lopen op de McLaren lopen ze nu in. Dit is voor Webber een slechte zaak, sowieso.

webberonpole

Webber is altijd al een topper geweest. Bij alle voorgaande teams was hij beter dan zijn teamgenoot. Hij blijft rustig en heeft een enorm goede race pace.

Ik hoopte al jaren op winst voor hem, en ik was erbij op de Nurburgring in 2009! Nu hoop ik natuurlijk op iets waarvan ik eerder dacht dat het een droom was...... maar wie weet komt die uit 8)

Wizard

Citaat van: gloudiesaurus op 31 mei 2010 - 12:53:59
Grote voordeel van Webber is dat hij consistent is dit seizoen, hij scoort steeds punten en zit voorin. Daarmee kan je ver komen.

Vond hem vroeger bij Jaguar en Williams mega veel pech hebben, vooral motorisch, dat lijkt hem nu (uitgezonderd gisteren) toch wel bespaard te blijven.

Zolang alles op rolletjes gaat is Webber sterk maar hij is niet iemand als Hamilton die van niets, iets kan maken. Vettel is van het zelfde laken een pak. Zit het tegen dan hobbelt hij zijn rondjes, that's it. Webber gaat integenstelling dan rijden alsof hij na wordt gezeten door de duivel.