Silly Season!

Gestart door Enzo, 24 mei 2010 - 16:51:41

« vorige - volgende »

0634

Ik zeg niet dat ze niet objectief of niet serieus te nemen zijn he. Ik zeg alleen dat er ook wel eens geruchten instaan die niet waar zijn.

janke

Citaat van: Jeroen op 02 december 2011 - 22:39:23
Ik zeg niet dat ze niet objectief of niet serieus te nemen zijn he. Ik zeg alleen dat er ook wel eens geruchten instaan die niet waar zijn.

Nou, kom nu eens met echte voorbeelden. Het is geen GPPits of F1 Today of GPUpdate. Die zetten direct alles op de site al is het gerucht maar 0'1. En een beetje overnemen van elkaar is ook niet vreemd in deze branche.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Ik kom niet met voorbeelden. Ik heb niet het geheugen van een olifant en ga het ook niet nazoeken. Als jij er anders over denkt, prima. Ik krijg regelmatig dingen te horen van diverse bladen, die wij hier soms wel soms niet plaatsen en die later niet uitkomen. AMS zit daar ook bij. Misschien zat er dan een kern in, misschien niet.

gloudiesaurus

Citaat van: janke op 02 december 2011 - 23:11:24
Citaat van: Jeroen op 02 december 2011 - 22:39:23
Ik zeg niet dat ze niet objectief of niet serieus te nemen zijn he. Ik zeg alleen dat er ook wel eens geruchten instaan die niet waar zijn.

Nou, kom nu eens met echte voorbeelden. Het is geen GPPits of F1 Today of GPUpdate. Die zetten direct alles op de site al is het gerucht maar 0'1. En een beetje overnemen van elkaar is ook niet vreemd in deze branche.

Wij publiceren niet alle geruchten, maar feit is dat internet nu eenmaal sneller werkt dan een krant / tijdschrift. Je hebt ook minder tijd om bronnen te checken etc.

Ik ontving gisteren de nieuwe Formule1.nl, daar staat een heel artikel over Raikkonen is, of hij wel zal terugkeren of niet.... Inmiddels hopeloos achterhaalt.



GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Citaat van: gloudiesaurus op 03 december 2011 - 00:56:44
Citaat van: janke op 02 december 2011 - 23:11:24
Citaat van: Jeroen op 02 december 2011 - 22:39:23
Ik zeg niet dat ze niet objectief of niet serieus te nemen zijn he. Ik zeg alleen dat er ook wel eens geruchten instaan die niet waar zijn.

Nou, kom nu eens met echte voorbeelden. Het is geen GPPits of F1 Today of GPUpdate. Die zetten direct alles op de site al is het gerucht maar 0'1. En een beetje overnemen van elkaar is ook niet vreemd in deze branche.

Wij publiceren niet alle geruchten, maar feit is dat internet nu eenmaal sneller werkt dan een krant / tijdschrift. Je hebt ook minder tijd om bronnen te checken etc.



Oke, dat is duidelijk.
Some things are too important to be left in the past.

Franky R.

@Janke,


Kennelijk zit er toch een kern van waarheid in het verhaal rond Gerard Berger...Boullier voelde zich i.i.g. geroepen om zich te verdedigen!
http://www.gppits.net/nieuws/boullier_in_de_verdediging/

janke

#1626
Citaat van: Franky R. op 03 december 2011 - 16:33:29
@Janke,


Kennelijk zit er toch een kern van waarheid in het verhaal rond Gerard Berger...Boullier voelde zich i.i.g. geroepen om zich te verdedigen!
http://www.gppits.net/nieuws/boullier_in_de_verdediging/

Ik vind dat die Boullier niet als team manager functioneert, maar of Berger een verbetering is??  Die zat en vertrok bij STR, toch??  en ook bij BMW heeft hij een blauwe maandag gezeten. Daar waren ze al snel klaar met Berger. Het moet wel inbreng/input hebben natuurlijk. En dan geloof ik dat Berger een niemendalletje is. En wie deze man de kwalificatie van groot coureur geeft :D Lachen, ja echt lachen.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Berger is altijd een prima coureur geweest. En ik snap ook niet zo waarom hier zo raar gedaan wordt over een mogelijke aanstelling. Ik zeg niet dat hij een groot teambaas gaat worden, maar ik zou ook niet weten waarom hij het niet zou kunnen worden.

janke

Citaat van: Jeroen op 03 december 2011 - 18:44:19
Berger is altijd een prima coureur geweest. En ik snap ook niet zo waarom hier zo raar gedaan wordt over een mogelijke aanstelling. Ik zeg niet dat hij een groot teambaas gaat worden, maar ik zou ook niet weten waarom hij het niet zou kunnen worden.

Tuurlijk, het kan vriezen of dooien. En wat betreft coureur, leuk, niet meer dan dat. Nivo Alesi, Irvine, Laffite, Patrese??? Iig niks meer.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Irvine mocht nog niet zijn uitlaat poetsen.

janke

Citaat van: Jeroen op 03 december 2011 - 19:12:51
Irvine mocht nog niet zijn uitlaat poetsen.

Och kom op zeg, als of die Berger zo veel beter was dan Irvine. Pff, Berger mocht ook een Ferrari en McLaren rijden. Doorsnee, niks meer, niks minder. Vind ik. Nooit een winnaar van zijn teammaat. Help me als ik fout zit.
Some things are too important to be left in the past.

Gerard

Berger heeft ook al een paar jaar ervaring bij Torro Rosso opgedaan, toen Vettel daar coureur was, dus waarom niet??

0634

Citaat van: janke op 03 december 2011 - 19:18:25
Citaat van: Jeroen op 03 december 2011 - 19:12:51
Irvine mocht nog niet zijn uitlaat poetsen.

Och kom op zeg, als of die Berger zo veel beter was dan Irvine. Pff, Berger mocht ook een Ferrari en McLaren rijden. Doorsnee, niks meer, niks minder. Vind ik. Nooit een winnaar van zijn teammaat. Help me als ik fout zit.
Nee, klopt, hij kwam te kort voor de absolute top, maar waarom je zo minderwaardig doet over rijders die net geen top zijn is mij een raadsel. Ik kan je vertellen dat meervoudige Grand Prix-winnaars stuk voor stuk bijzonder goede coureurs zijn en alles behalve doorsnee. En Irvine, die was echt een klasse minder hoor en zelfs die was niet doorsnee.

KVDracer

Citaat van: Jeroen op 03 december 2011 - 20:10:47
Citaat van: janke op 03 december 2011 - 19:18:25
Citaat van: Jeroen op 03 december 2011 - 19:12:51
Irvine mocht nog niet zijn uitlaat poetsen.

Och kom op zeg, als of die Berger zo veel beter was dan Irvine. Pff, Berger mocht ook een Ferrari en McLaren rijden. Doorsnee, niks meer, niks minder. Vind ik. Nooit een winnaar van zijn teammaat. Help me als ik fout zit.
Nee, klopt, hij kwam te kort voor de absolute top, maar waarom je zo minderwaardig doet over rijders die net geen top zijn is mij een raadsel. Ik kan je vertellen dat meervoudige Grand Prix-winnaars stuk voor stuk bijzonder goede coureurs zijn en alles behalve doorsnee. En Irvine, die was echt een klasse minder hoor en zelfs die was niet doorsnee.

Irvine vond ik niet slecht als rijder, tot hij Ferrari verliet. En dat vond ik dan weer beter aan Berger, ik kan niet zeggen dat hij aan grootspraak gedaan heeft, terwijl Irvine dit wel gedaan heeft zonder dat hij nog iets bewezen heeft na zijn Ferrari periode. Mar kome, nu zitten we naast de kwestie te spreken. Ik zie in hem geen teammanager. Hij heeft bij BMW en STR gezeten, maar hij is daar steeds weer met stille trom vertrokken. Dan denk ik dat ze eerder kunnen uitkijken naar iemand die al succesvol is in lagere klasses, zoals RedBull met Horner gedaan heeft. Ik ga ook niet beweren dat dat elke keer succesvol gaat zijn, maar je kunt moeilijk in de F1 een team leiden in deze tijden zonder al teammanager geweest te zijn of bij een team als manager gewerkt te hebben.

T.Nuvolari

Berger was geen absolute topper nee, maar hij zat toch niet ver onder de Senna's, Mansell's en Prost's van deze wereld.
14 seizoenen in, buiten het eerste, allesbehalve snertteams. Had voldoende kwaliteiten om een wagen mee door te ontwikkelen, 48 keer op het podium te staan, 10 keer te winnen (waaronder een paar in inferieure wagens). Hij had een belangrijk aandeel in het feit dat Todt naar Ferrari kwam, we weten allemaal wat daar van gekomen is. Leuk wistje datje, scoorde de allereerste en de allerlaatste Benetton overwinning.