Silly Season!

Gestart door Enzo, 24 mei 2010 - 16:51:41

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: Gerard op 24 juli 2011 - 18:43:20
Senna rijdt Vrijdag in Hongarije ipv Heidfeld.. Iets in mij zegt dat Senna het seizoen gaat volmaken naast Petrov....

bron: rtlgp
Bij de GP2 race zeiden ze dat zodra Grosjean de titel pakt hij Heidfelds stoeltje overneemt.  ::)

Franky R.

Citaat van: Kootje op 24 juli 2011 - 19:01:21
Citaat van: Gerard op 24 juli 2011 - 18:43:20
Senna rijdt Vrijdag in Hongarije ipv Heidfeld.. Iets in mij zegt dat Senna het seizoen gaat volmaken naast Petrov....

bron: rtlgp
Bij de GP2 race zeiden ze dat zodra Grosjean de titel pakt hij Heidfelds stoeltje overneemt.  ::)


Zou Grosjean tweemaal dezelfde fout maken? Nml. instappen gedurende seizoen?

Folkert

Citaat van: Franky R. op 24 juli 2011 - 22:26:07
Citaat van: Kootje op 24 juli 2011 - 19:01:21
Citaat van: Gerard op 24 juli 2011 - 18:43:20
Senna rijdt Vrijdag in Hongarije ipv Heidfeld.. Iets in mij zegt dat Senna het seizoen gaat volmaken naast Petrov....

bron: rtlgp
Bij de GP2 race zeiden ze dat zodra Grosjean de titel pakt hij Heidfelds stoeltje overneemt.  ::)


Zou Grosjean tweemaal dezelfde fout maken? Nml. instappen gedurende seizoen?
Bij notabene het (ongeveer) Zelfde team.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Ja. Want zo'n kans afwijzen kan al even fataal zijn.

Folkert

Dat is ook weer waar. En LotusRenault is natuurlijk niet een slecht team.
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

#950
Kan me niet voorstellen dat Senna, of Grosjean het zoveel beter zouden doen dan Nick...  Zo halverwege het seioen instappen en meteen presteren is ook erg lastig natuurlijk!
De enige waarvan ik het me kan herinneren die het wel lukte was Salo, in '99, toen hij Schumacher bij Ferrari verving..  :-\
Verder...
Villeneuve bij Renault in  2004 ;D
Badoer in 2008 bij Ferrari ;D

Kootje

Citaat van: Gerard op 25 juli 2011 - 16:13:21
Kan me niet voorstellen dat Senna, of Grosjean het zoveel beter zouden doen dan Nick...  Zo halverwege het seioen instappen en meteen presteren is ook erg lastig natuurlijk!

Is inderdaad niet makkelijik ,en dat zou hij toch moeten weten na z'n debacle als vervanger van Piquet jr.
Maar ja ...... zoals Jeroen al zegt ,de kans niet grijpen is misschien nog wel schadelijker voor z'n carriere..
Niemand verwacht van Senna of Grosjean dat ze 't op de korte termijn beter zullen doen dan Heidfeld.
Dus in die zin is het 'n mooie kans die je wel moet grijpen ,zoniet ..... krijg je wellicht nooit meer 'n kans.

Folkert

hoe zit het eigenlijk met Mclaren en Mercedes? tot wanneer heeft Mclaren beschikking over Mercedes motoren?
Trotse vader van Rosalie(L)

SDG

Citaat van: Kootje op 21 juli 2011 - 16:19:25
Citaat van: Gerard op 21 juli 2011 - 11:13:30
Trulli out, Chandhok in... voor de rest van het seizoen en einde carriere Trulli?
Verrassend.  ???

Maar het is niet tot einde seizoen.
Lotus en Trulli zijn volgens F1today gewoon in gesprek over contractverlenging ,dus.....

http://www.f1today.nl/20110721/team-lotus-onderhandelt-wel-met-trulli-over-contractverlenging.html

Ook Eddie Jordan zei op de BBC voorafgaand aan de race dat er iets niet helemaal pluis is. 'Geen enkele rijder zal zomaar vrijwillig zijn zitje voor één race afstaan aan een andere rijder, zelfs niet in ruil voor een contractverlenging', was zijn commentaar.

Kootje

Ach .... Eddie Jordan zegt zoveel.  ;)

Gerard

Heeft natuurlijk alles met geld van sponsoren te maken...

T.Nuvolari

Citaat van: Burorri op 25 juli 2011 - 16:50:19
hoe zit het eigenlijk met Mclaren en Mercedes? tot wanneer heeft Mclaren beschikking over Mercedes motoren?

Volgens mij ging die deal sowieso tot 2015. Kan een jaartje meer of minder zijn.

Folkert

Citaat van: M@rc op 25 juli 2011 - 20:43:12
Citaat van: Burorri op 25 juli 2011 - 16:50:19
hoe zit het eigenlijk met Mclaren en Mercedes? tot wanneer heeft Mclaren beschikking over Mercedes motoren?

Volgens mij ging die deal sowieso tot 2015. Kan een jaartje meer of minder zijn.
zo iets stond mij ook bij, maar omdat ik er niks meer over las, begon ik even te twijfelen en wist ik niet meer hoe en wat.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Volgens Wiki inderdaad tot 2015: By March 2010 Daimler retained 11% of McLaren although they will continue as a sponsor and engine supplier to the team until 2015.

De periode daarna wordt interessant...


Folkert

Citaat van: Jeroen op 25 juli 2011 - 21:32:56
Volgens Wiki inderdaad tot 2015: By March 2010 Daimler retained 11% of McLaren although they will continue as a sponsor and engine supplier to the team until 2015.

De periode daarna wordt interessant...
Mclaren wilde toch als eigen motor leverancier verder? Dus neem aan dat ze nu druk bezig zijn hun motoren te testen etc. En daar had ik nou graag wat berichten over gezien. Denk wel dat Mclaren best wel wat geleerd heeft van Mercedes afgelopen......13 jaar?
Trotse vader van Rosalie(L)