Silly Season!

Gestart door Enzo, 24 mei 2010 - 16:51:41

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: monaco2011 op 13 november 2011 - 00:22:18

maar je vond het blijkbaar ook terecht dat hij 4x zoveel verdiende als Rosberg, wat ie de afgelopen 2 seizoenen gedaan heeft? want ik heb je daar nooit over gehoord.
En omdat ik het daar nooit over heb gehad trek je je eigen conclusies maar?

Ik heb het ook nooit gehad over de crisis in Griekenland, wat vind ik eigenlijk daarvan?
Citaat
En je vind het ook terecht dat ie 2x zoveel verdiend als Hamilton en ruim 3x zoveel als Button??  Natuurlijk kloppen de verhoudingen nooit, dat weet iedereen, maar waarom je nu net over die 12 miljoen van Rosberg struikeld, dat begrijp ik niet.
Dan is wat je niet begrijpt? Nou, dan zal dit een eyeopener zijn: omdat het ter sprake kwam! Niets meer en niets minder!

Verder heb ik niets tegen Nico. Ik vind het een hele sympathieke gast, goede coureur, ik heb zijn vader nog zien rijden en dat vond ik ook een leuke vent. Ik gun nico wel 100 miljoen.

Maar ik vind het alleen niet in verhouding, that's it. Meer niet. En dan zullen er best nog meer dingen uit verhouding zijn, maar vandaag kwam Rosbergs loon toevallig ter sprake en hadden we het daarover.

monaco2011

#1471
Citaat van: Jeroen op 13 november 2011 - 00:41:39
Citaat van: monaco2011 op 13 november 2011 - 00:22:18

maar je vond het blijkbaar ook terecht dat hij 4x zoveel verdiende als Rosberg, wat ie de afgelopen 2 seizoenen gedaan heeft? want ik heb je daar nooit over gehoord.
En omdat ik het daar nooit over heb gehad trek je je eigen conclusies maar?

Ik heb het ook nooit gehad over de crisis in Griekenland, wat vind ik eigenlijk daarvan?
Citaat
En je vind het ook terecht dat ie 2x zoveel verdiend als Hamilton en ruim 3x zoveel als Button??  Natuurlijk kloppen de verhoudingen nooit, dat weet iedereen, maar waarom je nu net over die 12 miljoen van Rosberg struikeld, dat begrijp ik niet.
Dan is wat je niet begrijpt? Nou, dan zal dit een eyeopener zijn: omdat het ter sprake kwam! Niets meer en niets minder!

Verder heb ik niets tegen Nico. Ik vind het een hele sympathieke gast, goede coureur, ik heb zijn vader nog zien rijden en dat vond ik ook een leuke vent. Ik gun nico wel 100 miljoen.

Maar ik vind het alleen niet in verhouding, that's it. Meer niet. En dan zullen er best nog meer dingen uit verhouding zijn, maar vandaag kwam Rosbergs loon toevallig ter sprake en hadden we het daarover.
en waarom noem je niet alsnog alonso? het is zelfs ter sprake gebracht en toen zei je iig niet dat je het er niet mee eens was. Griekenland heeft weinig met F1 te maken en is nooit genoemd, dus niet zo gek dat je je daarover nooit op dit forum hebt uitgesproken.
En ja, struikelen doe je pas als er iets voor je voeten komt, dat begrijp ik ook wel, maar dit is toch niet de eerste keer dat er hier over salarissen gesproken wordt?? En nogmaals, je als het over verhoudingen hebt, dan heb je het dus ook over andere coureurs, dus mag ik toch vragen wat je daar dan van vind?? Tot nu toe lijkt het zo dat je vind dat Button precies genoeg verdiend,  Alonso, Hamilton en Massa ook, maar dat Rosberg  die 12 miljoen krijg echt belachelijk is. Rosberg is de eerste waarover jij je beklaagd dat de verhoudingen niet goed zijn en in al die posts daarna heb je je geen één keer over die anderen uitgesproken, afgezien van Button en Vettel (die je nu met zn oude contract absoluut niet meer als maatstaf kunt gebruiken).
Rosberg zn loon kwam misschien 'toevallig' ter sprake, maar jij reageerde daar als eerste (en enige) op en ook behoorlijk fel.
Maar goed, om aan alle onduidelijkheid een einde te maken; waarom is Mercedes gestoord dat ze Rosberg 12 miljoen betalen?? Jij zegt dat dat zo is, dan moet je dat ook hard maken en niet alleen zeggen dat Button iets minder verdiend. Vooralsnog vind ik het wel heel kortzichtig.
Misschien kun je volgende keer gewoon beter zeggen dat je niet begrijpt dat ie zoveel verdiend, maar je gaat direct al een stap verder door te zeggen dat het niet klopt. Tja, dan moet je ook met goede argumenten komen en die heb ik nog steeds niet gezien.


0634

Citaat van: monaco2011 op 13 november 2011 - 01:54:17
en waarom noem je niet alsnog alonso?

Omdat ik daar al twee keer antwoord op gaf.

Ik zal mezelf eenmaal quoten:

Ik zou qua salaris (los van bedragen) meer iets hebben (voor 2012 want daar hebben we het bij Rosberg ook over) van:

Alonso 100%
Hamilton/Vettel 80%
Button 70%
Rosberg/Schumacher 50%
Jongens als Perez of di Resta 35%


Kijk! Daar staat ook Alonso!

CitaatEn nogmaals, je als het over verhoudingen hebt, dan heb je het dus ook over andere coureurs, dus mag ik toch vragen wat je daar dan van vind??
Is hierboven reeds beantwoord.
Citaat
Maar goed, om aan alle onduidelijkheid een einde te maken; waarom is Mercedes gestoord dat ze Rosberg 12 miljoen betalen?? Jij zegt dat dat zo is, dan moet je dat ook hard maken en niet alleen zeggen dat Button iets minder verdiend. Vooralsnog vind ik het wel heel kortzichtig.

Welke quote zou je willen dan?

Deze Ik zeg nergens dat Rosberg een prutser is of Di Resta veel beter is hoor. Ik zeg alleen dat je voor de helft van het geld jongens kan krijgen die niet heel veel onder doen voor Rosberg.

of deze: Talent bepaald je status niet. Dan kunnen we di Resta of Perez ook meteen een miljoentje of 12 betalen of die Fransman, Vergne. Status moet je afdwingen en Rosberg maakt een pover jaar door, heeft nog nooit bewezen te kunnen winnen of een aanstaand wereldkampioen te zijn (die ik wel altijd in hem zag tot aan dit seizoen). De status van Button en Vettel is vele malen hoger dan die van Rosberg die alleen maar kan dromen van de CV van die jongens.

Volgende keer trouwens wat beter lezen voor dat je met dit soort posts komt. Ik ga niet nog een keer mezelf lopen quoten.

Je probeert iemand onderuit te halen, en stelt dan ook nog eens dat deze gestruikeld is, maar het grappige is dat op alles wat jij zegt, ik allang antwoord heb gegeven. Ik vind het allemaal prima dat jij het er niet mee eens bent, maar probeer als je iemand's mening en onderbouwing onderuit probeert te halen, voortaan eerst goed te lezen en niet met allemaal claims te komen die aantoonbaar niet waar zijn.

Ga op de argumenten in, probeer eens met tegenargumenten te komen, ipv te roepen dat Mercedes wel gelijk zal hebben, waarom ik het niet over Alonso hebn, en ik geen argumenten geef.

monaco2011

#1473
Citaat van: Jeroen op 13 november 2011 - 10:11:38
Citaat van: monaco2011 op 13 november 2011 - 01:54:17
en waarom noem je niet alsnog alonso?

Omdat ik daar al twee keer antwoord op gaf.

Ik zal mezelf eenmaal quoten:

Ik zou qua salaris (los van bedragen) meer iets hebben (voor 2012 want daar hebben we het bij Rosberg ook over) van:

Alonso 100%
Hamilton/Vettel 80%
Button 70%
Rosberg/Schumacher 50%
Jongens als Perez of di Resta 35%


Kijk! Daar staat ook Alonso!

CitaatEn nogmaals, je als het over verhoudingen hebt, dan heb je het dus ook over andere coureurs, dus mag ik toch vragen wat je daar dan van vind??
Is hierboven reeds beantwoord.
Citaat
Maar goed, om aan alle onduidelijkheid een einde te maken; waarom is Mercedes gestoord dat ze Rosberg 12 miljoen betalen?? Jij zegt dat dat zo is, dan moet je dat ook hard maken en niet alleen zeggen dat Button iets minder verdiend. Vooralsnog vind ik het wel heel kortzichtig.

Welke quote zou je willen dan?

Deze Ik zeg nergens dat Rosberg een prutser is of Di Resta veel beter is hoor. Ik zeg alleen dat je voor de helft van het geld jongens kan krijgen die niet heel veel onder doen voor Rosberg.

of deze: Talent bepaald je status niet. Dan kunnen we di Resta of Perez ook meteen een miljoentje of 12 betalen of die Fransman, Vergne. Status moet je afdwingen en Rosberg maakt een pover jaar door, heeft nog nooit bewezen te kunnen winnen of een aanstaand wereldkampioen te zijn (die ik wel altijd in hem zag tot aan dit seizoen). De status van Button en Vettel is vele malen hoger dan die van Rosberg die alleen maar kan dromen van de CV van die jongens.

Volgende keer trouwens wat beter lezen voor dat je met dit soort posts komt. Ik ga niet nog een keer mezelf lopen quoten.

Je probeert iemand onderuit te halen, en stelt dan ook nog eens dat deze gestruikeld is, maar het grappige is dat op alles wat jij zegt, ik allang antwoord heb gegeven. Ik vind het allemaal prima dat jij het er niet mee eens bent, maar probeer als je iemand's mening en onderbouwing onderuit probeert te halen, voortaan eerst goed te lezen en niet met allemaal claims te komen die aantoonbaar niet waar zijn.

Ga op de argumenten in, probeer eens met tegenargumenten te komen, ipv te roepen dat Mercedes wel gelijk zal hebben, waarom ik het niet over Alonso hebn, en ik geen argumenten geef.
sorry, ik geef het op, je gaat mij ook nog eens verwijten dat ik niet goed lees, terwijl je dat zelf juist niet goed doet. Maar goed, daar ga ik verder niet meer op in. Wil alleen nog ff duidelijk maken dat ik met struikelen bedoelde dat je over Rosberg zn salaris struikelde, leek me vrij duidelijk, maar volgens mij heb je dat ietwat anders opgevat.
Dat je geen goed gevoel hebt over die 12 miljoen voor Rosberg kan ik me nog iets bij voorstellen, maar je kunt totaal niet hardmaken dat hij zwaar wordt overbetaald. En nogmaals ik hoef niet te bewijzen dat hij wel die 12 miljoen waard is, ik kan alleen zeggen dat ik de keuze van Mercedes goed kan begrijpen omdat voor hen Rosberg gewoon de best beschikbare coureur is en gezien zijn prestaties de afgelopen 2 seizoenen en de mogelijke belangstelling van andere teams vind ik het niet gek dat ze 4 miljoen bij zn salaris opdoen. En laat Di Resta eerst maar zorgen dat ie uberhaupt een zitje heeft volgend jaar en laten zien dat ie het niveau van Sutil aankan. Niveau Rosberg heeft ie zeker nog niet.
Nou, meer ga ik er zeker niet meer over zeggen.

0634


T.Nuvolari

Charles Pic zou volgens de RTBF reeds een contract hebben getekend bij Virgin om de plaats van d'Ambrosio in te nemen. Neemt natuurlijk een heel dikke zak geld mee, maar daarbuiten spreken zijn z'n GP2-resultaten ook iets meer aan dan die van onze landgenoot.

0634

Zonde voor onze Belgische vriend. Wel goed dat Frankrijk weereens een coureur heeft.

T.Nuvolari

Net gelezen dat onze Jerome dan weer kans maakt om Trulli te vervangen bij Caterham-Renault.
Ach ja, iedereen zal wel ergens kans maken om...

janke

En  v/d Garde?? Daar iets van bekend?? Niet dat ik op de banken ga staan als hij een zitje bemachtigd. Maar natuurlijk net als voor onze Belgische fans, zou het voor de Nederlandse fans ook wel aardig zijn
Some things are too important to be left in the past.

T.Nuvolari

Niets van gezien of gelezen. Maar die zal ondertussen ook wel met zijn zak geld staan zwaaien zeker.
Als het lukt voor d'Ambrosio bij Lotus, kan dat misschien zonder al teveel sponsorgeld te moeten meenemen. Denk niet dat Trulli en Kovalainen veel centen overmaken op de rekening van Fernandez.
Maar Rubens is ook nog vrij natuurlijk, en die wil wel veel geld mee brengen om nog wat te kunnen rondtouren, zielig eigenlijk.

_Makke_

Citaat van: M@rc op 14 november 2011 - 10:57:18
Net gelezen dat onze Jerome dan weer kans maakt om Trulli te vervangen bij Caterham-Renault.
Ach ja, iedereen zal wel ergens kans maken om...

Tja, Trulli mag inderdaad wel eens vervangen worden alleen geloof ik niet dat D'Ambrosio zijn plaats zal innemen. Hij is niet meer van de jongsten en deed het nu ook niet zo fantastisch in die Virgin. Ik denk niet dat ie tijdens één kwalificatie beter deed dan Glock, en Glock vind ik al maar een matige piloot. Zijn prestaties tijdens de race zijn wel beter, dat moet gezegd maar bon. Volgens mij niet genoeg om een teambaas te overtuigen.

Daarenboven krijgt ie ook flink wat concurrentie. Sutil zal waarschijnlijk andere oorden mogen opzoeken daar Hulkenberg volgend jaar in de FI zal stappen en Williams praat met Raikkonen. Nu, ik weet ook wel dat praten niet hoeft te betekenen dat hij effectief zal komen, maar die kans is er. Dan zit Sutil zonder zitje. Renault lijkt me geen optie, daar ze een stand-in voor Kubica zoeken. Iemand die kan ophoepelen als de Pool fit is, hopelijk wordt die dat ooit...  :) Toro Rosso zal, indien Buemi en/of Alguersuari moeten ophoepelen wel de kaart van de jeugd trekken. En ja, dan blijft zowat enkel Lotus nog een optie. Tenzij hij HRT als een mogelijkheid beschouwt.

Enfin ja, ik denk dat enkel HRT nog een optie kan zijn voor D'Ambrosio. Maar dan moet hij hopen dat er niemand afkomt met een nog grotere zak geld.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 14 november 2011 - 10:45:58
Zonde voor onze Belgische vriend. Wel goed dat Frankrijk weereens een coureur heeft.


Nu alleen nog weer een race op Franse bodem...En graag op het circuit van Paul Richard, bitte...En anders over het LeMans circuit...lijkt mij ook gaaf.


AUB geen Magny Course... :(

0634

Paul Ricard klinkt wel wat nostalgischer misschien, maar heel veel beter dan Magny Cours was het in mijn herinnering ook weer niet...

Vieze baas

Citaat van: M@rc op 14 november 2011 - 11:54:40
Maar Rubens is ook nog vrij natuurlijk, en die wil wel veel geld mee brengen om nog wat te kunnen rondtouren, zielig eigenlijk.

Niks persoonlijks maar ik kom dit punt vaker tegen op het forum. Is het misschien niet zo dat die Williams echt heel erg slecht is dit jaar? Vorig seizoen was Barrichello nog 10e in de stand, reed hij regelmatig in de punten en heeft meer dan 2x zoveel punten gehaald als het grote talent Hulkenberg. Ik moet toegeven dat hij totaal niet opvalt dit seizoen maar ik kan me niet voorstellen dat die man in 1 jaar zo achteruit is gegaan als wordt gesuggereerd.

Franky R.

Citaat van: Vieze baas op 15 november 2011 - 00:52:31
Citaat van: M@rc op 14 november 2011 - 11:54:40
Maar Rubens is ook nog vrij natuurlijk, en die wil wel veel geld mee brengen om nog wat te kunnen rondtouren, zielig eigenlijk.

Niks persoonlijks maar ik kom dit punt vaker tegen op het forum. Is het misschien niet zo dat die Williams echt heel erg slecht is dit jaar? Vorig seizoen was Barrichello nog 10e in de stand, reed hij regelmatig in de punten en heeft meer dan 2x zoveel punten gehaald als het grote talent Hulkenberg. Ik moet toegeven dat hij totaal niet opvalt dit seizoen maar ik kan me niet voorstellen dat die man in 1 jaar zo achteruit is gegaan als wordt gesuggereerd.
Ben het met je eens dat de auto er zwaar op achteruit is gegaan. Maar je moet wel meewegen, dat Williams juist wegens dienst ervaring Barrichello heeft aangenomen om het team vooruit te helpen. Dat riep hij ook telkens in de media.


En zie waar Williams nu staat, dan mag je toch wel een beetje naar Barrichello kijken...