Silly Season!

Gestart door Enzo, 24 mei 2010 - 16:51:41

« vorige - volgende »

janke

Citaat van: Senergy op 07 december 2011 - 13:34:00
Ik ben zelfs van mening dat diegene die als slechste F1-piloten ooit worden beschouwd (Ide bijvoorbeeld)
nog steeds beter aan een stuur kunnen draaien dan de meeste onder ons, je weet nooit of er hier een onontdekt talent aan het forummen is.

dus horen ze nog steeds thuis in het lijstje van goede piloten, ook al zijn ze niet goed genoeg voor de F1

Wat er totaal niets mee te maken heeft. Ide was niet F1 waardig. Loop het hele startersveld van toen tot heden eens na. Zitten er genoeg tussen die even aan de F1 roken, omdat papa of een sponsor wat geld over had om deze nietszeggende coureurs hun rondjes te laten rijden. Zo snel dat ze kwamen, zo snel waren ze verdwenen. En of jij of ik wel of niet aan een stuurtje kunnen draaien heeft er niets mee van doen, vind ik.
Some things are too important to be left in the past.

Senergy

Citaat van: janke op 07 december 2011 - 14:12:20
Citaat van: Senergy op 07 december 2011 - 13:34:00
Ik ben zelfs van mening dat diegene die als slechste F1-piloten ooit worden beschouwd (Ide bijvoorbeeld)
nog steeds beter aan een stuur kunnen draaien dan de meeste onder ons, je weet nooit of er hier een onontdekt talent aan het forummen is.

dus horen ze nog steeds thuis in het lijstje van goede piloten, ook al zijn ze niet goed genoeg voor de F1

Wat er totaal niets mee te maken heeft. Ide was niet F1 waardig. Loop het hele startersveld van toen tot heden eens na. Zitten er genoeg tussen die even aan de F1 roken, omdat papa of een sponsor wat geld over had om deze nietszeggende coureurs hun rondjes te laten rijden. Zo snel dat ze kwamen, zo snel waren ze verdwenen. En of jij of ik wel of niet aan een stuurtje kunnen draaien heeft er niets mee van doen, vind ik.

ik vind van wel (anders had ik het niet gepost)

Er zijn er inderdaad zoals jij zegt genoeg die niet "F1-waardig" waren, maar ik wil alleen maar zeggen dat zelfs deze rijders meer talent hebben dan laten we zeggen 90% van de wereldbevolking, dat zij iemand achter zich hadden staan die ervoor wou betalen is hun geluk, ik zou ook geen 2x nadenken als men tegen mij zou zeggen van ik zorg ervoor dat je in de F1 kan rijden, maakt niet uit wat het kost. (zou ik zeeeer leuk vinden BTW  ;)) Wat ik dus eigenlijk in het lang aan het zeggen ben.

Ze zijn in de F1 geraakt en daarvoor bedankt en respect aan allen die ons toch vele uren plezier geven.
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

gloudiesaurus

Vergeet niet dat in de F1 maar 24 coureurs rond rijden. Als je een van de beste 24 voetballers ter wereld zou zijn, zou je een vet miljoenen contract hebben en spelen bij een topclub... De top in de F1 is heel smal, dus als je een GP hebt weet te winnen kan je echt wel wat hoor.

Alleen de tijd van Trulli is gewoon geweest, de glans is eraf. Net zoals bij Barrichello. In zijn begin jaren was hij super, maar nu? Zelfs Maldonado is regelmatig sneller.

En Trulli was in zijn beste jaren altijd super snel over 1 ronde in de kwalificatie. Dat brak hem dan op in de race, daar komt die Trulli - train vandaan  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Precies. Dat bedoelde ik, we kunnen wel lacherig doen over dit soort jongens, zoals ik ook vond dat Coulthard vaak niet serieus werd genomen, maar dat soort gasten zijn echt vreselijke goede autocoureurs hoor.

Kootje

Maar daarom hoef ik ze nog niet te missen.

Overigens heeft Coulthard in mijn optiek meer bewezen 'n subtopper te zijn dan Trulli.
Al heeft Trulli de verzachtende omstandigheid dat hij in z'n beste jaren teamgenoot van superster Alonso was.
Maakt 't toch weer iets lastiger jezelf te bewijzen.

Maar goed, in de Toyota heeft hij weinig klaargemaakt.
En nu wordt hij zelfs overklast door 'n middelmatige Kovalaïnen.
Begrijp me niet verkeerd, hij kan echt wel 'n potje sturen, maar het is geen coureur die me bij zal blijven.
En dan mis ik 'm ook niet als hij  vertrekt.

0634

DC heeft zeker meer bewezen, maar heeft ook veel langer een absolute topwagen gehad.

Wizard

En dat is toeval? Of waren topteams geïnteresseerd in hem door zijn kwaliteiten?

Kootje

Precies ja.
Waarom kon Coulthard zolang bij 'n topteam aanblijven en was er voor Trulli geen interresse na Renault ??

Nee ..... voor mij heeft hij zich nooit kunnen onderscheiden van de middenmoot.
En dat is zeker geen schande, ik doe 't hem niet na, maar coureurs van dat kaliber zijn nu eenmaal vervangbaar.

0634

Citaat van: Wizard op 08 december 2011 - 20:21:44
En dat is toeval? Of waren topteams geïnteresseerd in hem door zijn kwaliteiten?
Beiden. Natuurlijk had hij kwaliteiten, dat is juist mijn punt de hele tijd!!!!

Maar er zijn zo verschrikkelijk veel rijders geweest met vergelijkbare kwaliteiten die nooit in topauto's hebben gereden. Dus ja, het is ook geluk (en nog wat andere factoren als connecties, commercie etc)

0634

Citaat van: Kootje op 09 december 2011 - 05:24:33
Precies ja.
Waarom kon Coulthard zolang bij 'n topteam aanblijven en was er voor Trulli geen interresse na Renault ??

Nee ..... voor mij heeft hij zich nooit kunnen onderscheiden van de middenmoot.
En dat is zeker geen schande, ik doe 't hem niet na, maar coureurs van dat kaliber zijn nu eenmaal vervangbaar.
Ja, want coureurs van dat niveau, daar zijn er altijd wel een paar van. Maar niet meer dan een handjevol. Het is echt niet zo dat 3/4 van de internationale autosport kan rijden als Trulli in zijn topdagen. Dat is echt niet waar.

Wizard

Citaat van: Jeroen op 09 december 2011 - 06:17:48
Citaat van: Wizard op 08 december 2011 - 20:21:44
En dat is toeval? Of waren topteams geïnteresseerd in hem door zijn kwaliteiten?
Beiden. Natuurlijk had hij kwaliteiten, dat is juist mijn punt de hele tijd!!!!

Maar er zijn zo verschrikkelijk veel rijders geweest met vergelijkbare kwaliteiten die nooit in topauto's hebben gereden. Dus ja, het is ook geluk (en nog wat andere factoren als connecties, commercie etc)

Weet je niet. Ik neem aan dat teambazen prima kunnen inschatten hoe goed een rijder is. Voor Trulli was er geen plaats meer bij een topteam daar waar DC zowat zijn hele carriere bij topteams reed. Kennelijk had hij net dat beetje extra's waar het aan schoort bij andere.

Wizard

Citaat van: Kootje op 09 december 2011 - 05:24:33
Precies ja.
Waarom kon Coulthard zolang bij 'n topteam aanblijven en was er voor Trulli geen interresse na Renault ??

Nee ..... voor mij heeft hij zich nooit kunnen onderscheiden van de middenmoot.
En dat is zeker geen schande, ik doe 't hem niet na, maar coureurs van dat kaliber zijn nu eenmaal vervangbaar.

Precies. Trulli schaar ik in onder de Fisichella's, Herberts, Brundles, dat segment rijders. Daarboven bevinden zich de Coulthards en Webbers.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 09 december 2011 - 06:19:10
Citaat van: Kootje op 09 december 2011 - 05:24:33
Precies ja.
Waarom kon Coulthard zolang bij 'n topteam aanblijven en was er voor Trulli geen interresse na Renault ??

Nee ..... voor mij heeft hij zich nooit kunnen onderscheiden van de middenmoot.
En dat is zeker geen schande, ik doe 't hem niet na, maar coureurs van dat kaliber zijn nu eenmaal vervangbaar.
Ja, want coureurs van dat niveau, daar zijn er altijd wel een paar van. Maar niet meer dan een handjevol. Het is echt niet zo dat 3/4 van de internationale autosport kan rijden als Trulli in zijn topdagen. Dat is echt niet waar.

En dat durf ik te betwijfelen.
Als Trulli echt zo goed was geweest als jij beweerd, had hij wel langer voor topteams gereden.
Het is namelijk niet zo dat hij nooit geen kansen gehad heeft, maar dan moet je 't wel waarmaken, en dat deed hij niet.

monaco2011

Citaat van: Kootje op 09 december 2011 - 17:00:54
Citaat van: Jeroen op 09 december 2011 - 06:19:10
Citaat van: Kootje op 09 december 2011 - 05:24:33
Precies ja.
Waarom kon Coulthard zolang bij 'n topteam aanblijven en was er voor Trulli geen interresse na Renault ??

Nee ..... voor mij heeft hij zich nooit kunnen onderscheiden van de middenmoot.
En dat is zeker geen schande, ik doe 't hem niet na, maar coureurs van dat kaliber zijn nu eenmaal vervangbaar.
Ja, want coureurs van dat niveau, daar zijn er altijd wel een paar van. Maar niet meer dan een handjevol. Het is echt niet zo dat 3/4 van de internationale autosport kan rijden als Trulli in zijn topdagen. Dat is echt niet waar.

En dat durf ik te betwijfelen.
Als Trulli echt zo goed was geweest als jij beweerd, had hij wel langer voor topteams gereden.
Het is namelijk niet zo dat hij nooit geen kansen gehad heeft, maar dan moet je 't wel waarmaken, en dat deed hij niet.
hij heeft nooit voor een topteam gereden volgens mij. Tov Alonso deed ie het ook helemaal niet slecht en ook tov Button niet. Hij was altijd een geweldige qualifier, maar in races was t vaak wat minder en ook kon ie niet een heel seizoen constant rijden.  Zeker wel één van de betere coureurs van het vorige decenium.

Wizard

Citaat van: Kootje op 09 december 2011 - 17:00:54
Citaat van: Jeroen op 09 december 2011 - 06:19:10
Citaat van: Kootje op 09 december 2011 - 05:24:33
Precies ja.
Waarom kon Coulthard zolang bij 'n topteam aanblijven en was er voor Trulli geen interresse na Renault ??

Nee ..... voor mij heeft hij zich nooit kunnen onderscheiden van de middenmoot.
En dat is zeker geen schande, ik doe 't hem niet na, maar coureurs van dat kaliber zijn nu eenmaal vervangbaar.
Ja, want coureurs van dat niveau, daar zijn er altijd wel een paar van. Maar niet meer dan een handjevol. Het is echt niet zo dat 3/4 van de internationale autosport kan rijden als Trulli in zijn topdagen. Dat is echt niet waar.

En dat durf ik te betwijfelen.
Als Trulli echt zo goed was geweest als jij beweerd, had hij wel langer voor topteams gereden.
Het is namelijk niet zo dat hij nooit geen kansen gehad heeft, maar dan moet je 't wel waarmaken, en dat deed hij niet.

Kansen dwing je ook af hé. ;)