Wel of geen GP van Korea?

Gestart door Enzo, 04 juni 2010 - 18:59:17

« vorige - volgende »

Gerard

Kan dat op zo'n korte termijn nog dan?
Iedereen die op 24 oktober naar Korea zou komen moet dan maar "even" zijn ticket omboeken en zorgen dat hij/zij op de vervangende plek onderdak heeft?

100.000 man die " even" op de koffie komt voor een weekendje?

T.Nuvolari

Dat zijn zorgen voor Bernie en zijn gevolg. Zolang ik een race kan zien trek ik mij dat niet aan.  8)

Niels_

Misschien kan hij een race organiseren in de straten van Seoel.  ::)

janke

Tilke zou zich ook helemaal terug getrokken hebben volgens AMS. Maar dat is erg. Wat moet hij daar dan nog doen. Asfalteren, vangrails plaatsen?? Ik neem toch aan dat in hoofdlijnen het circuit klaar is. Zo niet, kun je altijd nog naar Zolder/Zandvoort. :P
Some things are too important to be left in the past.

Gerard

Tilke zal niets te maken willen hebben met welke vorm van negatieve aandacht ook, mbt de GP van Korea,
Dus Tilke vershuilt zich lekker achter zijn teken tafel...

janke

Om weer een circuit te bedenken waar je bij de race in slaap valt. Die man heeft een te grote monopoly vind ik.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Tilke kan gewoon goed ontwerpen maar is jarenlang aan restricties gebonden geweest. Naar het schijnt nu niet meer

gloudiesaurus

Tilke is slechts ontwerper en had slechts een adviserende rol. Denk dat het van hem sowieso niet afhangt of alles op tijd klaar is...
Denk dat meer van de bouwbedrijven etc. afhangt, zou wel een enorme anti-reclame zijn voor Zuid Korea. Toch een ontwikkelt land...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: janke op 30 september 2010 - 07:07:37
Tilke zou zich ook helemaal terug getrokken hebben volgens AMS. Maar dat is erg. Wat moet hij daar dan nog doen. Asfalteren, vangrails plaatsen?? Ik neem toch aan dat in hoofdlijnen het circuit klaar is. Zo niet, kun je altijd nog naar Zolder/Zandvoort. :P

Alle beetjes helpen! Dus hup..meneer Tilke, die vangrails daaro zit los, hoor! :D

Franky R.

Citaat van: 0634 op 30 september 2010 - 12:47:45
Tilke kan gewoon goed ontwerpen maar is jarenlang aan restricties gebonden geweest. Naar het schijnt nu niet meer

Het gerucht gaat dat Tilke en Ecclestone zakenpartners zijn. Dan vraag ik mij af hoe vrij Tilke is in zijn ontwerp-werkzaamheden. Want dat betekent het om 'zakenpartner' te zijn van Opa Bernie! ???

rafael25

aflassen, nooit meer natoe gaan en terug naar Magny cours  zou ik zeggen

rafael25


Zie de verschil circuit is bijna klaar ;) ;)


Enzo

Citaat van: 0634 op 30 september 2010 - 12:47:45
Tilke kan gewoon goed ontwerpen maar is jarenlang aan restricties gebonden geweest. Naar het schijnt nu niet meer

Heb ook ergens gelezen dat hij onder ristricities moest ontwerpen, wat de klant vraagt is wat de klant krijgt...
M.a.w. de opdrachtgever moet avontuurlijkere opdrachten geven, Tilke is slechts de uitvoerder.

Folkert

Citaat van: Enzo op 30 september 2010 - 21:52:31
Citaat van: 0634 op 30 september 2010 - 12:47:45
Tilke kan gewoon goed ontwerpen maar is jarenlang aan restricties gebonden geweest. Naar het schijnt nu niet meer

Heb ook ergens gelezen dat hij onder ristricities moest ontwerpen, wat de klant vraagt is wat de klant krijgt...
M.a.w. de opdrachtgever moet avontuurlijkere opdrachten geven, Tilke is slechts de uitvoerder.
Wat ik me beetje afvraag: hoeveel verstand of kennis heeft iemand als Tilke van F1 auto's, e.d.?
Trotse vader van Rosalie(L)

gloudiesaurus

Als je op die foto's kijkt zie je dat het circuit nog lang niet klaar is. Een asfaltlaag ontbreekt, de pitwall, vangrails, aanplanting...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is