Silly Season!

Gestart door Enzo, 24 mei 2010 - 16:51:41

« vorige - volgende »

Gerard

Daar deed hij me inderdaad ook een beetje aan denken Franky... Dezelfde trekjes,dezelfde bokkensprongen.... :(

Franky R.

Citaat van: Gerard op 22 november 2011 - 16:32:17
Daar deed hij me inderdaad ook een beetje aan denken Franky... Dezelfde trekjes,dezelfde bokkensprongen.... :(


Heb al een tijdje een mooi artikel daarover in de lade liggen...Maar toen overleed Walkinshaw. Het artikel ging oa. over de geschiedenis van achterbaksheid in de F1.


Mss. herschrijf ik het met Colin Kolles in de hoofdrol...Moet Kolles niet doodgaan, natuurlijk! ::)

Folkert

Citaat van: Franky R. op 22 november 2011 - 17:41:47
Citaat van: Gerard op 22 november 2011 - 16:32:17
Daar deed hij me inderdaad ook een beetje aan denken Franky... Dezelfde trekjes,dezelfde bokkensprongen.... :(


Heb al een tijdje een mooi artikel daarover in de lade liggen...Maar toen overleed Walkinshaw. Het artikel ging oa. over de geschiedenis van achterbaksheid in de F1.


Mss. herschrijf ik het met Colin Kolles in de hoofdrol...Moet Kolles niet doodgaan, natuurlijk! ::)
Nou ja herschrijven, je kan het misschien ook proberen te nuanceren en recht trekken met zijn goede kwaliteiten. Voor doden niks meer dan respect, maar waarheidsgetrouwe kritiek moet kunnen toch?
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

#1518
Citaat van: Franky R. op 22 november 2011 - 17:41:47
Citaat van: Gerard op 22 november 2011 - 16:32:17
Daar deed hij me inderdaad ook een beetje aan denken Franky... Dezelfde trekjes,dezelfde bokkensprongen.... :(


Heb al een tijdje een mooi artikel daarover in de lade liggen...Maar toen overleed Walkinshaw. Het artikel ging oa. over de geschiedenis van achterbaksheid in de F1.


Mss. herschrijf ik het met Colin Kolles in de hoofdrol...Moet Kolles niet doodgaan, natuurlijk! ::)

Over de doden niets dan goeds Franky ;) Maar ik heb me een tijd geleden in die Walkinshaw en zijn TWR verdiept. Als coureur en als teameigenaar, en bouwer van racingcars zoals Prodrive nu doet, was het een hele grote. Zelf won hij ooit de ETCC met een vette V12 Jaguar XJS. Zij team werd 1-2-3 op Bathurst, waarbij hij zelf als 3de eindigde. Hij won zelf met een Ford Capri zijn klasse in de BTCC. En dan zijn Group C tijd. Pff, Lammers heeft veel aan hem te danken, zoals ook Wallace, Percy en noem ze op. Lammers won Daytona, Le Mans met de Jaguar van Walkinshaw. In die tijd had hij een   jonge ontwerper genaamd Ross Brawn in dienst. Maar meneer nam later in de F1 te veel hooi op de vork. Zaken gingen slecht, afspraken werden niet nagekomen. Contracten waren voor hem een stukkie wc-papier. Uiteindelijk ging hij over de kop. Maar aan zijn palmares kan die nietsnut Kolles never niet aan tippen. Wat dat betreft heb ik respect voor Tom Walkinshaw.
Some things are too important to be left in the past.

Franky R.

@Janke,


Ja, ook ik heb respect voor Walkinshaw voor wat hij deed voordat hij de F1 binnentrad. Eerlijk is eerlijk...Het is juist mooi om te zien (vind ik dan) hoe een coureur uitgroeit tot teambaas.


Ron Dennis idem, die begon als monteur bij Brabham.


Maar als je kijkt naar zijn palmares in de F1. Behoudens Benetton heeft hij er een zooitje van gemaakt. En heel veel mensen benadeeld.

Wizard

Nee, Ron Dennis begon bij Cooper en verkaste mee met Rindt naar Brabham. Maar je zat in de richting. ;)

Sabai

http://www.gppits.net/nieuws/massa_adviseert_barrichello_te_stoppen/


Dat is toevallig ik heb hetzelfde advies voor Massa zelf, geef jong nieuw talent een kans het word toch nooit meer wat  ;D

0634

Ik vind niet dat Massa al op het punt is te moeten stoppen, voor Rubens is het anders. Al is het wel zijn eigen keuze. Wel kan hij, met zijn staat van dienst, beter zelf stoppen dan gedwongen te worden om te stoppen omdat niemand hem meer wil.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 23 november 2011 - 18:29:42
Nee, Ron Dennis begon bij Cooper en verkaste mee met Rindt naar Brabham. Maar je zat in de richting. ;)


Oh? Ok...dank voor je correctie. :)

gloudiesaurus

Als ik Rubens was dan had ik voor dit weekend aangekondigd te stoppen, een mooier afscheid dan op Interlagos was toch niet mogelijk voor hem?
Massa heeft in deze groot gelijk. Wat moet Barrichello als pay driver?

Verwacht hem voor volgend jaar eerlijk gezegd niet terug....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Niels_

Tja, racen is zo leuk... :P

monaco2011

Citaat van: gloudiesaurus op 25 november 2011 - 21:55:21
Als ik Rubens was dan had ik voor dit weekend aangekondigd te stoppen, een mooier afscheid dan op Interlagos was toch niet mogelijk voor hem?
volgend jaar opnieuw Interlagos, met een betere auto?? Ik zou het zeker niet erg vinden als hij besluit er mee te stoppen, maar als hij nog die drive en de wil heeft om nog een jaar door te gaan, dan zou ik het raar vinden als ie nu, alleen vanwege een zogenaamd mooi afscheid de beslissing zou gaan nemen om te stoppen

Wizard

Citaat van: gloudiesaurus op 25 november 2011 - 21:55:21
Als ik Rubens was dan had ik voor dit weekend aangekondigd te stoppen, een mooier afscheid dan op Interlagos was toch niet mogelijk voor hem?
Massa heeft in deze groot gelijk. Wat moet Barrichello als pay driver?

Verwacht hem voor volgend jaar eerlijk gezegd niet terug....

Zou Barrichello niet moeten willen. Mee eens.

Gerard

Inderdaad Wizard en gloudisaurus... Al is net bekend geworden datt Kimi niet in zal stappen daar, maar dan gun ik het Hulkenberg of vd Garde ook!

janke

Hülkenberg is nu ook een serieuze optie bij Force India, werd vanmiddag gezegd door Olaf Mol. Laat die jongen maar weer gaan racen. Ik zie wel wat in die gast.
Some things are too important to be left in the past.