Silly Season!

Gestart door Enzo, 24 mei 2010 - 16:51:41

« vorige - volgende »

Jozef

Citaat van: gloudiesaurus op 29 oktober 2011 - 12:31:13
Ja daar staat mij ook iets van bij, hij is overigens dit weekend pas officieel technisch directeur bij Williams.

Mark Gillan is nu manager operations, hij is sinds vorige maand bij Williams werkzaam.

Ben toch bang dat Williams in 2012 nog een soort overgangsjaar zal hebben...

Coughlan is nu technisch directeur geworden, maar was al sinds begin mei Chief Designer voor de auto van 2012.

janke

#1306
Die Coughlan werd door McLaren jaren geleden aangetrokken om Adrian Newey te helpen om weer eens een goed chassis te bouwen. Na de kneuzen die Newey had ontworpen bij McLaren. Maar iig iemand met al jaren kennis van zaken. Ik hoop dan ook dat Williams weer eens in de top 5 te vinden is in een race. Williams wordt een beetje een "second hand" team op de grid. Dat is gewoon jammer als je ziet wat ze gedaan hebben in het verleden. Ze lieten Ferrari en McLaren alle hoeken van het circuit zien. Niks meer, niks minder. Ik vind Williams zijn 1ste met Jones en die van Mansell in 1992 schitterende overwinningen. Vooral die van Mansell met de FW14/b, een v/d beste f1 auto's die ooit is ontworpen (Newey) Een brok emotie bij mij. Ja, een traantje gelaten. 
Some things are too important to be left in the past.

Enzo


KVDracer

Citaat van: Enzo op 31 oktober 2011 - 20:36:17
Zal maar weer eens een nieuw gerucht de molen in slingeren... ::)
http://motorsport.nextgen-auto.com/Rosberg-eyeing-Ferrari-switch,32693.html

Moest er iets van waar zijn, zou ik het niet erg vinden. Rosberg verdient het wel om eens een winnende auto onder zijn kont te krijgen. Maar eerst zien ...

Franky R.

Citaat van: KVDracer op 31 oktober 2011 - 21:34:31
Citaat van: Enzo op 31 oktober 2011 - 20:36:17
Zal maar weer eens een nieuw gerucht de molen in slingeren... ::)
http://motorsport.nextgen-auto.com/Rosberg-eyeing-Ferrari-switch,32693.html

Moest er iets van waar zijn, zou ik het niet erg vinden. Rosberg verdient het wel om eens een winnende auto onder zijn kont te krijgen. Maar eerst zien ...


Ik zou het ook niet erg vinden...Maar of MercedesGP een belofte als Rosberg laat gaan? Ferrari zal Massa niet missen en Rosberg juist verwelkomen...

Niels_

En toch: ik geloof nog steeds in Massa. Met een goeden wagen is hij razendsnel.

0634

Hij heeft een goede wagen, maar razendsnel is hij niet.

janke

Citaat van: Scuderia91 op 31 oktober 2011 - 22:25:46
En toch: ik geloof nog steeds in Massa. Met een goeden wagen is hij razendsnel.

Dat kan ik waarderen dat Massa fans hem onvoorwaardelijk blijven steunen. Maar het is de Massa niet meer van 2-3 jaar geleden. Toen reed hij rond met de mes tussen de tanden, een vechter. Maar dat is over. Hoe jammer dat ook is. En volgens mij weet hij dat zelf ook.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Hm, een vechter vond ik hem eigenlijk nooit. Snel vond ik hem wel, zeker, maar een vechtertje niet.

janke

Citaat van: Jeroen op 01 november 2011 - 07:01:35
Hm, een vechter vond ik hem eigenlijk nooit. Snel vond ik hem wel, zeker, maar een vechtertje niet.

Nou hij heeft wel eens stuurfouten gemaakt waardoor hij door te vechten en te stampen weer scoorde. Dat bedoel ik met vechten. Vergelijk je hem met bijv. Mansell/Alonso is hij dat inderdaad niet. Daar heb je gelijk.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Haha, dan verschillen we van mening over die term want Alonso vind ik geweldig hoor, maar geen type vechter. :)

janke

Dat straalt Alonso niet uit nee. Maar volgens mij is hij dat weldegelijk.
Some things are too important to be left in the past.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 01 november 2011 - 07:01:35
Hm, een vechter vond ik hem eigenlijk nooit. Snel vond ik hem wel, zeker, maar een vechtertje niet.


Mee eens. Massa was snel als alles zijn kant op viel, maar als het tegen zat dan ging het moeizaam. Dus 'vechtertje', nou nee...

Wizard

Andersom heeft Massa ook bewezen z'n mannetje te kunnen staan. Mja, als de stempel eenmaal gedrukt is....

Edwin90

Nou, Raikkonen staat niet bekend als een ontwikkelaar en Massa niet bekend als een supertalent. Je kunt je dan ook afvragen wat de Ferrari van 2007/2008 in de handen van een Schumacher of een Alonso had gekund...