Silly Season!

Gestart door Enzo, 24 mei 2010 - 16:51:41

« vorige - volgende »

Vieze baas

Citaat van: Franky R. op 02 december 2011 - 12:12:16
Citaat van: M@rc op 02 december 2011 - 11:32:44
Bwaaaa. Petrov zijn eerste paar races waren goed, net als zijn laatste paar races in 2010. Daarentegen was hij niet sneller dan de inderhaast aan boord gehaalde Heidfeld en zijn opvolger Senna en die is dan nog volgens velen een absolute kluns. Iedereen mag van mij best een kans en zelfs een 2de kans krijgen, you never know, maar Petrov staat na dit seizoen toch achteraan in het rijtje.


Petrov heeft IMHO het flink laten liggen...Kijk naar de stand; Petrov 37 punten, waar Heidfeld 34 punten bij elkaar reed...En Heidfeld werd ontslagen op 23 augustus van dit jaar met nog 8 GP's te gaan!!


Nee, dan snap ik heel goed dat Petrov nog niet is bevestigd door Lotus Renault....


Maar Maldonado? Ik denk dat Williams het zekere voor het onzekere nemen. Mocht PVDSA toch een probleem worden (Er zijn vragen over de financiering e.d. in het Venezolaanse parlement), dan lig Pastor er al snel uit...

Petrov is geen topper idd daar ben ik het mee eens, maar er moet wel gezegd worden dat de Renault in de laatste 8 races ook erg matig was :p

Franky R.

Citaat van: Vieze baas op 02 december 2011 - 13:22:58

Petrov is geen topper idd daar ben ik het mee eens, maar er moet wel gezegd worden dat de Renault in de laatste 8 races ook erg matig was :p


Mee eens dat de auto tegenviel, maar Petrov wist in de resterende 8 GP's slechts drie punten te scoren, t.o.v. Bruno Senna met twee punten.


En Renault mag je toch hoger inschalen dan Force India en STR, qua organisatie. Qua snelheid stond de FI juist boven Renault, met STR vlak achter Renault.

0634

Citaat van: Wizard op 02 december 2011 - 09:56:41
Barrichello wilde gratis rijden...en zelfs betalen...
Ja dat zei hij, maar hoeveel? En hoe serieus?

Wizard

Dat is niet gezegd, dus geen idee.

0634

Daarom dus: het lijkt mij een uit nood gebeuren keuze voor geld.

Dat kunnen wij met zijn allen wellicht niet leuk vinden, maar wellicht is het zakelijk gezien wel pure noodzaak.

Wizard

Nou ja, niet leuk vinden is ook weer eens uiterste. Maldonado had zeker geen foutloos seizoen maar daar was de auto niet naar. Al met al was het verschil met Barrichello ook weer niet zo gigantisch dat het compleet onbegrijpelijk is. En Maldonado heeft nog niet zoveel 'vlieguren' op de teller als Barrichello. Die gaat nog wel even mee en er zit nog groei. Ben wel benieuwd wie naast hem plaats gaat nemen.

Korre

Citaat van: Wizard op 02 december 2011 - 19:54:07
Nou ja, niet leuk vinden is ook weer eens uiterste. Maldonado had zeker geen foutloos seizoen maar daar was de auto niet naar. Al met al was het verschil met Barrichello ook weer niet zo gigantisch dat het compleet onbegrijpelijk is. En Maldonado heeft nog niet zoveel 'vlieguren' op de teller als Barrichello. Die gaat nog wel even mee en er zit nog groei. Ben wel benieuwd wie naast hem plaats gaat nemen.

Maldonado was in de quali zelfs dikwijls sneller dan Rubens. Maar misschien zegt dat ondertussen meer over de snelheid van barri op zijn leeftijd

janke

Citaat van: Franky R. op 02 december 2011 - 12:12:16
Citaat van: M@rc op 02 december 2011 - 11:32:44
Bwaaaa. Petrov zijn eerste paar races waren goed, net als zijn laatste paar races in 2010. Daarentegen was hij niet sneller dan de inderhaast aan boord gehaalde Heidfeld en zijn opvolger Senna en die is dan nog volgens velen een absolute kluns. Iedereen mag van mij best een kans en zelfs een 2de kans krijgen, you never know, maar Petrov staat na dit seizoen toch achteraan in het rijtje.



Maar Maldonado? Ik denk dat Williams het zekere voor het onzekere nemen. Mocht PVDSA toch een probleem worden (Er zijn vragen over de financiering e.d. in het Venezolaanse parlement), dan lig Pastor er al snel uit...

Mee eens, wat ik van Maldonado denk is hier wel zo'n beetje bekend. Tja, en als dadelijk zijn sponsor stopt, en dan?? Want wat Franky al zegt, er loopt een zaak tegen zijn sponsor. En dat is geen kattepis. Ik had het over Heidfeld dat die wat voor Williams is. Die kans zit er nog altijd in. Al is die misschien klein. Ervaring, betrouwbaar en doet door de bank genomen geen rare dingen. Maar dat is Barrichello ook. Misschien weer dezelfde line-up als dit jaar?? Maar Maldonado, PPFF, sorry hoor.
Some things are too important to be left in the past.

KVDracer

http://www.gppits.net/nieuws/gerhard_berger_mogelijk_naar_lotus/

Ik weet niet hoe serieus deze geruchten zijn, maar ik hoop niet dat er veel waarheid inzit. Ik had altijd sympathie voor Berger als rijder en heb nog steeds sympathie voor hem, maar ik zie hem toch niet direct teammanager worden. Want ik zie niet op welk vlak hij Renault (sorry Lotus, of toch ook weer niet  :-\ ) verder omhoog kan helpen. Ik zie in hem geen echt leidersfiguur. ik ga niet zeggen dat Bouiller beter is, want ik zou het echt niet weten, maar ik denk dat er andere mensen zijn die het team verder omhoog kunnen stuwen.

Gerard

Tja, Maldonado weer bij Williams...  Zooooo jammer dat geld weer zo'n grote rol speelt... Ik weet het, dat is al jaren zo,maar na dat geintje op Spa en het gezeur om Monaco ben ik wel klaar met hem.. En om nou te zeggen dat hij zo snel is... Nee, dan had ik liever een Ricciardo in zien stappen, of een d'Ambrosio...
Najah, eerst maar eens afwachten wat er uit die rechtzaak komt....

0634

Citaat van: KVDracer op 02 december 2011 - 21:06:11
http://www.gppits.net/nieuws/gerhard_berger_mogelijk_naar_lotus/

Ik weet niet hoe serieus deze geruchten zijn, maar ik hoop niet dat er veel waarheid inzit.
Geen idee. Gazetta heeft soms primeurs, maar lult ook vaak maar wat. Die Finse krant is volgens mij wel redelijk betrouwbaar.
Citaat
Ik had altijd sympathie voor Berger als rijder en heb nog steeds sympathie voor hem, maar ik zie hem toch niet direct teammanager worden. Want ik zie niet op welk vlak hij Renault (sorry Lotus, of toch ook weer niet  :-\ ) verder omhoog kan helpen. Ik zie in hem geen echt leidersfiguur. ik ga niet zeggen dat Bouiller beter is, want ik zou het echt niet weten, maar ik denk dat er andere mensen zijn die het team verder omhoog kunnen stuwen.
Ik weet niet of Berger een goede keus zou zijn. Waarom zou hij Renault niet verder kunnen helpen? Ik zeg niet dat hij het wel zou kunnen, ik kan dat niet goed beoordelen, maar hij weet wel veel van F1 en heeft ongetwijfeld goede connecties. Verder zullen de mensen van Lotus, indien het gerucht waar is, de nodige gesprekken met hem voeren en ook bij Toro Rosso informeren. Dus zij zullen zich een beter beeld kunnen vormen dan wij.

Wizard

Gazetta valt wel mee. La Stampa is een beetje de Duitse Bild.

janke

Citaat van: Wizard op 02 december 2011 - 22:03:28
Gazetta valt wel mee. La Stampa is een beetje de Duitse Bild.

Als jij af en toe Auto Motor und Sport uit de nek ziet lullen, dan is dat Gazetta een tandje erger.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Voor allebei geldt: ze moeten te veel pagina's vullen, dus vullen ze die vaak met crap. Maar beiden zitten ook wel degelijk regelmatig goed en hebben ook wel degelijk scoops.

janke

Citaat van: Jeroen op 02 december 2011 - 22:25:10
Voor allebei geldt: ze moeten te veel pagina's vullen, dus vullen ze die vaak met crap. Maar beiden zitten ook wel degelijk regelmatig goed en hebben ook wel degelijk scoops.

Ik durf hier wel te stellen dat AMS weinig "crap" verteld. Qua autosport en auto-industrie (bijna)niet. Ik lees dat blad al iets van 30 jaar. En ik heb gezocht naar de bewering van AMS die volgens Wizard gezegd zouden zijn over de stop van MS. Ik blijf zoeken. Ook in de autoindustrie is AMS een gerespecteerd blad. Geen voorkeuren voor Audi, BMW en Mercedes. Wat er aan "crap"staat in AMS zijn de advertenties. Objectief?? Jawel hoor.
Some things are too important to be left in the past.