Silly Season!

Gestart door Enzo, 24 mei 2010 - 16:51:41

« vorige - volgende »

Gerard

#1395
@Janke: Er zijn inderdaad verschillende berichten over Schumacher dat zijn contract   verlengd gaat worden tot na 2013... Ik vind het wel een mooi duo, die Rosberg en Schumi.. Lekker aan elkaar gewaagd, die gasten stuwen elkaar omhoog...
Als die MErc nou eens goed uit de verf komt volgend jaar, hebben we misschien een gevecht tussen McLaren, Ferrari, Mercedes en Red Bull.... :D


Jozef

Denk dat Mercedes in 2013 er echt goed kan staan. Ik denk dat Aldo Costa en Geoff Willis te laat zijn binnengekomen om voor 2012 al heel veel beterschap te brengen maar wat ze nu bij elkaar hebben aan mensen, lijkt wel een erg goede groep voor de toekomst. Een verlenging tot 2013 is van Rosberg dus ook helemaal geen domme zet. :)

Wizard

Citaat van: Gerard op 10 november 2011 - 11:35:44
Rosberg heeft zijn contract met Merc tot minimaal 2013 verlengd...

Goh, niet naar Ferrari?? ;)

0634

Tja, goede deal van Merc en Nico. Nu moet hij zich samen met het team ontwikkelen. Ik heb lang een toptalent in hem gezien maar dit jaar vind ik hem niet geweldig, m.n. in races. Hij zal zich echt moeten ontwikkelen nu.

Niels_

Zal wel een dik verbeterd contract zijn vermoed ik zo.

gloudiesaurus

12 miljoen per jaar.. niet slecht in deze tijd...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Citaat van: gloudiesaurus op 10 november 2011 - 21:12:55
12 miljoen per jaar.. niet slecht in deze tijd...

En ik kan me dan ook niet voorstellen dat ze hem dit contract hebben aangeboden om Dhr. Schumacher van dienst te zijn als vazal. Rosberg trekt zijn eigen plan. MS zal voor zijn eigen hachie moeten vechten. En dat is prima zo.
Some things are too important to be left in the past.

Kootje

Citaat van: janke op 11 november 2011 - 06:38:31
Citaat van: gloudiesaurus op 10 november 2011 - 21:12:55
12 miljoen per jaar.. niet slecht in deze tijd...

En ik kan me dan ook niet voorstellen dat ze hem dit contract hebben aangeboden om Dhr. Schumacher van dienst te zijn als vazal. Rosberg trekt zijn eigen plan. MS zal voor zijn eigen hachie moeten vechten. En dat is prima zo.

Mercedes is geen Ferrari. ;)

Niels_

Ik vind het wel leuk dat Red Bull wat moeilijk doet over die diffuser voor volgend jaar eigenlijk.

robbert

Citaat van: Scuderia91 op 12 november 2011 - 00:17:51
Ik vind het wel leuk dat Red Bull wat moeilijk doet over die diffuser voor volgend jaar eigenlijk.
wat heeft dat te maken met silly season?

Jozef

Citaat van: gloudiesaurus op 10 november 2011 - 21:12:55
12 miljoen per jaar.. niet slecht in deze tijd...

Denk dat de teams geen problemen hebben om hoge salarissen te betalen aan hun rijders, aangezien ze aan de auto zelf nog maar de helft uitgeven in vergelijking met 5 jaar geleden.

0634

Als er een crisis is in de wereld krijgen F1-teams daar zonder twijfel ook last van. Met alle respect voor Rosberg, dit soort bedragen horen niet bij rijders als Rosberg. Ik snap daar niets van. Je kan voor de helft rijders krijgen die nauwelijks minder zullen presteren dan Rosberg.


Niels_

Ik heb ook al gelezen dat Alonso 30 miljoen per jaar zou verdienen, dus het is maar de vraag wat er hierbij bijgeteld wordt en wat niet.

Kootje

Citaat van: Scuderia91 op 12 november 2011 - 15:14:23
Ik heb ook al gelezen dat Alonso 30 miljoen per jaar zou verdienen, dus het is maar de vraag wat er hierbij bijgeteld wordt en wat niet.

Die lijst was van Maart 2010 en alleen hun salaris werd daarin meegenomen.
Overige inkomsten als sponsordeals zijn dus niet opgenomen.