Silly Season!

Gestart door Enzo, 24 mei 2010 - 16:51:41

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Dat zie ik dus helemaal niet zitten, een NBA-speler die het team als speeltje gaat kopen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 31 juli 2011 - 16:55:33
Dat zie ik dus helemaal niet zitten, een NBA-speler die het team als speeltje gaat kopen.


Nog los van dat...Hoeveel verdient zo'n 'springende lantaarnpaal', dat deze een F1-team kan kopen?!


Dan zou je eerder verwachten dat Michael Schumacher HRT zou opkopen... ;D

Kootje

Citaat van: Franky R. op 31 juli 2011 - 17:25:58
Citaat van: gloudiesaurus op 31 juli 2011 - 16:55:33
Dat zie ik dus helemaal niet zitten, een NBA-speler die het team als speeltje gaat kopen.


Nog los van dat...Hoeveel verdient zo'n 'springende lantaarnpaal', dat deze een F1-team kan kopen?!


Dan zou je eerder verwachten dat Michael Schumacher HRT zou opkopen... ;D
Daar zul je nog van schrikken.
De echte toppers (ik weet niet of hij daarbij zit) harken zomaar 'n kleine $.100 miljoen per jaar binnen aan salaris en sponserdeals.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 31 juli 2011 - 17:32:17
Citaat van: Franky R. op 31 juli 2011 - 17:25:58
Citaat van: gloudiesaurus op 31 juli 2011 - 16:55:33
Dat zie ik dus helemaal niet zitten, een NBA-speler die het team als speeltje gaat kopen.


Nog los van dat...Hoeveel verdient zo'n 'springende lantaarnpaal', dat deze een F1-team kan kopen?!


Dan zou je eerder verwachten dat Michael Schumacher HRT zou opkopen... ;D
Daar zul je nog van schrikken.
De echte toppers (ik weet niet of hij daarbij zit) harken zomaar 'n kleine $.100 miljoen per jaar binnen aan salaris en sponserdeals.


Damn, worden die lui per meter betaald of zo? ;D ;D ;D


CitaatSenna, want daar ging het om, liet totaal niks van indruk achter. Stapelde fout op fout en was niet overtuigend sneller dan zijn teamgenoten


Daar zal Prost het niet mee eens zijn. Senna reed hem op ruim een seconde in Monaco 1988. Sowieso was Senna bijna altijd sneller dan zijn teamgenoot?


Ik kan mij alleen een Prost, Berger of Hakinnen (McLaren 1993) voor de geest halen die echt met sneller waren.


Maar de auto's waren toen ook heel anders. Toen had je echt geen stuurbekrachtiging, schakelflippers en andere dingen in je auto.

Kootje

Citaat van: Franky R. op 31 juli 2011 - 19:01:37
CitaatSenna, want daar ging het om, liet totaal niks van indruk achter. Stapelde fout op fout en was niet overtuigend sneller dan zijn teamgenoten
Citaat
Daar zal Prost het niet mee eens zijn. Senna reed hem op ruim een seconde in Monaco 1988. Sowieso was Senna bijna altijd sneller dan zijn teamgenoot?

Ging dat niet over Bruno ??
Kan me namelijk niet voorstellen dat iemand dit over Ayrton zegt. ::)

T.Nuvolari

Citaat van: Kootje op 31 juli 2011 - 19:58:30
Citaat van: Franky R. op 31 juli 2011 - 19:01:37
CitaatSenna, want daar ging het om, liet totaal niks van indruk achter. Stapelde fout op fout en was niet overtuigend sneller dan zijn teamgenoten
Citaat
Daar zal Prost het niet mee eens zijn. Senna reed hem op ruim een seconde in Monaco 1988. Sowieso was Senna bijna altijd sneller dan zijn teamgenoot?

Ging dat niet over Bruno ??
Kan me namelijk niet voorstellen dat iemand dit over Ayrton zegt. ::)

Wie? Ayrton?  ;D

Wizard

Ken je die niet? Die reed vroeger in zo'n zwarte JPS-wagen. En deed het beter dan Heidfeld in zo'n zelfde JPS-look-wagen. Die gebruikt dat ding als een BBQ. Het beste resultaat van dit seizoen.

SDG

#982
Vitantonio Liuzzi zal eind oktober een éénmalig optreden in de Australische V8 Supercars maken bij de Gold Coast 600, een event waarbij iedere vaste rijder een duo moet vormen met een rijder uit een andere, internationale autosportklasse. Andere ex-F1 rijders die dat weekend in actie zullen treden, zijn Mika Salo, Sebastien Bourdais, Jan Magnussen, Christian Klien, Gianni Morbidelli en Stephane Sarrazin. Vorig jaar waren ook o.a. Jacques Villeneuve, David Brabham en Tiago Monteiro daar als voormalige F1-coureurs te gast.

http://www.v8supercars.com.au/newsarticle/f1-ace-signs-up-for-gold-coast/tabid/70/newsid/11482/default.aspx


Franky R.

Citaat van: Kootje op 31 juli 2011 - 19:58:30
Citaat van: Franky R. op 31 juli 2011 - 19:01:37
CitaatSenna, want daar ging het om, liet totaal niks van indruk achter. Stapelde fout op fout en was niet overtuigend sneller dan zijn teamgenoten
Citaat
Daar zal Prost het niet mee eens zijn. Senna reed hem op ruim een seconde in Monaco 1988. Sowieso was Senna bijna altijd sneller dan zijn teamgenoot?

Ging dat niet over Bruno ??
Kan me namelijk niet voorstellen dat iemand dit over Ayrton zegt. ::)


Dus niet Bruno, want die was toen nog maar 9 jaar oud... ;)

gloudiesaurus

En Eric Broullier onder druk bij Renault, lijkt me een beetje onlogisch om hem erna een paar slechte Grand-Prix als gelijk uit te trappen... Had het idee dat hij het toch niet zo slecht deed.
Naar mijn idee rommelt het teveel bij Lotus Renault, eerst die Lotus affaire en nu steeds dat gedoe met Genii Capital.

En ook dat gedoe om Heidfeld, het werkt het team eerder tegen dan dat het helpt...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 01 augustus 2011 - 23:19:44
En Eric Broullier onder druk bij Renault, lijkt me een beetje onlogisch om hem erna een paar slechte Grand-Prix als gelijk uit te trappen... Had het idee dat hij het toch niet zo slecht deed.
Naar mijn idee rommelt het teveel bij Lotus Renault, eerst die Lotus affaire en nu steeds dat gedoe met Genii Capital.

En ook dat gedoe om Heidfeld, het werkt het team eerder tegen dan dat het helpt...


"Men" zou ook moeite hebben gehad met zijn houding...Ik weet het, dat is waanzinnig vaag. Maar niet de eerste keer, dat dit gebeurd.


Genii Capital had zichzelf lekker gemaakt met de goede start van het seizoen, om nu te zien dat de auto's niet over het circuit te slepen zijn...


Tja, F1...laat staan autosport, is niet de 'core-bussines' van Genii...Dan krijg je dit soort gedonder...Eigenlijk zouden ze geweerd moeten worden.


Dat soort "investeringsmaatschappijen".




0634

Hoezo? Autosport is ook niet RedBulls core-business.


T.Nuvolari

Citaat van: Franky R. op 01 augustus 2011 - 23:55:23
Citaat van: gloudiesaurus op 01 augustus 2011 - 23:19:44
En Eric Broullier onder druk bij Renault, lijkt me een beetje onlogisch om hem erna een paar slechte Grand-Prix als gelijk uit te trappen... Had het idee dat hij het toch niet zo slecht deed.
Naar mijn idee rommelt het teveel bij Lotus Renault, eerst die Lotus affaire en nu steeds dat gedoe met Genii Capital.

En ook dat gedoe om Heidfeld, het werkt het team eerder tegen dan dat het helpt...


"Men" zou ook moeite hebben gehad met zijn houding...Ik weet het, dat is waanzinnig vaag. Maar niet de eerste keer, dat dit gebeurd.


Genii Capital had zichzelf lekker gemaakt met de goede start van het seizoen, om nu te zien dat de auto's niet over het circuit te slepen zijn...


Tja, F1...laat staan autosport, is niet de 'core-bussines' van Genii...Dan krijg je dit soort gedonder...Eigenlijk zouden ze geweerd moeten worden.


Dat soort "investeringsmaatschappijen".

Dat zou ook het probleem worden moest zulk een maatschappij Francorchamps overnemen. Investeringsmaatschappijen kennen geen lange termijnplanning.
Hun corebusiness: Buy buy buy, veel geld binnenrijven, sell sell sell.