Silly Season!

Gestart door Enzo, 24 mei 2010 - 16:51:41

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: Gerard op 03 december 2011 - 20:08:17
Berger heeft ook al een paar jaar ervaring bij Torro Rosso opgedaan, toen Vettel daar coureur was, dus waarom niet??

Stereker nog, Toro Rosso heeft hun beste resultaten behaald onder Berger's leiding. ;)

Wizard

Toen maakte STR gebruik van Red Bull chassis'. Dus of het écht te vergelijken is, waag ik te betwijfelen.

Kootje

maar zij deden het wel beter dan RBR
nu zijn er meer factoren die 'n rol speelden, maar ik zou iig niet weten waarom Berger géén goede teambaas zou zijn

Wizard


Kootje

zijn we 't daar iig over eens :)

Franky R.

Citaat van: Wizard op 05 december 2011 - 18:37:18
Toen maakte STR gebruik van Red Bull chassis'. Dus of het écht te vergelijken is, waag ik te betwijfelen.


Datzelfde chassis wordt vergeten als Vettel wordt bejubeld als supertalent. Men maakte ooit de vergelijking met de huidige STR coureurs. Die waren daarom niet goed genoeg!


Ook niet helemaal eerlijk, wel?

monaco2011

Citaat van: Franky R. op 05 december 2011 - 19:29:29
Citaat van: Wizard op 05 december 2011 - 18:37:18
Toen maakte STR gebruik van Red Bull chassis'. Dus of het écht te vergelijken is, waag ik te betwijfelen.


Datzelfde chassis wordt vergeten als Vettel wordt bejubeld als supertalent. Men maakte ooit de vergelijking met de huidige STR coureurs. Die waren daarom niet goed genoeg!


Ook niet helemaal eerlijk, wel?
nou, vertel dan eens even hoe het precies zat??? was dat zo'n geweldig chassis dan?? was dat het jaar dat Red Bull 7e werd in het WK (en hun coureurs 11e en 16e)?? dat was idd vast een topauto.

Franky R.

Citaat van: monaco2011 op 05 december 2011 - 20:11:46
Citaat van: Franky R. op 05 december 2011 - 19:29:29
Citaat van: Wizard op 05 december 2011 - 18:37:18
Toen maakte STR gebruik van Red Bull chassis'. Dus of het écht te vergelijken is, waag ik te betwijfelen.


Datzelfde chassis wordt vergeten als Vettel wordt bejubeld als supertalent. Men maakte ooit de vergelijking met de huidige STR coureurs. Die waren daarom niet goed genoeg!


Ook niet helemaal eerlijk, wel?
nou, vertel dan eens even hoe het precies zat??? was dat zo'n geweldig chassis dan?? was dat het jaar dat Red Bull 7e werd in het WK (en hun coureurs 11e en 16e)?? dat was idd vast een topauto.


Het was idd. een geweldig chassis in combinatie met de Ferrari motor...Kijk maar eens waar Vettel het jaar daarvoor reed met STR. ::)

monaco2011

Citaat van: Franky R. op 05 december 2011 - 20:43:57
Citaat van: monaco2011 op 05 december 2011 - 20:11:46
Citaat van: Franky R. op 05 december 2011 - 19:29:29
Citaat van: Wizard op 05 december 2011 - 18:37:18
Toen maakte STR gebruik van Red Bull chassis'. Dus of het écht te vergelijken is, waag ik te betwijfelen.


Datzelfde chassis wordt vergeten als Vettel wordt bejubeld als supertalent. Men maakte ooit de vergelijking met de huidige STR coureurs. Die waren daarom niet goed genoeg!


Ook niet helemaal eerlijk, wel?
nou, vertel dan eens even hoe het precies zat??? was dat zo'n geweldig chassis dan?? was dat het jaar dat Red Bull 7e werd in het WK (en hun coureurs 11e en 16e)?? dat was idd vast een topauto.


Het was idd. een geweldig chassis in combinatie met de Ferrari motor...Kijk maar eens waar Vettel het jaar daarvoor reed met STR. ::)
Het jaar ervoor reed ie natuurlijk geen volledig seizoen en de laatste paar races zat ie ook heel ver naar voren, met een 4e plek in China en een crash achter de SC op een 3e positie.

Franky R.

@monaco2011,


Onder normale omstandigheden had Vettel Monza 2008 nooit gewonnen. Het was typisch zo'n race die iedereen had kunnen winnen. Je vergeet dat Hamilton toen al rap op weg was richting Kovalainen EN Vettel...


En waarom wimpel je de resultaten van 2007 weg met de woorden dat hij geen volledig seizoen had gedraaid? Hij had toen al een paar races gereden.







0634

Wel mee eens dat dat chassis vrij aardig was inderdaad. Maar terugkomend op Berger, dat houdt niet in dat hij lucky was en geen goede teambaas zou zijn. Ik zeg niet dat hij het geweldig zou doen, maar ik snap de sceptici niet zo.

Overigens heeft Berger in een reactie gezegd dat hij voorlopig nog van zijn langdurige vakantie wil genieten en het zit er dus niet in. Al zeggen woorden niet alles... ;)

monaco2011

Citaat van: Franky R. op 05 december 2011 - 22:54:55
@monaco2011,


Onder normale omstandigheden had Vettel Monza 2008 nooit gewonnen. Het was typisch zo'n race die iedereen had kunnen winnen. Je vergeet dat Hamilton toen al rap op weg was richting Kovalainen EN Vettel...


En waarom wimpel je de resultaten van 2007 weg met de woorden dat hij geen volledig seizoen had gedraaid? Hij had toen al een paar races gereden.
Nee, precies, onder normale omstandigheden had ie nooit gewonnen, maar in de regen wel. Waar de toppers van toen verzopen in Q2 pakt hij gewoon pole en daarna ook de wedstrijd. En nee, het was echt niet typisch zo'n race die iedereen kon winnen, wat een onzin zegt. Hij werd gewonnen door de man die van pole startte!!

En nee, ik wimpel de resultaten van 2007 helemaal niet weg, hij had ff een lastig begin bij Torro Rosso, maar aan het eind reed ie ook met die 2007 auto een paar keer voorin mee. Een lijn die ze in 2008 door hebben weten te trekken.

gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/positie_trulli_onder_druk/

Trulli op de wip? Niet geheel onterecht denk ik zo. Ik vind hem al lange tijd kleurloos, in het begin van zijn carrière was hij een aanwinst voor de F1. Ondanks dat blijft het in de Formule 1 raar dat je je ondanks een getekend contract toch zorgen moet maken...

Overigens vraag ik me af of Ricciardio wel die aanwinst is voor Team Lotus. Zoveel heeft hij ook niet laten zien bij HRT (zelfs 1x verslagen door Karthikeyen)

Dus misschien raken we met Trulli en Barrichello wel 2 oude rotten kwijt... ik ben er niet heel rouwig om.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SDG

Citaat van: gloudiesaurus op 06 december 2011 - 11:15:15
http://www.gppits.net/nieuws/positie_trulli_onder_druk/

Trulli op de wip? Niet geheel onterecht denk ik zo. Ik vind hem al lange tijd kleurloos, in het begin van zijn carrière was hij een aanwinst voor de F1. Ondanks dat blijft het in de Formule 1 raar dat je je ondanks een getekend contract toch zorgen moet maken...

Overigens vraag ik me af of Ricciardio wel die aanwinst is voor Team Lotus. Zoveel heeft hij ook niet laten zien bij HRT (zelfs 1x verslagen door Karthikeyen)

Dus misschien raken we met Trulli en Barrichello wel 2 oude rotten kwijt... ik ben er niet heel rouwig om.

Ik vind het in dit opzicht eigenlijk wel raar dat men Trulli zo vroeg al vastgelegd had voor 2012. Ik bedoel maar, waarom iemand die het hele jaar al weinig opzienbarends gepresteerd heeft eerst nog een nieuw contract aanbieden om er nadien alsnog onderuit proberen te geraken?

Wizard

Eens met de heren hierboven. Trulli wordt op alle fronten verslagen door Kovalainen en laten we eerlijk zijn, Heikki is met alle respect niet meer dan een gemiddelde coureur. Daar moet je je mee kunnen meten. Dan heb ik het geen eens over verslaan. Trulli heeft z'n beste tijd gehad.