Silly Season!

Gestart door Enzo, 24 mei 2010 - 16:51:41

« vorige - volgende »

0634

http://www.gppits.net/nieuws/massa_seizoen_2012_wordt_cruciaal/

Hij heeft voldoende realiteitszin. Ik vraag me af waar hij in 2013 naartoe kan gaan. Lotus Renault misschien? Force India?

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 15 oktober 2011 - 22:13:46
http://www.gppits.net/nieuws/massa_seizoen_2012_wordt_cruciaal/

Hij heeft voldoende realiteitszin. Ik vraag me af waar hij in 2013 naartoe kan gaan. Lotus Renault misschien? Force India?


Lotus Renault zou inhouden dat iemand in 2012 de rol van tussenpaus gaat spelen? Ik gok dan op een team van Petrov en Senna of Grosjean en Senna...Dan is er alsnog het 'risico' voor Massa dat het juist prima loopt met een Senna en Grosjean. Ik zou niet weten waarom dat niet zou kunnen.


Force India? Ik weet niet wat Sahara nu wil met het team...Maar ik zou niet weten waarom je zou afstappen van een koppel als Di Resta en Hulkenberg...Tenzij 1 van de twee zwaar door het ijs zakt.


Williams lijkt uitgesloten. Die hebben geen geld voor een Massa naast Sutil, of Massa moet geld meenemen. Zie je dat al voor je?


MercedesGP? Schumi blijft nog wel even rijden, denk ik. Of er komt een ruil tussen Rosberg en Massa? Dat zou wel betekenen dat Vettel bij RBR blijft.


Toro Rosso? Hahahahaha!


Team Lotus? Hm...Dan stopt Felipe nog eerder met de F1. Alhoewel, Trulli zei ooit alleen bij een competitief team te willen tekenen. Nou, hij rijdt nu zijn rondjes bij Team Lotus Catherham... ::)


HRT of Virgin...idem.


Sauber? Idem. Bij dat team zijn ze tot nu toe blij met Kobayashi en Perez.


Red Bull? Pfff...moeilijk, moeilijk...het zou best kunnen dat ze Webber na 2012 'wieberen', maar dan zie ik eerder een jonge rijder instappen naast Vettel. 


McLaren? Button heeft een contract voor meerdere jaren. Lewis zal wel volgen.


Wie biedt?
:)

Niels_

Als Massa dit jaar nog een degelijk seizoen rijdt en volgend jaar af en toe het gevecht aangaat met Alonso, zie ik hem niet meteen vertrekken bij Ferrari. Ik vind het allemaal nogal voorbarig, op een jaar tijd kan er veel gebeuren.

monaco2011

zal idd afhangen van volgend jaar. Laatste tijd lijkt ie weer wat in de buurt van Alonso te komen. In Singapore kon ie echt volgen in Japan kon ie lang in de buurt blijven. Als hij zn niveau van voor zn crash nog terug kan krijgen moet ie zeker in de F1 blijven, van 2007 t/m 2009 heeft ie toch met grote regelmaat Raikkonen verslagen die iedereen toch wel vrij hoog heeft zitten. Maar goed, als ie volgend jaar weer de helft van Alonso puntenaantal scoort, dan moet ie misschien gewoon de eer aan zichzelf houden.

Wizard

Citaat van: Scuderia91 op 16 oktober 2011 - 01:30:00
Als Massa dit jaar nog een degelijk seizoen rijdt en volgend jaar af en toe het gevecht aangaat met Alonso, zie ik hem niet meteen vertrekken bij Ferrari. Ik vind het allemaal nogal voorbarig, op een jaar tijd kan er veel gebeuren.

Inderdaad. Prima tweede rijder.

Kootje

Als hij zo doorgaat als de laatste paar races, dan zie ik 'm nietr zomaar vertrekken bij Ferrari.
Moet hij alsnog weg, dan denk ik dat teams als Mercedes en Renault hem graag willen hebben.
Ondanks dat hij nog steeds niet z'n oude nivo haalt, behoort hij nog steeds tot de betere op de grid.

Wizard

Wie zou dan moeten vertrekken bij Mercedes? Ik geloof er niet zo in.

Kootje

Ruil met Rosberg ??

Wizard

Zie ik niet gebeuren. Overigens, maar dat is persoonlijk, vind ik Massa beter dan Rosberg.

Kootje

Het zijn iig wel geruchten.
Dus er speelt wel iets, maar ja ... dat zegt ook niet alles.

Massa beter als Rosberg ??
Op zich zou ik zeggen: Absoluut niet !!!
Toch begint Rosberg me steeds meer tegen te vallen.
Voor nu zet ik ze op gelijke hoogte.

0634

Citaat van: Scuderia91 op 16 oktober 2011 - 01:30:00
Als Massa dit jaar nog een degelijk seizoen rijdt en volgend jaar af en toe het gevecht aangaat met Alonso, zie ik hem niet meteen vertrekken bij Ferrari. Ik vind het allemaal nogal voorbarig, op een jaar tijd kan er veel gebeuren.
No way dat Massa blijft. Tenzij hij Alonso verslaat wellicht, maar we weten allemaal dat dat niet gaat gebeuren.


0634

Citaat van: Wizard op 16 oktober 2011 - 10:09:22
Wie zou dan moeten vertrekken bij Mercedes? Ik geloof er niet zo in.
na 2012? Schumacher.

0634

Citaat van: Wizard op 16 oktober 2011 - 10:14:45
Zie ik niet gebeuren. Overigens, maar dat is persoonlijk, vind ik Massa beter dan Rosberg.
Niet mee eens. Zoals Massa de laatste jaren inspiratieloos rijdt vind ik hem niets toevoegen.

Wizard

Citaat van: Jeroen op 16 oktober 2011 - 10:35:14
Citaat van: Scuderia91 op 16 oktober 2011 - 01:30:00
Als Massa dit jaar nog een degelijk seizoen rijdt en volgend jaar af en toe het gevecht aangaat met Alonso, zie ik hem niet meteen vertrekken bij Ferrari. Ik vind het allemaal nogal voorbarig, op een jaar tijd kan er veel gebeuren.
No way dat Massa blijft. Tenzij hij Alonso verslaat wellicht, maar we weten allemaal dat dat niet gaat gebeuren.



Kan. Maar Massa is de Barrichello van nu. Goed genoeg om te winnen maar rijdt Alonso niet in de weg. Dat past precies in het plaatje van Ferrari.

Wizard

Citaat van: Jeroen op 16 oktober 2011 - 10:35:41
Citaat van: Wizard op 16 oktober 2011 - 10:09:22
Wie zou dan moeten vertrekken bij Mercedes? Ik geloof er niet zo in.
na 2012? Schumacher.

Als Schumacher stopt. Zou Mercedes sprongen voorwaarts maken en Schumacher prompt winnen, zie ik hem niet vertrekken.