Silly Season!

Gestart door Enzo, 24 mei 2010 - 16:51:41

« vorige - volgende »

0634

Niet echt hoor. Als je bijvoorbeeld van Canada vindt dat Massa Alonso versloeg, dan wel. Maar ik vind dat niet echt verslaan.

_Makke_

Citaat van: Jeroen op 20 juni 2011 - 21:46:19
Niet echt hoor. Als je bijvoorbeeld van Canada vindt dat Massa Alonso versloeg, dan wel. Maar ik vind dat niet echt verslaan.

Jeps. Ik vind dat, wanneer je minder dan de helft van de punten van je teammaat hebt, je tekortschiet.

Nop, ik blijf er bij. Massa hoort daar niet (meer) thuis. Tenzij zijn races natuurlijk drastisch verbeteren natuurlijk. Maar daar geloof ik niet echt in.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 20 juni 2011 - 21:46:19
Niet echt hoor. Als je bijvoorbeeld van Canada vindt dat Massa Alonso versloeg, dan wel. Maar ik vind dat niet echt verslaan.
Ik heb inderdaad naar alle races gekeken.
Ga je kijken naar de races waar beiden aan de finish kwamen staat het 2 -2
Doet ie 't zelfs weer iets beter.  ;)

Beetje hetzelfde verhaal als Rosberg vs Schumacher
In de kwalificatie legt hij 't steevast af (7-0) ,maar tijdens de races gaat 't gelijk op.
Dat Alonso uiteindelijk met meer punten naar huis gaat veranderd niets aan het onderlinge duel.

Kootje

Citaat van: Makke op 20 juni 2011 - 21:57:49
Jeps. Ik vind dat, wanneer je minder dan de helft van de punten van je teammaat hebt, je tekortschiet.

Nop, ik blijf er bij. Massa hoort daar niet (meer) thuis. Tenzij zijn races natuurlijk drastisch verbeteren natuurlijk. Maar daar geloof ik niet echt in.
Dat mag je uiteraard vinden.
Maar persoonlijk vind ik 'm echt niet zo slecht dit seizoen.

Gerard

#799
Citaat van: com op 20 juni 2011 - 19:57:39
Citaat van: Kootje op 20 juni 2011 - 19:49:05
Tsja ..... ik vind Massa het dit seizoen ook nog helemaal niet zo slecht doen.  ::)

Maar goed ,zelfs als ze bij Ferrari hem afkopen dan blijft nog steeds de vraag of ze Rosberg los kunnen en willen weken bij Mercedes.
Het afkopen van Massa gaat al 'n vermogen kosten ,maar ik denk dat ze voor Rosberg nog meer moeten betalen aangezien Mercedes Rosberg graag wil behouden.

Maar aangezien volgend jaar de contracten van Massa ,Button ,Hamilton ,Rosberg ,Schumacher ,Kubica en Petrov aflopen ,verwacht ik dat er tot die tijd niet veel zal veranderen.
Waarom nu 'n vermogen betalen om Massa te lozen Rosberg los te weken terwijl je 'm volgend jaar gratis kunt krijgen ??

Hij doet het misschien beter dan vorig jaar , maar voor mij is hij niet echt Ferrari waardig hij doet me erg vaak aan Barichello denken in zijn Ferrari tijd.

Of ze het geld er voor over hebben dat weet ik wel zeker, Ze hebben het ook bij Kimi gedaan met Alonso en de prestaties wegen volgens mij zwaarder bij Ferrari dan de Euro's.




dat denk ik dus eigenlijk ook.'. KIMI AFKOPEN KOSTTE ZE 30 MILJOEN, EN Alonso wilde en kreeg ook meteen een top salaris...
De grote vraag zal alleen zijn; wie wil er 2de viool spelen naast Alonso? We weten allemaal dat dát gaat gebeuren, en we weten ook allemaal hoe het ging tussen '96 en 2006....

0634

Citaat van: Kootje op 20 juni 2011 - 22:14:26
Ik heb inderdaad naar alle races gekeken.
Ga je kijken naar de races waar beiden aan de finish kwamen staat het 2 -2
Doet ie 't zelfs weer iets beter.  ;)

Beetje hetzelfde verhaal als Rosberg vs Schumacher
In de kwalificatie legt hij 't steevast af (7-0) ,maar tijdens de races gaat 't gelijk op.
Dat Alonso uiteindelijk met meer punten naar huis gaat veranderd niets aan het onderlinge duel.
Dat is een merkwaardige manier van vergelijken zeg. Alonso wint ieder kwalificatieduel, heeft meer dan twee keer zoveel punten, pakt twee podia tegen een vijfde plek voor Massa, is in races vrijwel altijd sneller, en is op de baan rijdend eigenlijk alleen in China achter Massa geeindigd (in Maleisie kwam het door een kapotte voorvleugel).

Nou wil ik niet zeggen dat Alonso zo briljant rijdt of Massa zo slecht, maar de gelijkwaardige verhouding die jij nou min of meer schetst vind ik toch wel opmerkelijk zeg.

Schumacher zit in races veel dichter op Rosberg dan Massa op Alonso. Zowel qua snelheid als qua punten. Onvergelijkbaar.



Kootje

Ik wil er niet mee zeggen dat Massa even goed is als Alonso.
Integendeel zelfs.
Ik gebruikte dat vergelijk meer om aan te geven dat hij 't nu ook niet zo heel veel slechter doet.
Maar goed ,dat is mijn mening.

Folkert

Citaat van: Gerard op 20 juni 2011 - 13:36:57
http://www.formule1.nl/nieuws/detail/mclaren-wil-optie-op-button-lichten/

Wat ik hieruit opmaak is dat McLaren een OPTIE heeft op Button voor komend seizoen, en niet dat Jens al een contract heeft voor 2012 ???
Waar goed, wat zegt een contract nou bij Button ;).
Trotse vader van Rosalie(L)

Edwin90

Citaat van: Kootje op 21 juni 2011 - 11:00:59
Ik wil er niet mee zeggen dat Massa even goed is als Alonso.
Integendeel zelfs.
Ik gebruikte dat vergelijk meer om aan te geven dat hij 't nu ook niet zo heel veel slechter doet.
Maar goed ,dat is mijn mening.

Dat Alonso meer punten heeft dan Massa en dat terwijl het duel gelijk staat geeft aan dat Fernando constanter is dan Felipe. Dat is ook veel waard, en belangrijk(er).

0634

Citaat van: Burorri op 21 juni 2011 - 12:21:41
Citaat van: Gerard op 20 juni 2011 - 13:36:57
http://www.formule1.nl/nieuws/detail/mclaren-wil-optie-op-button-lichten/

Wat ik hieruit opmaak is dat McLaren een OPTIE heeft op Button voor komend seizoen, en niet dat Jens al een contract heeft voor 2012 ???
Waar goed, wat zegt een contract nou bij Button ;).
Niet veel inderdaad. Die kan evenzogoed bij een ander tekenen. Heeft ie al 2 keer eerder gedaan ;D.

Kootje

Citaat van: Edwin90 op 21 juni 2011 - 18:48:52
Citaat van: Kootje op 21 juni 2011 - 11:00:59
Ik wil er niet mee zeggen dat Massa even goed is als Alonso.
Integendeel zelfs.
Ik gebruikte dat vergelijk meer om aan te geven dat hij 't nu ook niet zo heel veel slechter doet.
Maar goed ,dat is mijn mening.

Dat Alonso meer punten heeft dan Massa en dat terwijl het duel gelijk staat geeft aan dat Fernando constanter is dan Felipe. Dat is ook veel waard, en belangrijk(er).
Maar daarom is Alonso de nr1 en Massa de door Ferrari zo fel begeerde nr2  :P

Kootje

Citaat van: Jeroen op 21 juni 2011 - 20:04:45
Citaat van: Burorri op 21 juni 2011 - 12:21:41
Citaat van: Gerard op 20 juni 2011 - 13:36:57
http://www.formule1.nl/nieuws/detail/mclaren-wil-optie-op-button-lichten/

Wat ik hieruit opmaak is dat McLaren een OPTIE heeft op Button voor komend seizoen, en niet dat Jens al een contract heeft voor 2012 ???
Waar goed, wat zegt een contract nou bij Button ;).
Niet veel inderdaad. Die kan evenzogoed bij een ander tekenen. Heeft ie al 2 keer eerder gedaan ;D.
Das dan ook weer waar.  ;D

Folkert

Citaat van: Kootje op 22 juni 2011 - 12:22:59
Citaat van: Jeroen op 21 juni 2011 - 20:04:45
Citaat van: Burorri op 21 juni 2011 - 12:21:41
Citaat van: Gerard op 20 juni 2011 - 13:36:57
http://www.formule1.nl/nieuws/detail/mclaren-wil-optie-op-button-lichten/

Wat ik hieruit opmaak is dat McLaren een OPTIE heeft op Button voor komend seizoen, en niet dat Jens al een contract heeft voor 2012 ???
Waar goed, wat zegt een contract nou bij Button ;).
Niet veel inderdaad. Die kan evenzogoed bij een ander tekenen. Heeft ie al 2 keer eerder gedaan ;D.
Das dan ook weer waar.  ;D

Dus, baan brekent nieuws: Button rijd volgend jaar bij HRT  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Citaat van: Burorri op 22 juni 2011 - 14:22:00
Dus, baan brekent nieuws: Button rijd volgend jaar bij HRT  ;D
;D Hij rijdt iig niet voor Ferrari komend jaar.
Althans ..... niet volgens hun "horse whisperer"  ;)

http://www.ferrari.com/English/Formula1/News/Headlines/Pages/110620_F1_Horse_Whisperer_The_silly_season.aspx