Silly Season!

Gestart door Enzo, 24 mei 2010 - 16:51:41

« vorige - volgende »

Gerard

Mmmmm of dat nou een vooruitgang voor Sutil is? Er zijn weinig opties 'over',maar toch...

0634

Force India wil pas in december zijn line-up bekend maken, dus ik denk niet dat de Hulkenberg-naar-Force-India-deal al beklonken is.  Het is silly season he. Er zijn zo vaak rijders heel dicht bij stoeltjes geweest om uiteindelijk mis te grijpen.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 22 oktober 2011 - 08:24:18
Force India wil pas in december zijn line-up bekend maken,

Dat zeggen ze ja.
Maar ja ..... ze zeiden ook dat ze geen belang in het team zouden verkopen. ::)

Citaatdus ik denk niet dat de Hulkenberg-naar-Force-India-deal al beklonken is.

En toch zou de deal al beklonken zijn met Hülkenberg, 'n éénjarig contract met 'n optie voor 2013.
Dit zou officieel bekend gemaakt worden in het weekend van de Indiase GP, wat niet onlogisch is gezien hun belangen aldaar.

CitaatHet is silly season he. Er zijn zo vaak rijders heel dicht bij stoeltjes geweest om uiteindelijk mis te grijpen.

Das waar.
Al zie ik 't dit keer wel gebeuren ook.
Maar goed ..... we wachten af.
Waarschijnlijk weten we volgend weekend meer.

0634

ik zou het hulkenberg wel gunnen in ieder geval. Goede rijder.

Niels_

Echt veel stoelenwissels zie ik wel niet echt gebeurd. Bij de topteams gebeuren er geen wissels, dus komt er ook niet meteen een 'stoelendans'. Allicht zie ik in 2013 wel wat gebeuren, met Webber, Massa en mss Schumacher?

Kootje

Citaat van: Scuderia91 op 22 oktober 2011 - 12:27:23
Echt veel stoelenwissels zie ik wel niet echt gebeurd. Bij de topteams gebeuren er geen wissels, dus komt er ook niet meteen een 'stoelendans'. Allicht zie ik in 2013 wel wat gebeuren, met Webber, Massa en mss Schumacher?

Hamilton heeft ook nog niet verlengd ná 2012.
Rosberg ook nog niet.

Dus ja ...... silly season 2012 zal wellicht meer brengen.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 22 oktober 2011 - 11:46:36
ik zou het hulkenberg wel gunnen in ieder geval. Goede rijder.

Zeker !!!
Vind het ook nog steeds jammer dat Williams 'm liet gaan.
Al valt Maldonado me ook 100% mee.

SDG

#1282
Citaat van: Scuderia91 op 22 oktober 2011 - 12:27:23
Echt veel stoelenwissels zie ik wel niet echt gebeurd. Bij de topteams gebeuren er geen wissels, dus komt er ook niet meteen een 'stoelendans'. Allicht zie ik in 2013 wel wat gebeuren, met Webber, Massa en mss Schumacher?

De vorige 'grote' stoelendans dateert van 2010 (Alonso naar Ferrari, Button naar McLaren, Schumacher en Rosberg naar Mercedes, Kubica naar Renault). Aangezien de grote teams graag standvastigheid hebben en met meerjarenplannen werken, valt het vanuit dit opzicht eigenlijk wel te begrijpen dat alles aan de top momenteel een beetje vastzit. 2013, dat lijkt me dan ook inderdaad het moment waarop er het één en ander zal bewegen.

Gerard

http://www.gppits.net/nieuws/comeback_raikkoenen/

Het blijft de gemoederen toch wel bezighouden...
Ik hoop aan de ene kant dat hij terugkomt, ik ben fan!
Maar aan de andere kant.. kijk eens naar Schumacher, Villeneuve, Badoer............etc..
Terugkomen betekent niet meteen weer even snel zijn als daarvoor..
En al helemaal niet in een Williams!! (sorry KOotje ;) )

gloudiesaurus

Het zal veel aan Riakkonen liggen, is hij echt gemotiveerd? Dan is hij supersnel en een topcoureur...
Maar dat laatste jaar in de Formule 1... toen had Kimi er geen zin meer in. Voor een comeback heeft hij motivatie nodig.

Ik zou het wel super vinden als hij terugkomt... alleen Williams is wel een matig team voor hem.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Edwin90

Hoe meer het geschreven wordt en herhaald wordt hoe meer ik erin begin te geloven. Een beetje zoals met Schumacher!

Vind het een goeie rijder, hoop dat hij het doet!

SDG

Citaat van: Edwin90 op 27 oktober 2011 - 23:01:23
Hoe meer het geschreven wordt en herhaald wordt hoe meer ik erin begin te geloven. Een beetje zoals met Schumacher!

Vind het een goeie rijder, hoop dat hij het doet!

Dan zouden we zes wereldkampioenen - een kwart van het deelnemersveld! - aan de start hebben.  :D

Jozef

Inderdaad, en zes wereldkampioenen aan de start van een race is nog nooit voorgekomen in de geschiedenis van de F1!

Niels_

Al is Kimi natuurlijk compleet kansloos in zo'n wagen.

Maar het blijft een held uiteraard!

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 27 oktober 2011 - 21:49:19
Het zal veel aan Riakkonen liggen, is hij echt gemotiveerd? Dan is hij supersnel en een topcoureur...
Maar dat laatste jaar in de Formule 1... toen had Kimi er geen zin meer in. Voor een comeback heeft hij motivatie nodig.

Ik zou het wel super vinden als hij terugkomt... alleen Williams is wel een matig team voor hem.


Idd. vind ik Williams nu te matig...Mss. dat men goede hoop heeft vanwege de Renault-motor, maar kijk naar Lotus. Die hebben nu die sprong gemaakt die ze dachten te maken.


Ze staan nog steeds te ver achter de STR en Williams!