Silly Season!

Gestart door Enzo, 24 mei 2010 - 16:51:41

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: Enzo op 14 augustus 2011 - 21:48:47
Die crash met Hamilton was niet de schuld van Maldonado imo...
Schuld is 'n groot woord.
Zoals Wizzard hieronder al aangeeft is 't meer 'n race-incident.
Alleen dan wel eentje die hij had kunnen voorkomen als hij meer ervaring had gehad.
Maar goed ,deze discussie hebben we al eens gevoerd. ;)

Citaat van: Wizard op 14 augustus 2011 - 23:18:35
Race incident. Maar, ontopic, ik denk dat Maldonado wel F1-materiaal is.
Dat denk ik nu ondertussen ook.
Ik zie geen wereldtopper in hem ,maar onderdoen voor de rest doet hij ook niet.
Zo zie je toch maar weer dat F1 'n volledig andere discipline is tov andere open-wheel klasses.
Toppers vallen door de mand en middenmoters ontstijgen zichzelf.

Kootje

Bij Toro Rosso wachten ze ook nog ff met hun 2012 line-up.

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/266113/toro-rosso-stelt-beslissing-coureurs-2012-even-uit/

Nu zeg ik: Buemi eruit Ricciardo erin ,maar daar denkt Buemi anders over.

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/265893/buemi-ik-heb-een-contract-voor-volgend-jaar/

En als dat zo is ,dan is het dus exit Alguersuari.
Ik ben benieuwd.

SDG

Citaat"Ik heb een contract voor volgend jaar"

Ik heb er zo nog ooit enkele gekend die dat hadden...  :)

Kootje

Citaat van: SDG op 15 augustus 2011 - 17:42:04
Citaat"Ik heb een contract voor volgend jaar"

Ik heb er zo nog ooit enkele gekend die dat hadden...  :)
;D ;D ;D

Contracten en Formule 1  :-\ ::) :-[

Gerard

us Joske... die toch ineens aan de kant stond en zijn stoeltje moest afstaan aan HH Frentzen.....  :o

SDG

Citaat van: Gerard op 15 augustus 2011 - 21:41:39
us Joske... die toch ineens aan de kant stond en zijn stoeltje moest afstaan aan HH Frentzen.....  :o

Of recenter nog Liuzzi...

Ik denk persoonlijk dat het bij de Red Bull-armada belangrijker is dat Marko jou graag ziet dan dat je ooit ergens een krabbel op een papiertje gezet hebt.

Gerard

Volgens de laatste geruchten (rtlgp) neemt Bianchi volgend jaar de plek in van Barrichello...

Kootje

Das op z'n minst verrassend te noemen.
Zo goed presteerd hij nu ook weer niet in GP2 (ook niet heel slecht trouwens) en aangezien hij juist 'n link heeft met Ferrari ,zou ik hem dan eerder in 'n Ferrari gerelateerd team verwachten.

Denk trouwens dat williams hier niet aan moet beginnen.
Als je dan toch je geld op 2 onervaren krachten wilt zetten ,waarom dan niet Hulkenberg terughalen of Grosjean in de 2e auto zetten ??

Beiden hebben enige F1 ervaring als racer en tester dus dat is al 'n pluspunt.
Daarbij heeft Nico voor mij zelfs al bewezen het niveau aan te kunnen.
En Grosjean laat nu in GP2 wederom zien ook geen kleintje te zijn.
Hij doet 't iig stukken beter dan die Bianchi en er is natuurlijk 'n link met Renault te maken.

Maar ja ,eigenlijk mag Barrichello van mij nog best 'n jaartje aanblijven.
En als hij dan toch vervangen moet worden door vers GP2 talent ,laat ze dan de McGregor connectie maar activeren en vd Garde aanstellen.
Die zal het echt niet slechter doen dan Bianchi ,Maldonado etc. ,en dan hebben wij Nederlanders ook weer 'n landgenoot in de F1.

Wizard

Ben ik de enige die van der Garde geen hoogvlieger vind? Kan er niks aan doen maar zie in Guido geen F1-materiaal. Als ik zie dat menig één supertalent vaker nauwelijks van de grond kan komen....

Kootje

Nee hoor .... daarin sta je echt niet alleen.
Wel denk ik dat hij niets onder doet voor Maldonado ,Kobayashi ,Perez ,D'Ambrosio etc. ,simpelweg omdat hij deze jongens regelmatig verslagen heeft.
En aangezien deze jongens het ook kunnen ,zou Guido goed genoeg moeten zijn.
Voor de rest is het meer de wens om 'n landgenoot in de F1 te zien.
Maakt het toch net weer wat leuker.

Wizard

Natuurlijk leuk maar dat is ook het enige. En of hij de door jou genoemde mannen eens heeft kunnen kloppen of niet, structureel beter vind ik Guido niet rijden. Ik volg hem al een hele tijd maar heb hem nooit kunnen betrappen op een prestatie waarvan mijn mond openviel. Erg jammer!! Geef me dan maar Robin Frijns. Die zie ik nog ver komen. Jochie kan echt wel sturen.

Kootje

Klopt ,maar dat heb ik van de door mij genoemde voorbeelden ook nog nooit gezien.
Althans .... niet vóór de F1

Wizard

Mwa, Perez vond ik in 2009 best aardig sturen. De laatste jaren heb ik de GP2 wat minder gevolgt.

Kootje

Citaat van: Wizard op 17 augustus 2011 - 19:15:16
Mwa, Perez vond ik in 2009 best aardig sturen. De laatste jaren heb ik de GP2 wat minder gevolgt.
Maar niet substantieel beter dan vd Garde.
En dat geld eigenlijk ook voor m'n andere voorbeelden.
Daarmee wil ik niet beweren dat zij er niets van kunnen ,integendeel zelfs ,maar wel dat als zij het niveau aankunnen ,Guido dat ook moet kunnen.

Gerard

#1049
Nee Wizard, ook ik heb geen hoge pet op van v/d Garde.. Net als Albers en Tung overigens... maar dat terzijde...  ;)
Giedo heeft de mazzel dat zijn schoonpa een zak geld mee kan brengen, en dat hij daardoor een kansje maakt bij wat teams.. Maar niet vergelijkbaar met de Lewis-en, Fernando's Schumi's en Sebs van deze wereld... :-\