Silly Season!

Gestart door Enzo, 24 mei 2010 - 16:51:41

« vorige - volgende »

Kootje


T.Nuvolari

 ;D ;D ;D

Dat is dat stukje Antwerpenaar dat af en toe komt piepen. ;)

gloudiesaurus

Chandok heeft wel aangetoond dat een vrijdagcoureur weinig toevoegt  ;)

En als je het doet zoals Chandok werkt het eerder tegen in je carrière dan mee
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

 ;D :D ;D

Dat was inderdaad 'n top prestatie  :P
::) Gelukkig liet Massa in Q3 zien hoe 't wel moet.

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 26 maart 2011 - 21:02:09
Chandok heeft wel aangetoond dat een vrijdagcoureur weinig toevoegt  ;)

En als je het doet zoals Chandok werkt het eerder tegen in je carrière dan mee

En dat is erg jammer...Ik had liever Karun dan Narain als F1-rijder...Zo slecht deed Chandok het niet t.o.z. van Senna bij HRT!

Gerard

Geen F1,maar toch wel ex... KIMI GAAT Nascar Rijden!? Check gpupdate.net

Niels_

Kimi hoort thuis in de F1 en loopt gewoon verloren in de rallywereld. Ik hoop dat hij in de NASCAR het tegendeel kan bewijzen, maar ik vrees er wel voor...

Kootje

Citaat van: Scuderia91 op 30 maart 2011 - 00:54:45
Kimi hoort thuis in de F1 en loopt gewoon verloren in de rallywereld. Ik hoop dat hij in de NASCAR het tegendeel kan bewijzen, maar ik vrees er wel voor...

Ik zou hem (en Montoya) ook graag terug zien in de F1.
Maar daar heeft hij (net als Montoya) gewoon geen zin meer in.

Waar jij zegt: Hij hoort thuis in de F1 ,zal hij dat ontkennen.
Hij voelde zich duidelijk niet meer thuis in de F1 ,had z'n doel bereikt ,en wilde weer plezier in het racen beleven.
Ondanks dat hij er verloren bijloopt in de WRC ,heeft hij 't daar wel naar z'n zin.
Dat straalt er alleen niet vanaf ,maar ja...... ,wat straalt er nu wel af van Kimi ??

In NASCAR denkt hij ook dat plezier te hebben.
En wat is er mooier dan te kunnen doen waar je plezier aan beleeft ??

Niels_

Citaat van: Kootje op 30 maart 2011 - 11:33:54
Citaat van: Scuderia91 op 30 maart 2011 - 00:54:45
Kimi hoort thuis in de F1 en loopt gewoon verloren in de rallywereld. Ik hoop dat hij in de NASCAR het tegendeel kan bewijzen, maar ik vrees er wel voor...

Ik zou hem (en Montoya) ook graag terug zien in de F1.
Maar daar heeft hij (net als Montoya) gewoon geen zin meer in.

Waar jij zegt: Hij hoort thuis in de F1 ,zal hij dat ontkennen.
Hij voelde zich duidelijk niet meer thuis in de F1 ,had z'n doel bereikt ,en wilde weer plezier in het racen beleven.
Ondanks dat hij er verloren bijloopt in de WRC ,heeft hij 't daar wel naar z'n zin.
Dat straalt er alleen niet vanaf ,maar ja...... ,wat straalt er nu wel af van Kimi ??

In NASCAR denkt hij ook dat plezier te hebben.
En wat is er mooier dan te kunnen doen waar je plezier aan beleeft ??
Ja, maar ik snap zijn punt niet zo goed. Hij wou wel degelijk terugkeren naar de F1, als hij een goede wagen had. Die kreeg hij niet, dus bleef hij in de rally. Daar krijgt hij een B-versie (denk ik) onder zijn kont geschoven van Citroën en eindigde hij vorig weekend op meer dan 10 minuten van o.a. Ogier en Loeb. Als het geen B-versie is, is het pas echt een drama.

Wat ik dus wil zeggen: in de F1 neemt hij geen vrede met een mindere wagen, maar in andere klasses wel...

Kootje

CitaatWat ik dus wil zeggen: in de F1 neemt hij geen vrede met een mindere wagen, maar in andere klasses wel...

Aah... op die manier.
Zou dat misschien komen omdat hij zich in de F1 al bewezen heeft en in de WRC nog niet ??

BTW: Wellicht 'n stomme vraag ,maar rijden ze in NASCAR niet allemaal met dezelfde wagens ??  Ik volg dat niet ,dus..... :-\

janke

Wat ik gelezen heb gaat Raikkonen ervaring op doen in de NASCAR Truck Series (omgebouwde pick-ups). Dus JP Montoya komt hij voorlopig nog niet tegen. Die rijd in de NASCAR Sprint Series.
Some things are too important to be left in the past.

rafael25

Toro Rosso-rijders als eerste  lijn als Webber stopt

Bron: http://en.espnf1.com/

Vettel deed zich wel opmerken in een Torro Roso. Maar zowel Buemi als Alguersuari zijn twee nieuwe eitjes voor Vettel. Ik hoop dat hij eindelijk wat serieuze concurrentie krijgt.

Gerard

Ik zou liever iemand als Kobayashi naast Vettel zien, of Rosberg,maar dat zal wwel niet gebeuren..

Ik las vorige week dat Mercedes Rosberg nog lang niet wil laten gaan! Als schumacher vertrekt, zouden ze het team zelfs om hem heen willen bouwen...   :o  :D

Enzo

Citaat van: Gerard op 08 juni 2011 - 18:47:37
Ik zou liever iemand als Kobayashi naast Vettel zien, of Rosberg,maar dat zal wwel niet gebeuren..

Ik las vorige week dat Mercedes Rosberg nog lang niet wil laten gaan! Als schumacher vertrekt, zouden ze het team zelfs om hem heen willen bouwen...   :o  :D

Rosberg heeft een goede toekomst, hij is snel en jong.
Ik begrijp wel dat Mercedes hem wil houden.  8)

Gerard

Zowel Webber zelf als ook Horner zien graag dat Webber ook in 2012 nog bij BR rijdt.. Dus geen algu of buemi daar denk ik..