Silly Season!

Gestart door Enzo, 24 mei 2010 - 16:51:41

« vorige - volgende »

Niels_

Van dat soort berichten wordt toch echt helemaal niemand gelukkig buien de la Rosa zelf.

Matthijs

Prima toch? Sneller dan Liuzzi en Kartinogwat en een ervaren ontwikkelingscoureur. En niet te vergeten Spaans. Nee, niet de beste uitvinding sinds stromend water, maar dat past niet bij HRT.

Sabai

deze zag ik niet aankomen erg verrassende keuze gezien zijn leeftijd en prestaties bij Sauber. Hij heeft hun ook niet echt kunnen bijdragen aan de ontwikkeling anders reed hij er nog denk ik. Liuzzie schat ik kwa snelheid trouwens hoger in dan da la Rosa . Die zal namelijk wel weg moeten nu.

Kootje


_Makke_

Goh ja, verrassend wel maar op zich helemaal geen gekke keuze. HRT is een achterhoede team dat geluk heeft dat die Virgin niet vooruit te branden is. Want anders werden ze helemaal belachelijk gemaakt. Met De la Rosa halen ze iemand binnen die tonnen ervaring heeft én die de wagen mee kan helpen ontwikkelen. Die man heeft dat jaren bij McLaren "mogen" doen, dus ik neem aan dat hij weet waarover hij het heeft.

SDG

Verdomme, waar is de tijd dat ik hier zat te treuren omdat alle actieve F1-coureurs jonger waren dan ikzelf en ik me stilaan oud begon te voelen. Nog even en ze kunnen de F1 herdopen in de GP Masters...

SDG

Citaat van: Makke op 21 november 2011 - 18:56:20
Goh ja, verrassend wel maar op zich helemaal geen gekke keuze. HRT is een achterhoede team dat geluk heeft dat die Virgin niet vooruit te branden is. Want anders werden ze helemaal belachelijk gemaakt. Met De la Rosa halen ze iemand binnen die tonnen ervaring heeft én die de wagen mee kan helpen ontwikkelen. Die man heeft dat jaren bij McLaren "mogen" doen, dus ik neem aan dat hij weet waarover hij het heeft.

Dat lijkt me de prijs die we moeten betalen voor het beperken van het aantal testkilometers, dat de oude rotten gegeerd blijven aangezien de jongere piloten te weinig ervaring kunnen meebrengen naar geïnteresseerde F1-teams. Langs de andere kant houdt het de natuurlijke doorstroming van jong talent naar de F1 uiteraard serieus tegen...

robbert

Citaat van: SDG op 21 november 2011 - 19:58:56
Citaat van: Makke op 21 november 2011 - 18:56:20
Goh ja, verrassend wel maar op zich helemaal geen gekke keuze. HRT is een achterhoede team dat geluk heeft dat die Virgin niet vooruit te branden is. Want anders werden ze helemaal belachelijk gemaakt. Met De la Rosa halen ze iemand binnen die tonnen ervaring heeft én die de wagen mee kan helpen ontwikkelen. Die man heeft dat jaren bij McLaren "mogen" doen, dus ik neem aan dat hij weet waarover hij het heeft.

Dat lijkt me de prijs die we moeten betalen voor het beperken van het aantal testkilometers, dat de oude rotten gegeerd blijven aangezien de jongere piloten te weinig ervaring kunnen meebrengen naar geïnteresseerde F1-teams. Langs de andere kant houdt het de natuurlijke doorstroming van jong talent naar de F1 uiteraard serieus tegen...

ze moeten nog meer testdagen beperken.

KVDracer

Volgende komen ze af dat Irvine terug begint te racen of Hakkinen. Dit is wel een zeer spijtige zaak voor de rijders in de lagere klasses die hun spring naar de F1 willen maken. Al een geluk dat  het HRT is en geen team dat iets of wat kan meedoen voor de prijzen. Ik vraag me af hoeveel seizoen we ze nog in de F1 gaan zien.

gloudiesaurus

Liuzzi zegt een contract te hebben voor volgend jaar, maar goed wat is dat waard?
Maar dan zou Ricciardo gewipt worden, jammer...

De la Rosa heeft zijn tijd wel gehad, bij Sauber bracht hij niets en was hij kleurloos. Dus ik neem aan dat hij nu flink wat sponsorgeld heeft?
Wel verrasend, maar goed dat was vorig jaar de keus op Karthikeyan ook.

En een vroege keus voor HRT...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Sja, kansloze benoeming natuurlijk. De la Rosa... aardige jongen hoor, maar daar houdt het wel mee op.

Franky R.

Citaat van: Matthijs op 21 november 2011 - 17:19:59
Prima toch? Sneller dan Liuzzi en Kartinogwat en een ervaren ontwikkelingscoureur. En niet te vergeten Spaans. Nee, niet de beste uitvinding sinds stromend water, maar dat past niet bij HRT.


Heeft HRT überhaupt het geld om nieuwe onderdelen te (laten) maken, dan? Ik weet nog dat HRT niet kon testen, toen Bahrein wegviel, omdat ze nog op schokdempers zaten te wachten oid... ::)


Dan kun je wel een De la Rosa in de auto zetten, maar als je niet kunt met de aanbevelingen van die man...Dan kun je net zo goed Maria de Villota in dat ding zetten. :P


Hebben we wat om naar te kijken... ::) ...En een vrouw in een F1 genereert ook aandacht.

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 21 november 2011 - 21:00:39
Liuzzi zegt een contract te hebben voor volgend jaar, maar goed wat is dat waard?
Maar dan zou Ricciardo gewipt worden, jammer...

De la Rosa heeft zijn tijd wel gehad, bij Sauber bracht hij niets en was hij kleurloos. Dus ik neem aan dat hij nu flink wat sponsorgeld heeft?
Wel verrasend, maar goed dat was vorig jaar de keus op Karthikeyan ook.

En een vroege keus voor HRT...


Peter,


Ik zeg maar 1 ding of beter een naam; Colin Kolles... ::)

JimmySPA

Citaat van: Franky R. op 21 november 2011 - 23:15:50
Ik zeg maar 1 ding of beter een naam; Colin Kolles... ::)

::) Nare man...

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Franky R.

Citaat van: JimmySPA op 22 november 2011 - 12:33:32
Citaat van: Franky R. op 21 november 2011 - 23:15:50
Ik zeg maar 1 ding of beter een naam; Colin Kolles... ::)

::) Nare man...


De opvolger van Tom Walkinshaw...ook zo'n sjoemelaar...