Silly Season!

Gestart door Enzo, 24 mei 2010 - 16:51:41

« vorige - volgende »

Kootje

Wel 'n aangenaam plaatje trouwens.



Dat had dan weer 'n stuk slechter gekund.

Wizard

Ik las het al op een ander forum. Is ze familie van Emilio de Villota? En toch een stuk prettiger om naar te kijken dan een Vettel of Kubica. ;)

Kootje

Dochter van de voormalig F1 coureur Emilio de Villota, en zus van Formule Palmer Audi coureur Emilio de Villota jr.


Matthijs

Als ik aan haar denk, dan denk ik aan wat ze geflikt heeft in de Superleague in Jarama (zie na 38 seconden). Zo'n coureur hoort niet in de F1 thuis.

0634

Naja, omdat ze effe een keertje dom doet? Dit was ook oerdom:

Toch horen die wel in de F1. Ik kan haar verder niet beoordelen, maar op basis van dit kan ik niet zeggen dat ze niet in de f1 hoort.

Gerard

Whahahaha ik moest meteen hieraan denken

Franky R.

Citaat van: Gerard op 01 december 2011 - 19:52:04
Whahahaha ik moest meteen hieraan denken


ROFLOL!


Dat was ECHT dom, ja! Maar wat Maria deed in die clip van Matthijs was niet echt slim, he! Rosset had er alleen zichzelf mee, waar Maria de Villota die auto gewoon ziet aankomen en toch op de gas stapt...Maar mss. dat ze ervan heeft geleerd?


Ach, als ze dat soort zaken ook gaat flikken in de F1, dan moet ze wel weten dat ze er dan sneller eruit zal worden gegooid dan dat ze erin kwam.


En Genii kan het geld goed gebruiken.


Wizard

Citaat van: Gerard op 01 december 2011 - 19:52:04
Whahahaha ik moest meteen hieraan denken

Opperknurft!!

SDG

Was de laatste vrouw die totnogtoe achter het stuur zat van een F1-auto niet Sarah Fisher - sedert vorig jaar gestopt met racen, en nu teamboss van een eigen Indycar-team - op Indianapolis in 2002, voor een demo in de McLaren?

Franky R.

http://www.gppits.net/nieuws/officieel_maldonado_rijdt_in_2012_voor_williams/


Tadaaa!


En ik word even niet goed.... ::) ....Maldonado, terwijl je Sutil EN Bottas kunt halen. Ik hoop nu vurig op Sutil in het eerste stoeltje van Williams, ipv Barrichello.

0634

Er is gewoon geen keus. Het geld is nodig. Frank moet ieder dubbeltje omdraaien, net zoals vroeger.

Wizard

Barrichello wilde gratis rijden...en zelfs betalen...

KVDracer

Citaat van: Franky R. op 02 december 2011 - 03:49:50
http://www.gppits.net/nieuws/officieel_maldonado_rijdt_in_2012_voor_williams/


Tadaaa!


En ik word even niet goed.... ::) ....Maldonado, terwijl je Sutil EN Bottas kunt halen. Ik hoop nu vurig op Sutil in het eerste stoeltje van Williams, ipv Barrichello.

Tsja, als je 15 milj. dollar hebt en de financiele status weet van Williams, zegt dit genoeg denk ik. Natuurlijk, vorig jaar vonden we ook dat Petrov geen tweede kans verdiende, maar deze heeft dit jaar toch bewezen dat hij een plaats hoort te hebben in de F1 of dat hij toch niet moet onder doen voor andere rijders. Ik hoop dat Sutil het tweede toeltje krijgt, want ik vind dat hij toch ook wel een stoeltje verdiend. Is zeker geen slechte rijder, dit jaar mss iets minder uit de verf gekomen, maar heeft wel al bewezen dat hij een plaats verdiend in de F1 en hij heeft natuurlijk ook sponsorgeld.

T.Nuvolari

Bwaaaa. Petrov zijn eerste paar races waren goed, net als zijn laatste paar races in 2010. Daarentegen was hij niet sneller dan de inderhaast aan boord gehaalde Heidfeld en zijn opvolger Senna en die is dan nog volgens velen een absolute kluns. Iedereen mag van mij best een kans en zelfs een 2de kans krijgen, you never know, maar Petrov staat na dit seizoen toch achteraan in het rijtje.

Franky R.

Citaat van: M@rc op 02 december 2011 - 11:32:44
Bwaaaa. Petrov zijn eerste paar races waren goed, net als zijn laatste paar races in 2010. Daarentegen was hij niet sneller dan de inderhaast aan boord gehaalde Heidfeld en zijn opvolger Senna en die is dan nog volgens velen een absolute kluns. Iedereen mag van mij best een kans en zelfs een 2de kans krijgen, you never know, maar Petrov staat na dit seizoen toch achteraan in het rijtje.


Petrov heeft IMHO het flink laten liggen...Kijk naar de stand; Petrov 37 punten, waar Heidfeld 34 punten bij elkaar reed...En Heidfeld werd ontslagen op 23 augustus van dit jaar met nog 8 GP's te gaan!!


Nee, dan snap ik heel goed dat Petrov nog niet is bevestigd door Lotus Renault....


Maar Maldonado? Ik denk dat Williams het zekere voor het onzekere nemen. Mocht PVDSA toch een probleem worden (Er zijn vragen over de financiering e.d. in het Venezolaanse parlement), dan lig Pastor er al snel uit...