Silly Season!

Gestart door Enzo, 24 mei 2010 - 16:51:41

« vorige - volgende »

Enzo

Citaat van: janke op 26 november 2011 - 18:56:39
Hülkenberg is nu ook een serieuze optie bij Force India, werd vanmiddag gezegd door Olaf Mol. Laat die jongen maar weer gaan racen. Ik zie wel wat in die gast.

Over Mol gesproken, moest wel even om hem lachen vanmiddag.

"Brand!!Brand!! Bij Vettel!!! Onee het is koud ijs...."    ;D ;D

janke

Citaat van: Enzo op 26 november 2011 - 20:55:45
Citaat van: janke op 26 november 2011 - 18:56:39
Hülkenberg is nu ook een serieuze optie bij Force India, werd vanmiddag gezegd door Olaf Mol. Laat die jongen maar weer gaan racen. Ik zie wel wat in die gast.

Over Mol gesproken, moest wel even om hem lachen vanmiddag.

"Brand!!Brand!! Bij Vettel!!! Onee het is koud ijs...."    ;D ;D

Het is af en toe wel een sukkel, maar vanmiddag maakte hij een geintje. Hij legde ook prima uit dat het koelt. Nee, wij weten niet wat dat spul doet. Olaf is, naja, een middelmatig F1 verslaggever, vind ik. Maar schijnbaar houdt hij nogal wat F1 fans aan de buis gekluisterd. Rare vent.
Some things are too important to be left in the past.

Enzo

Citaat van: janke op 26 november 2011 - 21:30:30
Citaat van: Enzo op 26 november 2011 - 20:55:45
Citaat van: janke op 26 november 2011 - 18:56:39
Hülkenberg is nu ook een serieuze optie bij Force India, werd vanmiddag gezegd door Olaf Mol. Laat die jongen maar weer gaan racen. Ik zie wel wat in die gast.

Over Mol gesproken, moest wel even om hem lachen vanmiddag.

"Brand!!Brand!! Bij Vettel!!! Onee het is koud ijs...."    ;D ;D

Het is af en toe wel een sukkel, maar vanmiddag maakte hij een geintje. Hij legde ook prima uit dat het koelt. Nee, wij weten niet wat dat spul doet. Olaf is, naja, een middelmatig F1 verslaggever, vind ik. Maar schijnbaar houdt hij nogal wat F1 fans aan de buis gekluisterd. Rare vent.

Hij heeft wel passie voor zijn vak, dat kan niemand ontkennen.
Jammer is dat hij zelf niet meer lijfelijk bij de races mag zijn en vanuit een studio zijn commentaar moet geven.

Franky R.

Citaat van: janke op 26 november 2011 - 21:30:30
Citaat van: Enzo op 26 november 2011 - 20:55:45
Citaat van: janke op 26 november 2011 - 18:56:39
Hülkenberg is nu ook een serieuze optie bij Force India, werd vanmiddag gezegd door Olaf Mol. Laat die jongen maar weer gaan racen. Ik zie wel wat in die gast.

Over Mol gesproken, moest wel even om hem lachen vanmiddag.

"Brand!!Brand!! Bij Vettel!!! Onee het is koud ijs...."    ;D ;D

Het is af en toe wel een sukkel, maar vanmiddag maakte hij een geintje. Hij legde ook prima uit dat het koelt. Nee, wij weten niet wat dat spul doet. Olaf is, naja, een middelmatig F1 verslaggever, vind ik. Maar schijnbaar houdt hij nogal wat F1 fans aan de buis gekluisterd. Rare vent.


Het is de geestdrift van Olaf Mol, dan moet je toegeven. Een Murray Walker was geliefd om dezelfde redenen, terwijl die man de ene na de andere (taal)blunder [Walkerisms]maakte...


CitaatAnd now, excuse me while I interrupt myself


Citaat[/size]He can't decide whether to leave his visor half open or half closed


Citaat[/size]I don't make mistakes. I make prophecies which immediately turn out to be wrong


En deze is natuurlijk een classic!
Citaat[/size]The lead car is unique, except for the one behind it which is identical
;D ;D ;D




Enzo

Echt een held onze Murray!!  8)

Franky R.

Citaat van: Enzo op 26 november 2011 - 22:52:00
Echt een held onze Murray!!  8)
;D


Ja, daarvoor ging je speciaal luisteren naar de BBC en stoorde je je aan het motorgeluid. Tegenwoordig stoor je je aan het commentaar... :P


Je vroeg je af hoe die man erop kwam...
Citaat"There are seven winners of the Monaco Grand Prix on the starting line today, and four of them are Michael Schumacher."
::)


Meer quotes, hier...http://www.systems.caltech.edu/~rao/murray.html

Wizard

Hehe. :D Morgen eens doorlezen.

0634

Citaat van: janke op 26 november 2011 - 21:30:30
Citaat van: Enzo op 26 november 2011 - 20:55:45
Citaat van: janke op 26 november 2011 - 18:56:39
Hülkenberg is nu ook een serieuze optie bij Force India, werd vanmiddag gezegd door Olaf Mol. Laat die jongen maar weer gaan racen. Ik zie wel wat in die gast.

Over Mol gesproken, moest wel even om hem lachen vanmiddag.

"Brand!!Brand!! Bij Vettel!!! Onee het is koud ijs...."    ;D ;D

Het is af en toe wel een sukkel, maar vanmiddag maakte hij een geintje. Hij legde ook prima uit dat het koelt. Nee, wij weten niet wat dat spul doet. Olaf is, naja, een middelmatig F1 verslaggever, vind ik. Maar schijnbaar houdt hij nogal wat F1 fans aan de buis gekluisterd. Rare vent.

Ik mag hem graag, verslaat F1 als een ware fan. In zijn enthousiasme vergaloppeert hij zich wel eens, maar datzelfde enthousiasme maakt veel goed.

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 27 november 2011 - 00:49:30
Citaat van: janke op 26 november 2011 - 21:30:30
Citaat van: Enzo op 26 november 2011 - 20:55:45
Citaat van: janke op 26 november 2011 - 18:56:39
Hülkenberg is nu ook een serieuze optie bij Force India, werd vanmiddag gezegd door Olaf Mol. Laat die jongen maar weer gaan racen. Ik zie wel wat in die gast.

Over Mol gesproken, moest wel even om hem lachen vanmiddag.

"Brand!!Brand!! Bij Vettel!!! Onee het is koud ijs...."    ;D ;D

Het is af en toe wel een sukkel, maar vanmiddag maakte hij een geintje. Hij legde ook prima uit dat het koelt. Nee, wij weten niet wat dat spul doet. Olaf is, naja, een middelmatig F1 verslaggever, vind ik. Maar schijnbaar houdt hij nogal wat F1 fans aan de buis gekluisterd. Rare vent.

Ik mag hem graag, verslaat F1 als een ware fan. In zijn enthousiasme vergaloppeert hij zich wel eens, maar datzelfde enthousiasme maakt veel goed.
precies, hij doet het als fan, met heel veel kennis, maar toch zit hij er ook geregeld naast of mist ie gewoon dingen compleet. Kan soms storend zijn, maar zijn enthousiasme vergoed alles. Bij de BBC is het ook verre van perfect wat dat betreft, dat hou je toch altijd

0634

Zo is het. Hij is net zo'n F1-idioot als wij hier met zijn allen, en dat vind ik prettig om te horen. Als je dat vergelijkt met de BRT, is het een wereld van verschil. In vergelijking met het enthousiasme en passie van Mol is het alsof die Belgische commentatoren de troonrede aan het voorlezen zijn.

Wizard

Dat zeker. Enige wat me stoort zijn de reclames en niet omdat ze er zijn maar omdat ze steevast doorgedrukt worden. Persoonlijk, en ik weet dat het misschien niet mogelijk is, zou ik geen aantal per race maar per seizoen vaststellen. Zodat je in spannende races 1 minder kan doen, of wie weet wel 2, en een extra reclameblok tijdens saaie races. RTL küfte het om in het midden van een spannend gevecht de reclame in te duiken. Gemiste kans en exact de reden waarom ik naar BBC kijk. Plus, een pitreporter is geen overbodige luxe. Als je dan meteen zorgt dat deze technische kennis in huis heeft, sla je 2 vliegen in 1 klap. Gezien RTL7 dit niet in huis heeft vind ik het ver beneden de maat. Hier staat dan ook BBC op, tijdens races. Ook omdat mijn Engels, behoudens het herkennen van de Britse vlag, meer dan prima is.

0634

Citaat van: Wizard op 27 november 2011 - 10:00:27
Hier staat dan ook BBC op, tijdens races. Ook omdat mijn Engels, behoudens het herkennen van de Britse vlag, meer dan prima is.
;D ;D

Enzo

Iets zegt me dat we vandaag de laatste race van Barichello hebben gezien...
Toch jammer dat het zo onbewust is voorbij gegaan, had meer aandacht verdiend imo.

Komt natuurlijk ook door de koppigheid van Rubens, die niet lijkt te weten wanneer hij de handdoek in de ring moet gooien. ::)

Wizard

Barrichello is een sympathieke knul en je gunt hem gewoon een zitje. Op basis van prestaties lijkt mij het niet geheel onverstandig als hij de eer aan zichzelf houd. Er valt meer te verliezen dan te winnen voor de Braziliaan.

Franky R.

Citaat van: Enzo op 27 november 2011 - 22:03:36
Iets zegt me dat we vandaag de laatste race van Barichello hebben gezien...
Toch jammer dat het zo onbewust is voorbij gegaan, had meer aandacht verdiend imo.

Komt natuurlijk ook door de koppigheid van Rubens, die niet lijkt te weten wanneer hij de handdoek in de ring moet gooien. ::)


Mee eens.


Eigelijk zou Rubens heel goed kunnen passen bij een team als HRT. Maar die hebben al gekozen voor De la Rosa. Wiliams, Renault en Lotus kijken naar de toekomst.


Dan is het de vraag; Kun je naar de toekomst kijken met een 40 jarige als 1e coureur? Ik denk van niet.