Silly Season!

Gestart door Enzo, 24 mei 2010 - 16:51:41

« vorige - volgende »

Gerard

Zoals al verwacht blijft Button bij McLaren...  :D

0634

Zo zegt Whitmarsh en dat zal ook zo zijn. Ze steggelen alleen nog wat over hoe lang hij nog blijft. McLAren wil hem voor de rest van zijn loopbaan hebben geloof ik, JB wil zijn opties openhouden. Zeker in 2013 gaat er wat veranderen op de rijders markt en kunnen er interessante stoeltjes vrijkomen.


Wizard

Kan allemaal wel zo zijn maar een NR1 status zul je moeten afdwingen, niet krijgen. Lewis deed, zoals je zelf aangeeft, niks onder voor Alonso en kon voor zijn eigen succes gaan. Erg sympathiek van Alonso vond ik het destijds niet. En of Alonso écht staat te trappelen voor een eventuele komst van Lewis bij Ferrari waag ik te betwijfelen. Ik denk dat Fernando de huidige situatie wel prima vindt.

Wizard

Citaat van: Gerard op 09 september 2011 - 20:36:58
Zoals al verwacht blijft Button bij McLaren...  :D

Kijk aan! McLaren heeft wat dat aangaat het interessantste duo. De laatste jaren laat Jenson erg leuke dingen zien. Hij zit veel korter bij Lewis dan ik had durven hopen. Ook is hij erg solide. De laatste jaren is hij ontpopt tot een rijder welke ik erg graag zie rijden. Hij verdient het dan ook om bij McLaren te kunnen blijven.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 10 september 2011 - 10:26:54
Kan allemaal wel zo zijn maar een NR1 status zul je moeten afdwingen, niet krijgen. Lewis deed, zoals je zelf aangeeft, niks onder voor Alonso en kon voor zijn eigen succes gaan. Erg sympathiek van Alonso vond ik het destijds niet. En of Alonso écht staat te trappelen voor een eventuele komst van Lewis bij Ferrari waag ik te betwijfelen. Ik denk dat Fernando de huidige situatie wel prima vindt.


Nou,


Alonso kan soms zijn handen vol hebben aan Massa. Persoonlijk denk ik idd. niet dat Alonso staat te trappelen, maar hij zal het gegeven vast wel accepteren als Lewis zou tekenen bij Ferrari.


Immers zal hij niet dezelfde fouten maken als toen en hij kent Lewis nu ook een stuk beter... :)

Kootje

Nou ja .... ik weet alleen wat Alonso zelf zegt.
En dat is dat hij graag weer met Hamilton in'hetzelfde team zou zitten.
Ook verwelkomt hij Vettel graag als teamgenoot.

Nu kan het zo zijn dat hij glashard staat te liegen.
Maar als hij wel de waarheid spreekt, lijkt het mij niet dat hij dan nog denkt de nr1 status te hebben.

Gerard

#1116
Volledig niet passend bij het topic,maar okay.. ;)
Het lijkt mij toch dat je een zeer sterke teamgenoot wilt hebben? Puur om jezelf te meten met diegene, met hetzelfde materiaal! Daar komt nog bij dat je er van kunt leren, en dat je een grotere uitdaging hebt dan wanneer je altijd sneller bent dan je teamgenoot ???
Dat gezegd hebbende, denk ik dat Fernando Lewis of Seb nu wel als teamgenoot zou willen..
ook Alonso is 4 jaar ouder en wijzer  :)
je ziet het nu ook bij Mclaren.. Jens en Lewis dagen elkaar uit en maken elkaar denk ik ook sterker... Die 2 zijn (volgens mij) goeie maatjes...

0634

Citaat van: Gerard op 10 september 2011 - 22:16:14
Volledig niet passend bij het topic,maar okay.. ;)

Inderdaad. Daarom maar even samengevoegd met het Silly Season topic. Daar hoort speculatie over wie er naast Alonso gaat rijden beter thuis ;).

Wizard

Citaat van: Franky R. op 10 september 2011 - 18:22:41
Citaat van: Wizard op 10 september 2011 - 10:26:54
Kan allemaal wel zo zijn maar een NR1 status zul je moeten afdwingen, niet krijgen. Lewis deed, zoals je zelf aangeeft, niks onder voor Alonso en kon voor zijn eigen succes gaan. Erg sympathiek van Alonso vond ik het destijds niet. En of Alonso écht staat te trappelen voor een eventuele komst van Lewis bij Ferrari waag ik te betwijfelen. Ik denk dat Fernando de huidige situatie wel prima vindt.


Nou,


Alonso kan soms zijn handen vol hebben aan Massa. Persoonlijk denk ik idd. niet dat Alonso staat te trappelen, maar hij zal het gegeven vast wel accepteren als Lewis zou tekenen bij Ferrari.


Immers zal hij niet dezelfde fouten maken als toen en hij kent Lewis nu ook een stuk beter... :)

Natuurlijk kan hij roepen dat iedereen welkom is, hij weet net als wij, dat Ferrari kiest voor een andere strategie. Een absolute nr1 en een secondant.

Wizard

Citaat van: Kootje op 10 september 2011 - 18:36:30
Nou ja .... ik weet alleen wat Alonso zelf zegt.
En dat is dat hij graag weer met Hamilton in'hetzelfde team zou zitten.
Ook verwelkomt hij Vettel graag als teamgenoot.

Nu kan het zo zijn dat hij glashard staat te liegen.
Maar als hij wel de waarheid spreekt, lijkt het mij niet dat hij dan nog denkt de nr1 status te hebben.

Hij weet dat het 'nooit' zal gebeuren. Ik kan ook roepen dat ik niet bang ben om Mike Tyson in de ring te meeten en ik een gevecht aan durf....


Enzo

#1121
Silly season  geruchten van de technische werknemers:

Aldo Costa naar Mercedes!

Willis naar Mercedes.

Chris Dyer niet naar Mercedes...

Zander van Mercedes naar HRT.

Sam Michael naar McLaren! :o


Morgen maar eens zien wat er van uit komt.... ;D


Enzo

Moet zeggen dat Senna me allezins mee valt, ik zag het niet zo in hem om eerlijk te zijn.
Maar fair is fair, zo slecht deed hij het niet. Als Kubica niet op tijd herstelt, Senna goed blijft presteren en zijn sponsoren lekker betalen, zou hij zomaar kandidaat voor 2012 kunnen zijn. Wat jullie?

http://www.gppits.net/nieuws/boullier_tevreden_over_senna/

Franky R.

Citaat van: Enzo op 13 september 2011 - 02:14:30
Moet zeggen dat Senna me allezins mee valt, ik zag het niet zo in hem om eerlijk te zijn.
Maar fair is fair, zo slecht deed hij het niet. Als Kubica niet op tijd herstelt, Senna goed blijft presteren en zijn sponsoren lekker betalen, zou hij zomaar kandidaat voor 2012 kunnen zijn. Wat jullie?

http://www.gppits.net/nieuws/boullier_tevreden_over_senna/


Als Genii Renault nog blijft bestaan... http://www.gppits.net/magazine/achtergrond_genii_hoelang_nog/

Vieze baas

Citaat van: Enzo op 13 september 2011 - 00:32:40
Silly season  geruchten van de technische werknemers:

Aldo Costa naar Mercedes!

Willis naar Mercedes.

Chris Dyer niet naar Mercedes...

Zander van Mercedes naar HRT.

Sam Michael naar McLaren! :o


Morgen maar eens zien wat er van uit komt.... ;D

Over de technische mannen gesproken, hoeveel verdienen die lui eigenlijk??

Ik hoorde tijdens de GP dat Alonso 30 miljoen per jaar verdiend. Maar heb je als team niet liever een adrian newey dan een alonso?? Een goede auto lijkt me beter dan een goede rijder. Hoeveel krijgt newey per jaar, weet iemand dat?