Silly Season!

Gestart door Enzo, 24 mei 2010 - 16:51:41

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: Jeroen op 13 juni 2011 - 18:01:26
Citaat van: Gerard op 13 juni 2011 - 17:04:08
;D

mcLaren wil en verwacht niet dat Lewis weggaat,maar als het zo zou zijn... De combi Vettel/Hamilton.. Geeft dat geen shit??
Nee. Dat geeft vuurwerk! Laten we het hopen dat dit gaat gebeuren. Mooi toch voor de fans. :)

Kan Pa Hamilton zijn protege Di Resta onderbrengen bij McLaren. ;)
En dan kunnen we eindelijk de Hamilton vs Vettel discussie sluiten.  ;)

Franky R.

Moet Hamilton zelf weten, maar ik zou gewoon bij McLaren blijven...of naar Ferrari gaan. 8)

0634

Citaat van: Kootje op 13 juni 2011 - 18:06:22
En dan kunnen we eindelijk de Hamilton vs Vettel discussie sluiten.  ;)
Zeker. Weten we zeker dat Hamilton de beste is ;).

Kootje

Citaat van: Jeroen op 13 juni 2011 - 20:08:44
Citaat van: Kootje op 13 juni 2011 - 18:06:22
En dan kunnen we eindelijk de Hamilton vs Vettel discussie sluiten.  ;)
Zeker. Weten we zeker dat Hamilton de beste is ;).
;D ;D ;D
Dat dacht ik dus ook ,maar ja.......verkeerde topic hé ??  :P :D

Gerard

http://www.gppits.net/nieuws/button_hoeft_geen_meerjarige_deal/

Vreemd dat dit nu naar buiten komt, aangezien Jens nog niet zo lang gleden aangegeven heeft dat hij nergens anders meer dan bij McLaren wil racen!

Zou hij dan ook stiekum aanbiedingen hebben van bv Red Bull of Ferrari?

Chevy

Citaat van: Jeroen op 13 juni 2011 - 18:01:26
Citaat van: Gerard op 13 juni 2011 - 17:04:08
;D

mcLaren wil en verwacht niet dat Lewis weggaat,maar als het zo zou zijn... De combi Vettel/Hamilton.. Geeft dat geen shit??
Nee. Dat geeft vuurwerk! Laten we het hopen dat dit gaat gebeuren. Mooi toch voor de fans. :)

Kan Pa Hamilton zijn protege Di Resta onderbrengen bij McLaren. ;)
Ach, als je de tijd van Senna en Prost hebt meegemaakt (of nog verder terug Villeneuve en Pironi) dan zal Vettel - Lewis maar een slap aftreksel blijken...  :)

Kootje

#741
Citaat van: Gerard op 16 juni 2011 - 22:26:00
http://www.gppits.net/nieuws/button_hoeft_geen_meerjarige_deal/

Vreemd dat dit nu naar buiten komt, aangezien Jens nog niet zo lang gleden aangegeven heeft dat hij nergens anders meer dan bij McLaren wil racen!

Zou hij dan ook stiekum aanbiedingen hebben van bv Red Bull of Ferrari?

Zegt hij nu nog steeds.
Hij ambieert alleen geen langdurig contract omdat hij niet weet of hij uberhaupt nog lang wil racen.

Ik denk niet dat 't gebeurt hoor ,maar 't zou op zich wel 'n klap zijn voor McLaren als eind 2012 zowel Hamilton als Button opstappen.
Moeten ze 't doen met Webber en Massa.  :P :D ;D
En met alle respect voor die twee ,maar das toch 'n beste stap achteruit.

Kootje

Citaat van: Chevy op 16 juni 2011 - 23:30:25
Ach, als je de tijd van Senna en Prost hebt meegemaakt (of nog verder terug Villeneuve en Pironi) dan zal Vettel - Lewis maar een slap aftreksel blijken...  :)

De tijd van Senna vs Prost was inderdaad pas vuurwerk.

Villeneuve vs Pironi viel op zich wel mee.
Tot aan die beruchte race waarbij Villeneuve dacht dat ze gewoon 'n showtje neerzette en Pironi de overwinning stal ,was er niets aan de hand.
Een volgende race kwam er niet.

monaco2011

Citaat van: Kootje op 17 juni 2011 - 01:20:13
Citaat van: Gerard op 16 juni 2011 - 22:26:00
http://www.gppits.net/nieuws/button_hoeft_geen_meerjarige_deal/

Vreemd dat dit nu naar buiten komt, aangezien Jens nog niet zo lang gleden aangegeven heeft dat hij nergens anders meer dan bij McLaren wil racen!

Zou hij dan ook stiekum aanbiedingen hebben van bv Red Bull of Ferrari?

Zegt hij nu nog steeds.
Hij ambieert alleen geen langdurig contract omdat hij niet weet of hij uberhaupt nog lang wil racen.

Ik denk niet dat 't gebeurt hoor ,maar 't zou op zich wel 'n klap zijn voor McLaren als eind 2012 zowel Hamilton als Button opstappen.
Moeten ze 't doen met Webber en Massa.
En met alle respect voor die twee ,maar das toch 'n beste stap achteruit.
Rosberg misschien, sommigen zouden daar Kobayashi misschien willen zien (ben ik geen fan van, maar goed), Kubica, Vettel (?), Di Resta. Genoeg andere optie's, Massa en Webber zijn tegen die tijd denk ik te oud voor McLaren

Kootje

Ooh jee..... smiley vergeten :-[ 

Opties genoeg natuurlijk ,maar of die ook van 't kaliber Hamilton - Button zijn ?? ???

Rosberg lijkt bij Mercedes bij te tekenen.
Vettel zal nog wel ff bij Red Bull blijven ,en anders wordt het Ferrari.
Daarmee komt Alonso ook op de markt ,maar die gaat voor geen goud terug dus dat zal dan Red Bull worden.
Kubica zou mits hij volledig hersteld zeker 'n goede optie zijn.

Dan hebben we de toppers gehad ,komen we bij de talenten.

Kobayashi is nog niet klaar ,maar wellicht dan wel ,heeft 't denk ik wel in zich. 
DiResta wordt toch voornamelijk aan Mercedes gelinkt.
Hulkenberg moet eerst maar 'n racezitje voor volgend jaar vinden en zich bewijzen.

En de rest (incl Massa en Webber) vind ik persoonlijk McLaren onwaardig.

Wizard

Citaat van: Kootje op 17 juni 2011 - 01:23:15
Citaat van: Chevy op 16 juni 2011 - 23:30:25
Ach, als je de tijd van Senna en Prost hebt meegemaakt (of nog verder terug Villeneuve en Pironi) dan zal Vettel - Lewis maar een slap aftreksel blijken...  :)

De tijd van Senna vs Prost was inderdaad pas vuurwerk.

Villeneuve vs Pironi viel op zich wel mee.
Tot aan die beruchte race waarbij Villeneuve dacht dat ze gewoon 'n showtje neerzette en Pironi de overwinning stal ,was er niets aan de hand.
Een volgende race kwam er niet.

Onderschat het niet! Villeneuve kwam te overlijden door zijn drang Pironi te verslaan. Dus ook daar liepen de gemoederen hoog op!

Wizard

Citaat van: Gerard op 13 juni 2011 - 17:04:08
;D

mcLaren wil en verwacht niet dat Lewis weggaat,maar als het zo zou zijn... De combi Vettel/Hamilton.. Geeft dat geen shit??

Nee, maar waarom zou Red Bull? Ze hebben de ideale formule, een kampioen en secondant in dienst welke kampioenschappen winnen. Wat heeft Hamilton dan nog voor een meerwaarde?

0634

Zie het ook niet gebeuren, helaas. Ricciardo komt daar binnen 1 of 2 jaar denk ik. Als Vettel dan vertrekt, hebben ze een kant en klare nieuwe topper die in de luwte gegroeid is.

Kootje

Citaat van: Wizard op 17 juni 2011 - 02:52:11
Citaat van: Kootje op 17 juni 2011 - 01:23:15
Citaat van: Chevy op 16 juni 2011 - 23:30:25
Ach, als je de tijd van Senna en Prost hebt meegemaakt (of nog verder terug Villeneuve en Pironi) dan zal Vettel - Lewis maar een slap aftreksel blijken...  :)

De tijd van Senna vs Prost was inderdaad pas vuurwerk.

Villeneuve vs Pironi viel op zich wel mee.
Tot aan die beruchte race waarbij Villeneuve dacht dat ze gewoon 'n showtje neerzette en Pironi de overwinning stal ,was er niets aan de hand.
Een volgende race kwam er niet.

Onderschat het niet! Villeneuve kwam te overlijden door zijn drang Pironi te verslaan. Dus ook daar liepen de gemoederen hoog op!

Maar die drang kreeg hij pas na de laatste race voor zijn overlijden.
Tot die bewuste race waren Villeneuve en Pironi de beste vrienden die elkaar op de baan wel bestreden ,maar wel op 'n faire manier.

Bij Senna vs Prost ging het toch vaak over het randje.

Wizard

Ook dat valt reuze mee hoor. Natuurlijk waren het niet elkaars beste vrienden, maar het is niet zo dat het iedere race raak was. Ik denk dat Senna vaker met Mansell naast de baan heeft gestaan dan met Prost. Alleen was Mansell nooit écht een bedreiging wat betreft de titel.