Man van de wedstrijd: Turkije

Gestart door Folkert, 30 mei 2010 - 15:46:47

« vorige - volgende »

Wie is de man van de wedstrijd?

Hamilton
16 (64%)
Button
4 (16%)
Webber
3 (12%)
Schumacher
1 (4%)
Rosberg
0 (0%)
Kubica
0 (0%)
Massa
0 (0%)
Alonso
0 (0%)
Sutil
0 (0%)
Kobayashi
1 (4%)

Totaal aantal stemmen: 20

Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

_Makke_

Normaal gezien zou ik hier Vettel plaatsen. Hij is de man die de uitslag bepaald heeft, maar aangezien we naar de beste man van de race zoeken krijgt Webber mijn stem.

Folkert

Ik ga voor Hamilton. De top 4 heeft eigenlijk allemaal zeer goed gereden en Hamilton had denk ik niet gewonnen als Vettel en Webber de baan waren af gegaan.
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

Button. Haalt MS op grootse wijze in aan de buitenkant en zet ook nog even zijn maatje (tijdelijk) te kijk. Een echte racer die Button.
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Kan je dan ook zo zeggen over Hamilton, haalt Vettel terug in op grote wijze, en zet ook zijn teammaatje te kijk en wint de race. Denk dat de inhaal actie wat geflatteerd is omdat Hamilton niet verwachte dat Button het zou doen en ook niet echt meer aan het racen waren. Lagen 30 seconde voor op Webber toen. Maar sterk gereden van Button, niet gedacht dat hij de pace zo goed kon volgen.
Trotse vader van Rosalie(L)

meatball

Hamilton man van de race hij was  gewoon goed vandaag al is Button niet veel minder,Ferrari is duidelijk op de dool.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

janke

Citaat van: Burorri op 30 mei 2010 - 16:32:28
Kan je dan ook zo zeggen over Hamilton, haalt Vettel terug in op grote wijze, en zet ook zijn teammaatje te kijk en wint de race. Denk dat de inhaal actie wat geflatteerd is omdat Hamilton niet verwachte dat Button het zou doen en ook niet echt meer aan het racen waren. Lagen 30 seconde voor op Webber toen. Maar sterk gereden van Button, niet gedacht dat hij de pace zo goed kon volgen.
Dat zal dan wel, maar voor Button's 1ste jaar bij McLaren is hij gewoon net zo goed als Hamilton. Nat of droog, maakt hem niets uit. Daarom Button.
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Citaat van: janke op 30 mei 2010 - 17:18:09
Citaat van: Burorri op 30 mei 2010 - 16:32:28
Kan je dan ook zo zeggen over Hamilton, haalt Vettel terug in op grote wijze, en zet ook zijn teammaatje te kijk en wint de race. Denk dat de inhaal actie wat geflatteerd is omdat Hamilton niet verwachte dat Button het zou doen en ook niet echt meer aan het racen waren. Lagen 30 seconde voor op Webber toen. Maar sterk gereden van Button, niet gedacht dat hij de pace zo goed kon volgen.
Dat zal dan wel, maar voor Button's 1ste jaar bij McLaren is hij gewoon net zo goed als Hamilton. Nat of droog, maakt hem niets uit. Daarom Button.
Was niet zo zeer dat je Button stemde, want hij was zeker een kandidaat voor de overwinning qua race pace, maar was me meer dat zeker die laatste inhaalactie niet helemaal is gegaan zoals het leek. Mooi stukje racen, maar denk niet dat je die inhaal actie als echte inhaal actie kan bestempelen. Verder heb je helemaal gelijk. Vorige droge races reed hij trager dan Hamilton, maar nu reed hij zeker snel.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Citaat van: meatball op 30 mei 2010 - 16:46:16
Hamilton man van de race hij was  gewoon goed vandaag al is Button niet veel minder,Ferrari is duidelijk op de dool.

Eens

Supermariobros

Citaat van: meatball op 30 mei 2010 - 16:46:16
Hamilton man van de race hij was  gewoon goed vandaag al is Button niet veel minder,Ferrari is duidelijk op de dool.
2

Bart VD

Citaat van: janke op 30 mei 2010 - 16:22:36
Button. Haalt MS op grootse wijze in aan de buitenkant en zet ook nog even zijn maatje (tijdelijk) te kijk. Een echte racer die Button.

Het team had  Hamilton gezegd om brandstof te sparen, en de aangewezen besparing bracht hem op een belachelijk laag tempo.  Button kon Hamilton enkel inhalen door miscommunicatie tussen Hamilton en het team.  Doordat Hamilton zijn teammaat meteen terug kon pakken en er dan voor blijven, weet ik nog niet wie er eigenlijk wie te kijk heeft gezet.
This space for rent

janke

Citaat van: Bart VD op 31 mei 2010 - 12:46:13
Citaat van: janke op 30 mei 2010 - 16:22:36
Button. Haalt MS op grootse wijze in aan de buitenkant en zet ook nog even zijn maatje (tijdelijk) te kijk. Een echte racer die Button.

Het team had  Hamilton gezegd om brandstof te sparen, en de aangewezen besparing bracht hem op een belachelijk laag tempo.  Button kon Hamilton enkel inhalen door miscommunicatie tussen Hamilton en het team.  Doordat Hamilton zijn teammaat meteen terug kon pakken en er dan voor blijven, weet ik nog niet wie er eigenlijk wie te kijk heeft gezet.
Dat werd ook aan Button medegedeeld met 'save fuel' maar ik vond hem gisteren op een droge baan Hamilton goed bijhouden en de RBR's ook (was de laatste races wel anders). Even een steek naar je maat geven van, ik ben er ook nog vond ik wel geslaagd van Button. MS ging hij toch op een mooie manier voorbij. Zien we niet elke race. Daarom Button, al heb ik meer met Hamilton. Maar voor het 1ste jaar bij McLaren en een hele goede/sterke maat in je team hebbende doet Button het zéér goed, vind ik.
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

De actie op Schumacher was zeker een mooie, maar op Hamilton kan je amper een inhaal actie noemen in mijn ogen. Zelfde vind ik bij Webber en Vettel, Vettel was op dat moment alleen kunstmatig sneller omdat Webber iets rustiger reed. Je meot het wel doen, maar erg speciaal vind ik het niet.
Trotse vader van Rosalie(L)

_Makke_

Citaat van: Burorri op 31 mei 2010 - 18:15:07
De actie op Schumacher was zeker een mooie, maar op Hamilton kan je amper een inhaal actie noemen in mijn ogen. Zelfde vind ik bij Webber en Vettel, Vettel was op dat moment alleen kunstmatig sneller

Que? Geen inhaalactie? Hij plaatste zijn grijze bolide anders wel mooi naast Hamilton. Dat was een echte inhaalactie. Die van Vettel trouwens ook.

Folkert

Citaat van: Makke op 01 juni 2010 - 08:00:39
Citaat van: Burorri op 31 mei 2010 - 18:15:07
De actie op Schumacher was zeker een mooie, maar op Hamilton kan je amper een inhaal actie noemen in mijn ogen. Zelfde vind ik bij Webber en Vettel, Vettel was op dat moment alleen kunstmatig sneller

Que? Geen inhaalactie? Hij plaatste zijn grijze bolide anders wel mooi naast Hamilton. Dat was een echte inhaalactie. Die van Vettel trouwens ook.
Nou ja, technisch gezien natuurlijk wel, maar Hamilton was niet echt meer aan het racen na de teamradio. Button had die kennelijk niet gehoord of gekregen en ging er voor. Maar als 1 van de 2 volopraced en de andere er van uit gaat dat zij gewoon rustig aan gaan doen, kan je het moeilijk normale situatie noemen.
Trotse vader van Rosalie(L)