Silly Season!

Gestart door Enzo, 24 mei 2010 - 16:51:41

« vorige - volgende »

0634

Maar serieus: Ferrari is in de laatste 15, 20 jaar, eigenlijk sinds Alesi kwam in 91 meen ik, inderdaad niet zo erg van de jonge talenten geweest. Ze lijken liever een grote ster te hebben met daarnaast een wat mindere, maar ervaren en betrouwbare tweede rijder.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 16 juli 2011 - 00:11:33
Amateurs! Fisichella!! 8)


Fisichella?
Die had een fatsoenlijke palmares vergeleken met Badoer...Die zou ik geen 'jong talent' willen noemen.

Kootje

Citaat van: Franky R. op 17 juli 2011 - 00:06:05
Citaat van: Wizard op 16 juli 2011 - 00:11:33
Amateurs! Fisichella!! 8)


Fisichella?
Die had een fatsoenlijke palmares vergeleken met Badoer...Die zou ik geen 'jong talent' willen noemen.
Dat zou ik over Badoer ook niet durven zeggen.  :-\
Dat was eerder 'n "OUD NON-TALENT"  ;D

Edwin90

Ik heb nog steeds hoop voor Hulkenberg bij Ferrari, en dan na een jaartje of 2 gewoon boven Alonso uitstijgen  :)

Whishfull thinking misschien, maar volgens mij wordt Hulkenberg zwaar ondergewaardeerd.

0634

Ik vraag het me af. Zeker een talent hoor, maar ik denk persoonlijk niet van de buitencategorie.

Kootje

Dat blijft altijd lastig om te voorspellen.

In de lagere klassen domineerde hij 't veld ,en in die zin is hij dus buitencategorie.
Dat dit echter niet zoveel zegt bewezen oa Bourdais en Liuzzi.

Tijdens zijn debuutseizoen deed hij 't na 'n matige start zéér verdienstelijk.
Daarentegen doet 'n "non-talent" als Maldonado het tot dusver aanmerkelijk beter.

Toch denk ik wel dat hij in potentie 'n WK is.
Nu moet hij alleen nog het juiste materiaal krijgen.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 17 juli 2011 - 10:22:12
Citaat van: Franky R. op 17 juli 2011 - 00:06:05
Citaat van: Wizard op 16 juli 2011 - 00:11:33
Amateurs! Fisichella!! 8)


Fisichella?
Die had een fatsoenlijke palmares vergeleken met Badoer...Die zou ik geen 'jong talent' willen noemen.
Dat zou ik over Badoer ook niet durven zeggen.  :-\
Dat was eerder 'n "OUD NON-TALENT"  ;D


Van Badoer wist iedereen al jaren dat er geen talent in zat...Het is mij nog steeds een waar raadsel dat Ferrari die gast naast Kimi zette... ???

SDG

Citaat van: Kootje op 18 juli 2011 - 16:35:17
:o Is dat die Villa die WTCC rijdt ??
Doet daar aardig mee ,maar is nu ook niet echt 'n hoogvlieger te noemen. ::)

Wat is eigenlijk de bron van dit gerucht? Heeft er iemand een linkje?

Senergy

You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Gerard

Trulli out, Chandhok in... voor de rest van het seizoen en einde carriere Trulli?

Kootje

#940
Citaat van: Gerard op 21 juli 2011 - 11:13:30
Trulli out, Chandhok in... voor de rest van het seizoen en einde carriere Trulli?
Verrassend.  ???

Maar het is niet tot einde seizoen.
Lotus en Trulli zijn volgens F1today gewoon in gesprek over contractverlenging ,dus.....

http://www.f1today.nl/20110721/team-lotus-onderhandelt-wel-met-trulli-over-contractverlenging.html

Vieze baas

ja kan nergens vinden waarom?

trulli liep al wel te roepen dat hij niet kan rijden met de huidige stuurbekrachtiging en vanaf volgende race hebben ze nieuwe, misschien daarom chandhok 1 keertje??

gloudiesaurus

Ja wellicht, maar Chandock heeft dit jaar bij Team Lotus ook nog niet de super indruk achter gelaten. Herinner me Melbourne, stond hij al in de 1e bocht in de muur.

Maar ok bij HRT was Chandok niet slecht... al is het daar moeilijk vergelijken.

Maar zou het raar vinden als Trulli vrijwillig plaats maakt voor Chandok.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is


Gerard

Senna rijdt Vrijdag in Hongarije ipv Heidfeld.. Iets in mij zegt dat Senna het seizoen gaat volmaken naast Petrov....

bron: rtlgp