Silly Season!

Gestart door Enzo, 24 mei 2010 - 16:51:41

« vorige - volgende »

Kootje

Ik zie 't probleem niet.

Team Lotus heeft nu al heel groot Caterham op z'n auto,
Lotus-Renault had ook al Lotus in z'n naam,
en Marussia Virgin had Marussia ook al in de naam zitten.

janke

Citaat van: Kootje op 03 november 2011 - 20:09:08
Ik zie 't probleem niet.

Team Lotus heeft nu al heel groot Caterham op z'n auto,
Lotus-Renault had ook al Lotus in z'n naam,
en Marussia Virgin had Marussia ook al in de naam zitten.

Als het goed is dan hebben we volgend jaar toch maar één team die de waardige naam van Lotus mag uitdragen??
Some things are too important to be left in the past.

janke

Citaat van: Enzo op 03 november 2011 - 19:42:47
Het Raikonnen naar Williams gerucht begint steeds hardnekkiger te worden.
Diverse Finse media melden dit vandaag, evenals SpeedTV.

Begin er zo langzamerhand in te geloven!  8)

CitaatWilliams is almost ready to announce Kimi Raikkonen's return to Formula One for 2012, according to media reports.

"(The) Raikkonen (agreement) is almost there," a source inside the famous British team is quoted by FAZ newspaper.

Italy's Autosprint reports that the funding is coming from Qatar.

Williams on Wednesday hinted at the deal by revealing that a memorandum of understanding with Mowasalat, a Qatari company, was signed in Doha for the use of the team's simulator technology.

"The funding for the 'Iceman' is coming from the heat of Qatar," said the Italian magazine.

The Finnish broadcaster MTV3 said the sponsorship of a Qatar bank is the next step.

That will validate a contract that Raikkonen, 32, reportedly signed recently "and the announcement will be made in Abu Dhabi" next weekend.

The Swiss publication Motorsport Aktuell said the 2007 world champion is Williams' "first choice" to be Pastor Maldonado's new teammate.

"He (Raikkonen) has been at Grove several times for talks," the report added
http://formula-one.speedtv.com/article/f1-williams-to-announce-kimi-raikkonen-deal/

Gerucht oké, en Kimi terug, prima. Maarree met een Williams/Renault?? Is dat wel een goede zet?? Williams kan wel denken dat ze een van de beste motoren krijgt en een zéér goed F1 coureur, (als dit waarheid wordt) maar het chassis maakt het verschil.  Klikt dit, dan ben ik wel erg blij. Tsja, Williams freak hè. En eindelijk, (met alle respekt ) van Barrichello verlost. En Maldonado is nou ook niet een openbaring. Stelt mij teleur. Raikkonen met wie?????
Some things are too important to be left in the past.

Kootje

Met Maldonado.

Ennuh .... hopelijk is de nieuwe technische staf in staat 'n goed chassis te bouwen.
Dat, in combinatie met de Renault moter, moet Kimi in staat stellen 'n vaste waarde in de top 10 te zijn.


"fingers crossed"

gloudiesaurus

Ik maak over Kimi even een apart topic  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Citaat van: janke op 03 november 2011 - 21:25:30
Citaat van: Kootje op 03 november 2011 - 20:09:08
Ik zie 't probleem niet.

Team Lotus heeft nu al heel groot Caterham op z'n auto,
Lotus-Renault had ook al Lotus in z'n naam,
en Marussia Virgin had Marussia ook al in de naam zitten.

Als het goed is dan hebben we volgend jaar toch maar één team die de waardige naam van Lotus mag uitdragen??

In principe mogen zowel Renault als Lotus zichzelf Lotus blijven noemen.
Maar ..... het huidige Lotus heeft ervoor gekozen om voortaan als Caterham door het leven te gaan.
Blijft dus over Lotus Renault GP, en dat wordt gewoon Lotus.

Enzo

Toch weer het Rosberg naar Ferrari gerucht, volgens Coulthard niet ondenkelijk dat dit in 2012 al zover is.
http://www.gppits.net/nieuws/massa_mogelijk_weg_bij_ferrari_in_2012/

SDG

Citaat van: Enzo op 04 november 2011 - 15:57:40
Toch weer het Rosberg naar Ferrari gerucht, volgens Coulthard niet ondenkelijk dat dit in 2012 al zover is.
http://www.gppits.net/nieuws/massa_mogelijk_weg_bij_ferrari_in_2012/

Tja, we weten natuurlijk allemaal hoeveel een contract waard is in de Formule 1. Ik zou in ieder geval nergens van schrikken...

Kootje

Zou wel de deur openen voor DiResta bij Mercedes, waardoor Mallya z'n dilemma ook weer opgelost is.
Kan Massa naar Renault (Lotus) en heeft Kubica nog 'n jaartje om te revalideren.

janke

Dat gerucht dat Massa vertrekken moet bij Ferrari loopt al een tijdje. Hij heeft nog een contract voor 2012. Maar inderdaad wat hier al gezegd is, is dat in de F1 niet veel waard. Maar Rosberg naar Ferrari lijkt me sterk. Die is ook nog gebonden aan Mercedes GP. En volgens wat autobladen wil Mercedes niet van hem af. De naam Perez wordt ook al genoemd voor Ferrari. Het circus kan beginnen.
Some things are too important to be left in the past.

Wizard

Citaat van: Kootje op 04 november 2011 - 17:16:11
Zou wel de deur openen voor DiResta bij Mercedes, waardoor Mallya z'n dilemma ook weer opgelost is.
Kan Massa naar Renault (Lotus) en heeft Kubica nog 'n jaartje om te revalideren.

Massa naar Williams zou ik wel stoer vinden.

Kootje

Citaat van: Wizard op 04 november 2011 - 17:42:47
Citaat van: Kootje op 04 november 2011 - 17:16:11
Zou wel de deur openen voor DiResta bij Mercedes, waardoor Mallya z'n dilemma ook weer opgelost is.
Kan Massa naar Renault (Lotus) en heeft Kubica nog 'n jaartje om te revalideren.

Massa naar Williams zou ik wel stoer vinden.

Zit ik als Williams fan niet echt op te wachten.  :(

Wizard

Op Kimi wel dan? In de jaren dat hij naast Massa reed vond ik Kimi niet bepaald overtuigend.

Kootje

Wat Rosberg en Ferrari betreft las ik laatst nog in 'n interview met Nico dat hij op het punt stond z'n contract te verlengen.
Hij had het reuze naar z'n zin bij Mercedes, en de vooruitzichten waren rooskleurig.

Hoe snel kan zoiets veranderen in de F1.  :D

Kootje

Citaat van: Wizard op 04 november 2011 - 17:53:41
Op Kimi wel dan? In de jaren dat hij naast Massa reed vond ik Kimi niet bepaald overtuigend.

Maar toen was z'n motivatie ook weg.
Het lijkt me sterk dat hij nu niet gemotiveerd is, en dan is Kimi 'n coureur van uitzonderlijke klasse.
Dus ja, Kimi zie ik graag komen.