Silly Season!

Gestart door Enzo, 24 mei 2010 - 16:51:41

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: Gerard op 08 juni 2011 - 18:47:37
Ik zou liever iemand als Kobayashi naast Vettel zien, of Rosberg,maar dat zal wwel niet gebeuren..

Ik las vorige week dat Mercedes Rosberg nog lang niet wil laten gaan! Als schumacher vertrekt, zouden ze het team zelfs om hem heen willen bouwen...   :o  :D
En dat verdiend hij ook wel. Ik denk dat hij zijn ware potentieel nog niet eens heeft kunnen laten zien. Natuurlijk heeft hij wel zijn snelheid laten zien, maar de Mercedes en Williams waren nooit de auto's die je nodig hebt voor een overwinning. Maar als Mercedes dit jaar race gaat winnen, dan komt die op naam van Rosberg.

Over Webber: Ik denk toch dat Vettel dit jaar over Webber heen gaat lopen. Wat ik zeer jammer vind, want vorig jaar en jaar er voor had hij mij behoorlijk verbaasd. Maar Vettel is duidelijk de betere van de 2.
Trotse vader van Rosalie(L)

Niels_

Webber zou volgens Horner meer problemen hebben met de banden dan Vettel. Zou natuurlijk ook wel iets verklaren.

Hoe dan ook hoop ik ook dat Kobayashi een stap hogerop kan, zou een genot zijn voor de F1-fan in het algemeen vermoed ik zo.

Kootje

Ik zoek de verklaring meer in het feit dat Vettel 3 klasses beter is als hij.
Waar hij door pech en domme fouten Vettel vorig jaar nog kon bijbenen in 'n zwaar dominante auto ,is hij met 'n mindere auto geen partij meer voor hem.
En zelfs Hamilton ,Button en Alonso kan hij niet meer bijbenen.
In mijn ogen is Webber altijd al overschat ,en vorig jaar (ook al reed hij toen het seizoen van zijn leven) zeker.
Dit jaar komt de ware Webber weer bovendrijven ,en dat is zeker 'n goede ,maar geen topcoureur.

Folkert

Citaat van: Kootje op 11 juni 2011 - 10:53:39
Ik zoek de verklaring meer in het feit dat Vettel 3 klasses beter is als hij.
Waar hij door pech en domme fouten Vettel vorig jaar nog kon bijbenen in 'n zwaar dominante auto ,is hij met 'n mindere auto geen partij meer voor hem.
En zelfs Hamilton ,Button en Alonso kan hij niet meer bijbenen.
In mijn ogen is Webber altijd al overschat ,en vorig jaar (ook al reed hij toen het seizoen van zijn leven) zeker.
Dit jaar komt de ware Webber weer bovendrijven ,en dat is zeker 'n goede ,maar geen topcoureur.
Overschat heb ik hem nooit of ooit gevonden. Maar ik had hem ook nooit zo goed als Vettel, Hamilton of Alonso geschat. Maar hij is zeker een topcoureur. Beter dan e meeste die hier rond rijden.
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

Zo zie je maar weer, dat als de coureur niet goed overweg kan met de banden, dat de prestaties meteen terugvallen

maar als je na 6 raceweekenden nóg niet gewend bent?? Vind ik wel heel apart

Franky R.

Citaat van: Gerard op 11 juni 2011 - 11:57:59
Zo zie je maar weer, dat als de coureur niet goed overweg kan met de banden, dat de prestaties meteen terugvallen

maar als je na 6 raceweekenden nóg niet gewend bent?? Vind ik wel heel apart

Hoezo dat, Gerard? Massa liep ook heel 2010 te klooien met de harde band...

Gerard

Ja dat snap ik dus ook niet... Je zou toch verwachten dat die coureurs wel zouden wennen na een race of 3?

het is niet zo dat ze dit jaar voor het eerse in een F1 auto rijden...

kijkend naar hoe ze rijden in de regen, met nul zicht, het bedienen van alle knopjes op het stuur tijdens de race en ga zo maar door..

dan zou het toch niet moeten kunnen dat ze een heel seizoen lopen te stuntelen omdat ze niet kubnnen wennen aan de banden???

maar ja, blijkbaar is het. Toch zo...


0634

Tja, ik had meer van Algu verwacht dit jaar... Hij is structureel de langzamere van de twee. Hij is wel een echte racer maar haalt niet genoeg snelheid uit de wagen helaas.

Kootje

Inderdaad ja.

Hij valt mij ook zwaar tegen dit seizoen.
Nu heb ik sowieso niet zo'n hoge pet op van de Toro Rosso rijders ,maar ik had Jaime wel hoger staan dan Sebastian.
Maar vooralsnog is het Buemi die presteerd en Alguersuari niet.

Hmmm ,hoe anders kan 't toch lopen ??  ;)

Jozef

Buemi en Alguersuari, ik heb ze allebei altijd al geen hoogvliegers gevonden eerlijk gezegd.

rafael25

Lewis Hamilton zou best eens de overstap kunnen maken naar Red Bull. Na de GP van Canada had Lewis Hamilton een prive gesprek met Christian Horner



bron: Autosport.com/planet-f1.com

Wizard

Privé gesprek met de media om hun heen. ;D

Gerard

;D

mcLaren wil en verwacht niet dat Lewis weggaat,maar als het zo zou zijn... De combi Vettel/Hamilton.. Geeft dat geen shit??

0634

Citaat van: Gerard op 13 juni 2011 - 17:04:08
;D

mcLaren wil en verwacht niet dat Lewis weggaat,maar als het zo zou zijn... De combi Vettel/Hamilton.. Geeft dat geen shit??
Nee. Dat geeft vuurwerk! Laten we het hopen dat dit gaat gebeuren. Mooi toch voor de fans. :)

Kan Pa Hamilton zijn protege Di Resta onderbrengen bij McLaren. ;)