Silly Season!

Gestart door Enzo, 24 mei 2010 - 16:51:41

« vorige - volgende »

monaco2011

Citaat van: Wizard op 06 december 2011 - 15:38:30
Eens met de heren hierboven. Trulli wordt op alle fronten verslagen door Kovalainen en laten we eerlijk zijn, Heikki is met alle respect niet meer dan een gemiddelde coureur. Daar moet je je mee kunnen meten. Dan heb ik het geen eens over verslaan. Trulli heeft z'n beste tijd gehad.
Nee hoor, Trulli staat voor Kovalainen in de stand!!!!! ;)

Wizard

Ok. Dan was Trulli beter.

Franky R.

Citaat van: SDG op 06 december 2011 - 11:32:15

Ik vind het in dit opzicht eigenlijk wel raar dat men Trulli zo vroeg al vastgelegd had voor 2012. Ik bedoel maar, waarom iemand die het hele jaar al weinig opzienbarends gepresteerd heeft eerst nog een nieuw contract aanbieden om er nadien alsnog onderuit proberen te geraken?


Te snel vastgelegd....Mss. heeft Fernandes zich te veel onder druk laten zetten door Trulli's begeleiding?


De geschiedenis van de F1 staat bol van de "te snel ingehuurde coureurs"... ;D


Nu komt RBR met een grote zak geld en een redelijk talent, tja...Fernandes riep de afgelopen week net iets te hard en te vaak dat hij Kovalainen niet liet vertrekken. Over Trulli echter geen woord...


Wat u?

Kootje

zal 'm niet missen

als groot talent de F1 binnengekomen, maar heeft 't nooit waargemaakt
nu wil ik niet zeggen dat hij helemaal niets heeft laten zien, maar ik zal 'm vooral herrinneren als lokomotief van de Trulli-Train

0634

Gewoon een goede, degelijke rijder. Deed in topvorm niet veel onder voor Massa, Webber of Coulthard. Erg goede kwalifier. Het mooiste is er echter wel een beetje af, zo lijkt het.

janke

Citaat van: Jeroen op 06 december 2011 - 20:37:25
Gewoon een goede, degelijke rijder. Deed in topvorm niet veel onder voor Massa, Webber of Coulthard. Erg goede kwalifier. Het mooiste is er echter wel een beetje af, zo lijkt het.

Ook Trulli vind jij al goed en degelijk? Like Berger? Sorry hoor. Ik weet verdomd goed dat er niet alleen super coureurs rond rijden. Maar als ik reageer op iemand die Berger een groot coureur vind, en het er niet mee eens ben, en een reactie van jou krijg, en dan komt Trulli ter sprake. Same old song, sorry.
Some things are too important to be left in the past.

Wizard

Citaat van: Jeroen op 06 december 2011 - 20:37:25
Gewoon een goede, degelijke rijder. Deed in topvorm niet veel onder voor Massa, Webber of Coulthard. Erg goede kwalifier. Het mooiste is er echter wel een beetje af, zo lijkt het.

Hebben we het over dezelfde Trulli??

robbert

ik denk over zijn schoonbroer

Wizard

Ok. Die ken ik niet dus oordeel ik er ook niet over. ;)

0634

Citaat van: Wizard op 06 december 2011 - 22:05:54
Citaat van: Jeroen op 06 december 2011 - 20:37:25
Gewoon een goede, degelijke rijder. Deed in topvorm niet veel onder voor Massa, Webber of Coulthard. Erg goede kwalifier. Het mooiste is er echter wel een beetje af, zo lijkt het.

Hebben we het over dezelfde Trulli??
Geen idee. Ik heb het over Jarno Trulli, van Minardi, Prost, Renault, Toyota en zo. Won ooit in Monaco. Kennen we er nog eentje dan?

0634

Citaat van: janke op 06 december 2011 - 22:04:59
Citaat van: Jeroen op 06 december 2011 - 20:37:25
Gewoon een goede, degelijke rijder. Deed in topvorm niet veel onder voor Massa, Webber of Coulthard. Erg goede kwalifier. Het mooiste is er echter wel een beetje af, zo lijkt het.

Ook Trulli vind jij al goed en degelijk? Like Berger? Sorry hoor. Ik weet verdomd goed dat er niet alleen super coureurs rond rijden. Maar als ik reageer op iemand die Berger een groot coureur vind, en het er niet mee eens ben, en een reactie van jou krijg, en dan komt Trulli ter sprake. Same old song, sorry.
Ik vond Berger wel een stukkie beter dan Trulli hoor. Maar beiden zijn uitstekende Formule 1-coureurs. Ik snap dat belerende nooit zo. Iemand die zolang F1 rijdt, ook bij goede teams, goede prestaties heeft geleverd, die kan een best potje sturen hoor.

Het is niet zo dat alleen de Senna's en Schumachers aardig kunnen sturen. Dat wat daaronder zit is misschien niet de top van de F1, maar wel degelijk de top van de autosport. Van die top heeft Trulli jarenlang deel uitgemaakt, dan kan je daarop een forum wel wat minderwaardig over doen, maar die gasten kunnen gewoon debiel hard autorijden.

janke

Citaat van: Jeroen op 06 december 2011 - 23:17:13
Citaat van: janke op 06 december 2011 - 22:04:59
Citaat van: Jeroen op 06 december 2011 - 20:37:25
Gewoon een goede, degelijke rijder. Deed in topvorm niet veel onder voor Massa, Webber of Coulthard. Erg goede kwalifier. Het mooiste is er echter wel een beetje af, zo lijkt het.

Ook Trulli vind jij al goed en degelijk? Like Berger? Sorry hoor. Ik weet verdomd goed dat er niet alleen super coureurs rond rijden. Maar als ik reageer op iemand die Berger een groot coureur vind, en het er niet mee eens ben, en een reactie van jou krijg, en dan komt Trulli ter sprake. Same old song, sorry.
Ik vond Berger wel een stukkie beter dan Trulli hoor. Maar beiden zijn uitstekende Formule 1-coureurs. Ik snap dat belerende nooit zo. Iemand die zolang F1 rijdt, ook bij goede teams, goede prestaties heeft geleverd, die kan een best potje sturen hoor.

Het is niet zo dat alleen de Senna's en Schumachers aardig kunnen sturen. Dat wat daaronder zit is misschien niet de top van de F1, maar wel degelijk de top van de autosport. Van die top heeft Trulli jarenlang deel uitgemaakt, dan kan je daarop een forum wel wat minderwaardig over doen, maar die gasten kunnen gewoon debiel hard autorijden.

Wat dat belerende Jeroen?? Ik iig niet. Ik heb mijn eigen optiek over een coureur. Ik probeer dat uit te leggen zoals ik het zie. Ik heb de wereld niet in pacht. Maar maak maar eens een poll over a-b-c-d coureurs. Gaan we ook naar het nivo Paletti, dan gaan we er ook even een categorie E bijvoegen. Ben benieuwd. Voor mij komen Berger en Barrichello in C terecht. Niks meer, niks minder.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Citaat van: janke op 07 december 2011 - 00:01:17
Wat dat belerende Jeroen?? Ik iig niet. Ik heb mijn eigen optiek over een coureur. Ik probeer dat uit te leggen zoals ik het zie. Ik heb de wereld niet in pacht. Maar maak maar eens een poll over a-b-c-d coureurs. Gaan we ook naar het nivo Paletti, dan gaan we er ook even een categorie E bijvoegen. Ben benieuwd. Voor mij komen Berger en Barrichello in C terecht. Niks meer, niks minder.
Naja belerend is wellicht niet het goede woord, maar er wordt net gedaan (althans die indruk krijg ik) dat jongens als Trulli of Berger halfbakken coureurs waren die een beetje mochten aanklooien, terwijl ze m.i. inderdaad niet de top van de F1 waren, maar dan nog altijd verdomd goede rijders zijn.

T.Nuvolari

Ben het volledig eens met Jeroen. Het lijkt tegenwoordig wel dat als je geen wereldtitel op je conto hebt je beter met een zwabber door het pitcomplex kan lopen dan aan een Formule 1 racestuur trekken. Als je 25% van je de races die je rijdt op het podium eindigt ben je gewoon goed, met de nadruk op gewoon.

Senergy

Ik ben zelfs van mening dat diegene die als slechste F1-piloten ooit worden beschouwd (Ide bijvoorbeeld)
nog steeds beter aan een stuur kunnen draaien dan de meeste onder ons, je weet nooit of er hier een onontdekt talent aan het forummen is.

dus horen ze nog steeds thuis in het lijstje van goede piloten, ook al zijn ze niet goed genoeg voor de F1
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!