Silly Season!

Gestart door Enzo, 24 mei 2010 - 16:51:41

« vorige - volgende »

Enzo

Citaat van: Jeroen op 12 november 2011 - 16:01:41
Citaat van: Wizard op 12 november 2011 - 09:55:50
http://www.loonwijzer.nl/home/Vippaysalarissen/salarissen-formule-i-top-5
Precies. Rosberg is dus zwaar overbetaald.

Ik denk dat het ook komt door de sleutelpositie die hij had op de rijdersmarkt.
De geruchten m.b.t. Ferrari werkte dan ook in zijn voordeel.

janke

Citaat van: Enzo op 12 november 2011 - 17:22:10
Citaat van: Jeroen op 12 november 2011 - 16:01:41
Citaat van: Wizard op 12 november 2011 - 09:55:50
http://www.loonwijzer.nl/home/Vippaysalarissen/salarissen-formule-i-top-5
Precies. Rosberg is dus zwaar overbetaald.

Ik denk dat het ook komt door de sleutelpositie die hij had op de rijdersmarkt.
De geruchten m.b.t. Ferrari werkte dan ook in zijn voordeel.

Ik denk dat Mercedes, lees Daimler Benz daar gewoon een budget voor heeft. Maar als ik hier lees dat Alonso 30 miljoen beurt? Wat is dan zwaar over betaald??
Some things are too important to be left in the past.

0634

naja Button, wereldkampioen en veelvoudig gp winnaar, verdiend 7.... En dan Rosberg...right.

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 12 november 2011 - 19:22:56
naja Button, wereldkampioen en veelvoudig gp winnaar, verdiend 7.... En dan Rosberg...right.
tja, alsof het zo werkt. Je kunt beter wat minder betaald krijgen en een betere auto hebben. Rosberg heeft ook meer toekomst als button natuurlijk en dat is natuurlijk ook iets wat je marktwaarde mede bepaald. Bovendien is het een duitser die ook nog eens voor een duits team werkt. De meeste coureurs natuurlijk zwaar over betaald, waarom zou je een punt gaan maken van Rosberg zn 12 miljoen??

janke

Citaat van: Jeroen op 12 november 2011 - 19:22:56
naja Button, wereldkampioen en veelvoudig gp winnaar, verdiend 7.... En dan Rosberg...right.

Ik heb het niet over Button. Maar over Alonso. Ook 30 miljoen waard?? BTW, Button is volgens mij blijer dat hij voorlopig bij McLaren zit dan dat hij zich druk maakt over het onder betaald worden. Zijn reclame spotjes brengen ook veel poen op. En Button blijft maar lachen. Leuke vent, en een zéér goed coureur.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Citaat van: janke op 12 november 2011 - 19:54:08
Citaat van: Jeroen op 12 november 2011 - 19:22:56
naja Button, wereldkampioen en veelvoudig gp winnaar, verdiend 7.... En dan Rosberg...right.

Ik heb het niet over Button. Maar over Alonso. Ook 30 miljoen waard?? BTW, Button is volgens mij blijer dat hij voorlopig bij McLaren zit dan dat hij zich druk maakt over het onder betaald worden. Zijn reclame spotjes brengen ook veel poen op. En Button blijft maar lachen. Leuke vent, en een zéér goed coureur.
Naja, als iemand 30 mln waard is is het Alonso wel.

Kijk, ik doelde niet zozeer op de bedragen op zich, maar meer om het gebrek aan verhouding. Hoe kan het dat Rosberg meer verdiend dan Button en evenveel ongeveer als Vettel?

De ranglijst in hiërarchie is m.i. ongeveer:

• Alonso,
• Vettel/Hamilton,
• Button,
• Webber/Massa,
• dan een tijdje niets en dan de rest.

Dan vind ik het vreemd dat Rosberg zoveel verdiend. Los van het exacte bedrag of hoe goed Rosberg nog kan worden.

janke

Citaat van: Jeroen op 12 november 2011 - 20:10:47
Citaat van: janke op 12 november 2011 - 19:54:08
Citaat van: Jeroen op 12 november 2011 - 19:22:56
naja Button, wereldkampioen en veelvoudig gp winnaar, verdiend 7.... En dan Rosberg...right.

Ik heb het niet over Button. Maar over Alonso. Ook 30 miljoen waard?? BTW, Button is volgens mij blijer dat hij voorlopig bij McLaren zit dan dat hij zich druk maakt over het onder betaald worden. Zijn reclame spotjes brengen ook veel poen op. En Button blijft maar lachen. Leuke vent, en een zéér goed coureur.
Naja, als iemand 30 mln waard is is het Alonso wel.

Kijk, ik doelde niet zozeer op de bedragen op zich, maar meer om het gebrek aan verhouding. Hoe kan het dat Rosberg meer verdiend dan Button en evenveel ongeveer als Vettel?

De ranglijst in hiërarchie is m.i. ongeveer:

• Alonso,
• Vettel/Hamilton,
• Button,
• Webber/Massa,
• dan een tijdje niets en dan de rest.

Dan vind ik het vreemd dat Rosberg zoveel verdiend. Los van het exacte bedrag of hoe goed Rosberg nog kan worden.

En gemakshalve vergeet je MS?? Die moet dan niks meer verdienen dan Rosberg. Want voorlopig heeft hij aan die gast een zware kluif.
Some things are too important to be left in the past.

Kootje

Citaat van: janke op 12 november 2011 - 20:19:03

En gemakshalve vergeet je MS?? Die moet dan niks meer verdienen dan Rosberg. Want voorlopig heeft hij aan die gast een zware kluif.

Maar is commercieel gezien weer waardevoller.

0634

Citaat van: janke op 12 november 2011 - 20:19:03

En gemakshalve vergeet je MS?? Die moet dan niks meer verdienen dan Rosberg. Want voorlopig heeft hij aan die gast een zware kluif.
Nee, die vergeet ik niet. Die zit in bij 'de rest', net als Rosberg.


janke

Citaat van: Jeroen op 12 november 2011 - 20:21:17
Citaat van: janke op 12 november 2011 - 20:19:03

En gemakshalve vergeet je MS?? Die moet dan niks meer verdienen dan Rosberg. Want voorlopig heeft hij aan die gast een zware kluif.
Nee, die vergeet ik niet. Die zit in bij 'de rest', net als Rosberg.

Ha, kom op Jeroen. Misschien is MS wel de grootverdiener in de F1.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Citaat van: janke op 12 november 2011 - 20:25:26
Citaat van: Jeroen op 12 november 2011 - 20:21:17
Citaat van: janke op 12 november 2011 - 20:19:03

En gemakshalve vergeet je MS?? Die moet dan niks meer verdienen dan Rosberg. Want voorlopig heeft hij aan die gast een zware kluif.
Nee, die vergeet ik niet. Die zit in bij 'de rest', net als Rosberg.

Ha, kom op Jeroen. Misschien is MS wel de grootverdiener in de F1.
Dan heb je het over commercie en daar heb ik het niet over, ik heb het over uitsluitend het salaris.

Volgens mij verdiende hij bij zijn terugkeer een salaris bij Merc van 6 mln. Ik heb geen idee of dat inmiddels aangepast is.

janke

Citaat van: Jeroen op 12 november 2011 - 20:32:03
Citaat van: janke op 12 november 2011 - 20:25:26
Citaat van: Jeroen op 12 november 2011 - 20:21:17
Citaat van: janke op 12 november 2011 - 20:19:03

En gemakshalve vergeet je MS?? Die moet dan niks meer verdienen dan Rosberg. Want voorlopig heeft hij aan die gast een zware kluif.
Nee, die vergeet ik niet. Die zit in bij 'de rest', net als Rosberg.

Ha, kom op Jeroen. Misschien is MS wel de grootverdiener in de F1.
Dan heb je het over commercie en daar heb ik het niet over, ik heb het over uitsluitend het salaris.

Volgens mij verdiende hij bij zijn terugkeer een salaris bij Merc van 6 mln. Ik heb geen idee of dat inmiddels aangepast is.

Oké, moet je hem betalen, die MS naar prestatie dan verdiend hij gewoon belachelijk veel. Alonso ook. Die kan nog niet eens een Ferrari laten winnen. ;D
Some things are too important to be left in the past.

0634

Nou ja, dan heb je Silverstone gemist ;).

Tuurlijk zijn die bedragen op zich ook belachelijk, maar dat geldt ook voor tennissers, golfers, voetballers etc. etc..

janke

Citaat van: Jeroen op 12 november 2011 - 20:43:05
Nou ja, dan heb je Silverstone gemist ;).



Nee hoor, maar de uitzondering bevestigd de regel. Voor de rest is het een scharlaken bolide waar Alonso voor 30 miljoen zijn rondjes rijdt. Net zo belachelijk als jij dat salaris van Rosberg vindt. Dat is mijn insteek.
Some things are too important to be left in the past.