Silly Season!

Gestart door Enzo, 24 mei 2010 - 16:51:41

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Het zal Vd Garde toch niet gebeuren dat opnieuw zijn teammaat in de F1 debuteert en hij niet? Na Perez lijkt nu ook Charles Pic zich op de F1 te richten...

Eigenlijk had Vd Garde Pic dit jaar gewoon moeten verslaan, maja dat laatste slechte weekend he.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Folkert

Heb de laatste 2 races niet gezien, maar wat ik hoorde was dat hij wel weer erg veel pech kende. Hele jaar leek wel een aan een sluitingR van pw hen soms wat slechte prestatie vanuit eigen kunnen. Hij heeft dit jaar wel aantal dingen laten zien waar ik wel redelijk van onder de indruk was, al was hij soms gewoon te langzaam.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 08 oktober 2011 - 15:13:10
Het zal Vd Garde toch niet gebeuren dat opnieuw zijn teammaat in de F1 debuteert en hij niet? Na Perez lijkt nu ook Charles Pic zich op de F1 te richten...

Eigenlijk had Vd Garde Pic dit jaar gewoon moeten verslaan, maja dat laatste slechte weekend he.


Dat is nog zachtjes uitgedrukt...GvdG werd op Spa gewoon van de baan gebeukt! In Monza kwam de pechduivel weer eens op visite.


Maar ik meen dat GvdG het best goed zou doen in een fatsoenlijke F1-wagen. Laat hem tenminste de kans krijgen om wat te late nzien.

robbert

Citaat van: Franky R. op 09 oktober 2011 - 19:35:51
Citaat van: gloudiesaurus op 08 oktober 2011 - 15:13:10
Het zal Vd Garde toch niet gebeuren dat opnieuw zijn teammaat in de F1 debuteert en hij niet? Na Perez lijkt nu ook Charles Pic zich op de F1 te richten...

Eigenlijk had Vd Garde Pic dit jaar gewoon moeten verslaan, maja dat laatste slechte weekend he.


Dat is nog zachtjes uitgedrukt...GvdG werd op Spa gewoon van de baan gebeukt! In Monza kwam de pechduivel weer eens op visite.


Maar ik meen dat GvdG het best goed zou doen in een fatsoenlijke F1-wagen. Laat hem tenminste de kans krijgen om wat te late nzien.

ja dat zal wellicht dan in de plaats van onze belg zijn :(

Franky R.

Citaat van: robbert op 09 oktober 2011 - 19:42:24
Citaat van: Franky R. op 09 oktober 2011 - 19:35:51
Citaat van: gloudiesaurus op 08 oktober 2011 - 15:13:10
Het zal Vd Garde toch niet gebeuren dat opnieuw zijn teammaat in de F1 debuteert en hij niet? Na Perez lijkt nu ook Charles Pic zich op de F1 te richten...

Eigenlijk had Vd Garde Pic dit jaar gewoon moeten verslaan, maja dat laatste slechte weekend he.


Dat is nog zachtjes uitgedrukt...GvdG werd op Spa gewoon van de baan gebeukt! In Monza kwam de pechduivel weer eens op visite.


Maar ik meen dat GvdG het best goed zou doen in een fatsoenlijke F1-wagen. Laat hem tenminste de kans krijgen om wat te late nzien.

ja dat zal wellicht dan in de plaats van onze belg zijn :(


Met alle respect, maar ik vind de Virgin geen fatsoenlijke auto...Mits men de komende winter zeer intensief gebruik maakt van een correct gekalibreerde windtunnel!


Ik zat meer te denken aan Williams, kan Jerome zijn stoeltje bij Virgin behouden... :)


;)

0634

Och, Virgin kan voordeel krijgen van de samenwerking met McLaren.

T.Nuvolari

Citaat van: Franky R. op 09 oktober 2011 - 19:55:39

Met alle respect, maar ik vind de Virgin geen fatsoenlijke auto...Mits men de komende winter zeer intensief gebruik maakt van een correct gekalibreerde windtunnel!


Hoezo? Hebben ze dit jaar een slecht gekalibreerde windtunnel gebruikt dan? Volgens mij weten ze bij Virgin nog niet hoe een windtunnel er langst de binnenkant uitziet dankzij mr. Wirth en zijn CFD.

Franky R.

Citaat van: M@rc op 09 oktober 2011 - 22:25:41
Citaat van: Franky R. op 09 oktober 2011 - 19:55:39

Met alle respect, maar ik vind de Virgin geen fatsoenlijke auto...Mits men de komende winter zeer intensief gebruik maakt van een correct gekalibreerde windtunnel!


Hoezo? Hebben ze dit jaar een slecht gekalibreerde windtunnel gebruikt dan? Volgens mij weten ze bij Virgin nog niet hoe een windtunnel er langst de binnenkant uitziet dankzij mr. Wirth en zijn CFD.


Ik weet heel goed dat Virgin geen gebruik heeft gemaakt van een windtunnel, maar indien Virgin uiteindelijk een windtunnel gebruikt, hoop ik dat die wel goed gekalibreerd is!


Het is natuurlijk niet vanzelfsprekend dat men een model in een windtunnel kan gooien, en dat daarmee alles goed komt! Dat bedoel ik maar... 8)

Matthijs

Jammer dat het Virgin (nog) niet gelukt is een goede auto met dynamic fluid en zonder windtunnel te maken. Zou een ideale innovatie zijn om snel en goedkoop nieuwe onderdelen te ontwikkelen, waardoor het voor nieuwe teams makkelijker zou zijn om competitief te zijn.

Franky R.

Citaat van: Matthijs op 10 oktober 2011 - 11:15:07
Jammer dat het Virgin (nog) niet gelukt is een goede auto met dynamic fluid en zonder windtunnel te maken. Zou een ideale innovatie zijn om snel en goedkoop nieuwe onderdelen te ontwikkelen, waardoor het voor nieuwe teams makkelijker zou zijn om competitief te zijn.


CDF is idd. goedkoper, maar dan zou de FIA alle teams moeten verplichten om alleen van CDF gebruik te maken.


Maar dat zal nooit gebeuren aangezien enkele teams miljoenen hebben geïnvesteerd in een eigen windtunnel.

Franky R.


Wizard


Edwin90

Ik heb er eerlijk gezegd een beetje een hard hoofd in..een jaar ertussenuit is toch wel veel hoor.  :-X

Mocht Kubica niet terugkeren hoop ik toch echt wel dat Hulkenberg die wagen krijgt  :)

Franky R.

Citaat van: Edwin90 op 12 oktober 2011 - 19:09:12
Ik heb er eerlijk gezegd een beetje een hard hoofd in..een jaar ertussenuit is toch wel veel hoor.  :-X

Mocht Kubica niet terugkeren hoop ik toch echt wel dat Hulkenberg die wagen krijgt  :)


Ik vind het ook verontrustend dat Kubica nog steeds niet heeft gereden in een auto. Al was het maar een Formule Fordje...


Maar als hij terugkomt...respect! Als hij ook nog snel blijkt te zijn...wow! Maar ik denk dan aan een Wendlinger...Of bekijk hoelang het duurde voordat Johnny Herbert herstelde van zijn mega-klap in de F3000... :-X

monaco2011

Citaat van: Franky R. op 12 oktober 2011 - 20:16:25
Citaat van: Edwin90 op 12 oktober 2011 - 19:09:12
Ik heb er eerlijk gezegd een beetje een hard hoofd in..een jaar ertussenuit is toch wel veel hoor.  :-X

Mocht Kubica niet terugkeren hoop ik toch echt wel dat Hulkenberg die wagen krijgt  :)


Ik vind het ook verontrustend dat Kubica nog steeds niet heeft gereden in een auto. Al was het maar een Formule Fordje...


Maar als hij terugkomt...respect! Als hij ook nog snel blijkt te zijn...wow! Maar ik denk dan aan een Wendlinger...Of bekijk hoelang het duurde voordat Johnny Herbert herstelde van zijn mega-klap in de F3000... :-X
Massa reed voor zn ongeluk ook 10x beter