Silly Season!

Gestart door Enzo, 24 mei 2010 - 16:51:41

« vorige - volgende »

0634

Nee maar Lewis wordt nu voor gevaarlijke gek uitgemaakt terwijl Senna prost ooit de muur indrukken en natuurlijk Suzuka 90. Daarvoor werd hij niet eens gestraft terwijl we nu al willen straffen als ze van de ideale lijn afwijken.

Wizard

Niet door mij, maar ik begrijp wat je bedoelt. Zijn ook meestal de mensen die het hardst schreeuwen over hoe mooi het racen vroeger wel was....

0634

Citaat van: Wizard op 17 juni 2011 - 12:40:45
Niet door mij, maar ik begrijp wat je bedoelt. Zijn ook meestal de mensen die het hardst schreeuwen over hoe mooi het racen vroeger wel was....
Precies. Gestraft moet er worden in het geval van excessen, zoals Jerez 97. Voor de rest slaat het nergens op. Racen is racen. Verkeerde keuzes, te laat remmen, in een gat duiken dat te klein is.... hoort er allemaal bij. Flikker op met al dat gestraf en verontwaardiging.

Wizard

Zoals ik vaker heb geroepen, men moet het racen in leven laten en puur! Een risico, een gokje, dat hoort er nu eenmaal bij. Op het moment dat een coureur dat niet meer doet, omdat het risico van een eventuele straf groter is dan een geslaagde inhaalactie, kunnen we beter naar een goede pot dammen kijken. Maar hoe dan ook, de wedstrijdleiding heeft na Canada prima gehandeld.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 17 juni 2011 - 12:59:39
Precies. Gestraft moet er worden in het geval van excessen, zoals Jerez 97. Voor de rest slaat het nergens op. Racen is racen. Verkeerde keuzes, te laat remmen, in een gat duiken dat te klein is.... hoort er allemaal bij. Flikker op met al dat gestraf en verontwaardiging.

Mooi gezegd Jeroen.
Had het niet beter kunnen verwoorden.

Citaat van: Wizard op 17 juni 2011 - 13:02:45
Zoals ik vaker heb geroepen, men moet het racen in leven laten en puur! Een risico, een gokje, dat hoort er nu eenmaal bij. Op het moment dat een coureur dat niet meer doet, omdat het risico van een eventuele straf groter is dan een geslaagde inhaalactie, kunnen we beter naar een goede pot dammen kijken. Maar hoe dan ook, de wedstrijdleiding heeft na Canada prima gehandeld.

Zoals hierboven ook al duidelijk werd ,ben ik het helemaal met je eens.
Nou ja .....helemaal.....??  ::)

De wedstrijdleiding heeft goed gehandeld waar 't Button vs Alonso betrof ,maar ik heb wel de indruk dat Hamilton bestraft zou zijn voor het incident met Webber.
Daar zou ik het dan weer niet mee eens zijn geweest.
Daarnaast vond ik de straffen na lichte aanrijdingen van oa DiResta ook weer zo overdreven.
Alsof die jongens het leuk vinden om hun voorvleugel eraf te rijden.

Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Citaat van: Burorri op 17 juni 2011 - 14:49:14
http://www.gppits.net/nieuws/senna_kan_heidfeld_gaan_vervangen/
Dat zou wat zijn en zou het dan goed gaan?

Tja, echt een eerlijke kans heeft die jongen niet gekregen natuurlijk.
Maar ik heb m'n twijfels...

Gerard

mmmmm ik weet het niet.. In de races die Bruno reed, blonk hij niet uit t.o.v. zijn teamgenoot,
En die teamgenoot (Chandhok) werd eruit geknikkerd, dus ik weet het ook niet  ???

Maar het zou een geweldige kans zijn voor Bruno!!, (en die groen/gele helm in de Zwart/Gouden Lotus....)  :D

Kootje

#758
Ayrton zei ooit iets in de lijn van: "Als je denkt dat ik goed ben ,wacht maar tot je m'n neefje ziet"

Ik vraag me echt af of hij Bruno daarmee bedoelde ??  :P
:D Die heb ik gezien ,en is voor mij toch duidelijk te licht bevonden.

;D ;D ;D

Wizard

Ja hehe!! Behoeft dit écht uitleg??

Kootje

Citaat van: Wizard op 17 juni 2011 - 19:33:10
Ja hehe!! Behoeft dit écht uitleg??
Nee.... ,was sarcastisch bedoeld.

Wizard

Gelukkig dan maar! Diegene die bekend zijn met het verleden van Bruno lichten het anders graag toe. Toch ergens doodzonde dat hij destijds stopte met karten. Wel begrijpelijk van Viviane.

Kootje

Citaat van: Wizard op 17 juni 2011 - 19:46:13
Gelukkig dan maar! Diegene die bekend zijn met het verleden van Bruno lichten het anders graag toe. Toch ergens doodzonde dat hij destijds stopte met karten. Wel begrijpelijk van Viviane.
Precies.

Maar het is wel enigszins de oorzaak dat hij nu te licht bevonden wordt.
Die 10 jaar gemiste ontwikkeling breken hem nu op.

Wizard

Zeker weten, maar daarom hoeft Senna's uitspraak nog niet direct in twijfel getrokken te worden. ;)

0634

Dat is toch ook raar. Peter Sauber vond dat Guttierez nog niet toe was aan zijn debuut, en daarom liet hij De la Rosa invallen voor Perez. Waarom maak je Guttierez dan je vaste reserve-coureur als hij niet klaar is voor F1?