Silly Season!

Gestart door Enzo, 24 mei 2010 - 16:51:41

« vorige - volgende »

Enzo

Ik zou het wel mooi vinden, hij is wel een karakter en snel als die wil...
Heb begrepen dat hij nu een paydriver is in de Rally, dus echt gelukkig zal hij daar niet meer zijn.
Van mij mag die terugkomen!  8)

monaco2011

als hij maar niet met Schumacher en Vettel om de titel gaat strijden, want dan weet ik niet meer voor wie ik moet supporteren ;)
maar zou gaaf zijn als hij terugkomt en zn ons weer mooie dingen kan laten zien.

Enzo

Citaat van: monaco2011 op 28 oktober 2011 - 02:11:56
als hij maar niet met Schumacher en Vettel om de titel gaat strijden, want dan weet ik niet meer voor wie ik moet supporteren ;)
maar zou gaaf zijn als hij terugkomt en zn ons weer mooie dingen kan laten zien.

Gewoon voor Schumacher juichen... 8)
Vettel en Raikonnen kan je altijd later nog voor supporteren.... ;D

monaco2011

Citaat van: Enzo op 28 oktober 2011 - 02:39:30
Citaat van: monaco2011 op 28 oktober 2011 - 02:11:56
als hij maar niet met Schumacher en Vettel om de titel gaat strijden, want dan weet ik niet meer voor wie ik moet supporteren ;)
maar zou gaaf zijn als hij terugkomt en zn ons weer mooie dingen kan laten zien.

Gewoon voor Schumacher juichen... 8)
Vettel en Raikonnen kan je altijd later nog voor supporteren.... ;D
ha ha, ja, ik denk dat ik dan ook wel voor Schumacher ga.. maar goed, ik heb het liefst toch één favoriet die voor de titel gaat ;)

robbert

Citaat van: Scuderia91 op 27 oktober 2011 - 23:21:40
Al is Kimi natuurlijk compleet kansloos in zo'n wagen.

Maar het blijft een held uiteraard!

inderdaad, en hij heeft zijn wereldtitel met een ferrari behaald. Dus dat telt ook wel wat :)

Niels_

Citaat van: robbert op 28 oktober 2011 - 07:11:36
Citaat van: Scuderia91 op 27 oktober 2011 - 23:21:40
Al is Kimi natuurlijk compleet kansloos in zo'n wagen.

Maar het blijft een held uiteraard!

inderdaad, en hij heeft zijn wereldtitel met een ferrari behaald. Dus dat telt ook wel wat :)
Uiteraard. ;D

Folkert

Het zou gaaf zijn en hoop echt dat hij super gemotiveerd is. En als Williams terug komt zouden we nog wat leuks kunnen zien.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Ook Kimi zie ik geen wonderen verrichten in de Williams, zeker niet na 'n 2-jarige afwezigheid.
Toch vind ik het wel leuk om hem terug te zien keren.
Een gemotiveerde Kimi is behoort in mijn optiek tot de absolute top.
Dus met zijn komst, de terugkeer van Renault en de komst van Coughlin, verwacht ik Williams volgend jaar wel weer als vaste Q3 deelnemer.

gloudiesaurus

Vergeet niet dat dit jaar een overgangs - jaar is voor Williams. Coughlan zit er nog tekort om echt invloed te hebben voor volgend jaar, en Sam Michael is pas net weg... En dat is raar omdat hij nu ineens bij McLaren werkt. Dus ik verwacht niet teveel van Williams voor volgend jaar.

Daarnaast vind ik dat Williams zich de laatste tijd teveel richt op dingen buiten de F1, sport cars met Jaguar, KERS met Porsche, mijnbouw efficiënter maken (??). Williams is een klein team en de basis blijft toch de F1... Maar goed als non-fabrieksteam en zonder grote sponsoren moet je toch wat.

En Raikkonen, hij is een stuk jonger dan Schumacher, dus hij heeft de tijd. Kijk als Qatar echt fors in het team wil investeren en Raikkonen wil ervoor gaan... dan kan het zeker een interesant project worden. Iig een aanwinst voor de F1, een stuk interessanter dan Barrichello of Maldonado iig.  ;)

En ja, het gerucht word steeds sterker....

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Niels_

Nochtans wil ik Maldonado wel eens in een deftige wagen zien voor ik er over kan oordelen. Ik heb afgelopen jaren al genoeg gezien dat het een wereld van verschil maakt voor sommigen. ;)

Jozef

Citaat van: gloudiesaurus op 28 oktober 2011 - 21:57:43
Vergeet niet dat dit jaar een overgangs - jaar is voor Williams. Coughlan zit er nog tekort om echt invloed te hebben voor volgend jaar, en Sam Michael is pas net weg... En dat is raar omdat hij nu ineens bij McLaren werkt. Dus ik verwacht niet teveel van Williams voor volgend jaar.

Daarnaast vind ik dat Williams zich de laatste tijd teveel richt op dingen buiten de F1, sport cars met Jaguar, KERS met Porsche, mijnbouw efficiënter maken (??). Williams is een klein team en de basis blijft toch de F1... Maar goed als non-fabrieksteam en zonder grote sponsoren moet je toch wat.

En Raikkonen, hij is een stuk jonger dan Schumacher, dus hij heeft de tijd. Kijk als Qatar echt fors in het team wil investeren en Raikkonen wil ervoor gaan... dan kan het zeker een interesant project worden. Iig een aanwinst voor de F1, een stuk interessanter dan Barrichello of Maldonado iig.  ;)

En ja, het gerucht word steeds sterker....

Coughlan zit al van begin mei bij Williams, natuurlijk heeft hij wel invloed op de auto van 2012, daarvoor is hij namelijk aangenomen...

janke

Citaat van: gloudiesaurus op 28 oktober 2011 - 21:57:43


Daarnaast vind ik dat Williams zich de laatste tijd teveel richt op dingen buiten de F1, sport cars met Jaguar, KERS met Porsche, mijnbouw efficiënter maken (??). Williams is een klein team en de basis blijft toch de F1... Maar goed als non-fabrieksteam en zonder grote sponsoren moet je toch wat.

.

Dat doet Williams al heel wat jaren, net als McLaren. Het is niet alleen een F1 team. Dat zijn ook inkomsten. Zouden die andere activiteiten er niet zijn, stond Williams er nog slechter voor qua financieën.
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Maar was couglan niet beperkt nog in wat hij mocht? Of verwar ik hem met iemand anders?
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Citaat van: Burorri op 29 oktober 2011 - 10:53:18
Maar was couglan niet beperkt nog in wat hij mocht? Of verwar ik hem met iemand anders?

Zou kunnen, al zie ik niet waarom.  ???

gloudiesaurus

Ja daar staat mij ook iets van bij, hij is overigens dit weekend pas officieel technisch directeur bij Williams.

Mark Gillan is nu manager operations, hij is sinds vorige maand bij Williams werkzaam.

Ben toch bang dat Williams in 2012 nog een soort overgangsjaar zal hebben...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is