Silly Season!

Gestart door Enzo, 24 mei 2010 - 16:51:41

« vorige - volgende »

Wizard



Gerard

Kimi moet niet terugkomen.. Dat wordt een drama!!
Ik hoop  dat ik het volledig fout heb, echt, maar ik heb er geen vertrouwen in..

Wizard

Ik ook niet. Plus, Kimi verliet de Formule 1 omdat hij de sponsorverplichtingen beu was en die zijn in de loop der jaren niet minder geworden. Sterker nog, als door onder andere de komst van de Fin, geldschieters geprikkeld worden, staat daar een bepaald verwachtingspatroon tegenover. Eén van die dingen is voldoen aan je sponsorverplichting.

0634

Ik las ergens dat Kimi in Finse media al liet blijken niet terug te willen.

De Kimi van 2007 en eerder wordt node gemist maar die van daarna kan net zo goed wegblijven.

monaco2011

Citaat van: Wizard op 23 september 2011 - 15:47:19
Want?
ik neem aan dat je op mijn bericht reageerde?? nou, omdat het beide geen (sub)topcoureurs zijn. Tja, als ze tevreden zijn met een 5e plek in constructeurskampioenschap, dan kan het wel, maar als ze richting top willen, dan zullen toch met betere coureurs moeten komen. Wat mij betreft horen Petrov en Senna niet bij de beste 10 coureurs iig, geen eens bij de beste 15 denk ik. Misschien dat Senna nog kan verrassen, maar daar heb ik eerlijk gezegd niet zoveel vertrouwen in.

0634

Citaat van: monaco2011 op 23 september 2011 - 17:16:15
Citaat van: Wizard op 23 september 2011 - 15:47:19
Want?
ik neem aan dat je op mijn bericht reageerde?? nou, omdat het beide geen (sub)topcoureurs zijn. Tja, als ze tevreden zijn met een 5e plek in constructeurskampioenschap, dan kan het wel, maar als ze richting top willen, dan zullen toch met betere coureurs moeten komen. Wat mij betreft horen Petrov en Senna niet bij de beste 10 coureurs iig, geen eens bij de beste 15 denk ik. Misschien dat Senna nog kan verrassen, maar daar heb ik eerlijk gezegd niet zoveel vertrouwen in.
Ik snap je punt wel, maar je moet ook kijken naar wat beschikbaar is. Kubica is wellicht de beste optie, maar Renault kan niet eeuwig wachten en hoe hij terugkomt moeten we afwachten natuurlijk. En anders moeten ze kijken naar jongens als Sutil, Alguersuari of Di Resta. Maar in hoeverre die haalbaar en/of beter zijn zullen we moeten afwachten. Plus, zowel Senna als Petrov zijn financieel interessant.

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 23 september 2011 - 17:25:46
Citaat van: monaco2011 op 23 september 2011 - 17:16:15
Citaat van: Wizard op 23 september 2011 - 15:47:19
Want?
ik neem aan dat je op mijn bericht reageerde?? nou, omdat het beide geen (sub)topcoureurs zijn. Tja, als ze tevreden zijn met een 5e plek in constructeurskampioenschap, dan kan het wel, maar als ze richting top willen, dan zullen toch met betere coureurs moeten komen. Wat mij betreft horen Petrov en Senna niet bij de beste 10 coureurs iig, geen eens bij de beste 15 denk ik. Misschien dat Senna nog kan verrassen, maar daar heb ik eerlijk gezegd niet zoveel vertrouwen in.
Ik snap je punt wel, maar je moet ook kijken naar wat beschikbaar is. Kubica is wellicht de beste optie, maar Renault kan niet eeuwig wachten en hoe hij terugkomt moeten we afwachten natuurlijk. En anders moeten ze kijken naar jongens als Sutil, Alguersuari of Di Resta. Maar in hoeverre die haalbaar en/of beter zijn zullen we moeten afwachten. Plus, zowel Senna als Petrov zijn financieel interessant.
tja, t zal ook niet makkelijk zijn, ze kunnen best 1 van beide coureurs behouden (mede vanwege het geld), maar misschien idd daarnaast een Sutil of Di Resta of t liefst natuurlijk de oude Kubica. Dr is idd niet heel veel keus wat dat betreft, maar als ik Renault was zou ik wel eerst heel goed rondkijken voor met Petrov en Senna verder te gaan.

Wizard

Citaat van: monaco2011 op 23 september 2011 - 17:16:15
Citaat van: Wizard op 23 september 2011 - 15:47:19
Want?
ik neem aan dat je op mijn bericht reageerde?? nou, omdat het beide geen (sub)topcoureurs zijn. Tja, als ze tevreden zijn met een 5e plek in constructeurskampioenschap, dan kan het wel, maar als ze richting top willen, dan zullen toch met betere coureurs moeten komen. Wat mij betreft horen Petrov en Senna niet bij de beste 10 coureurs iig, geen eens bij de beste 15 denk ik. Misschien dat Senna nog kan verrassen, maar daar heb ik eerlijk gezegd niet zoveel vertrouwen in.

Dat moet nog blijken. Geldt ook voor Petrov. Hij heeft al groei getoond qua betrouwbaarheid, nu focussen op snelheid. Voor Senna geldt het zelfde. Ik denk dat het budgetair geen slechte keuze is. Renault heeft te min budget om winwaardige toppers in te lijven.

monaco2011

Citaat van: Wizard op 23 september 2011 - 17:50:02
Citaat van: monaco2011 op 23 september 2011 - 17:16:15
Citaat van: Wizard op 23 september 2011 - 15:47:19
Want?
ik neem aan dat je op mijn bericht reageerde?? nou, omdat het beide geen (sub)topcoureurs zijn. Tja, als ze tevreden zijn met een 5e plek in constructeurskampioenschap, dan kan het wel, maar als ze richting top willen, dan zullen toch met betere coureurs moeten komen. Wat mij betreft horen Petrov en Senna niet bij de beste 10 coureurs iig, geen eens bij de beste 15 denk ik. Misschien dat Senna nog kan verrassen, maar daar heb ik eerlijk gezegd niet zoveel vertrouwen in.

Dat moet nog blijken. Geldt ook voor Petrov. Hij heeft al groei getoond qua betrouwbaarheid, nu focussen op snelheid. Voor Senna geldt het zelfde. Ik denk dat het budgetair geen slechte keuze is. Renault heeft te min budget om winwaardige toppers in te lijven.
tja, wat het je dan aan het geld?? Kubica met daarnaast een betalende coureur die ook regelmatig punten scoort zou perfect zijn, maar 2 middelmatige coureurs schiet je als je t mij vraagt niet veel mee op. Petrov heeft al 2 jaar de kans gehad en doet het idd wat beter dit jaar, maar ik vraag me af of die de potentie heeft om nog veel verder door te groeien. Als 2e coureur kunnen ze m prima houden natuurlijk.

Wizard

Kubica...tsja....komt hij überhaupt terug? En wat is z'n snelheidsverlies op korte alsook op slechte termijn. Het is en blijft een gok.

monaco2011

Citaat van: Wizard op 23 september 2011 - 18:03:14
Kubica...tsja....komt hij überhaupt terug? En wat is z'n snelheidsverlies op korte alsook op slechte termijn. Het is en blijft een gok.
ja, maar hier verdiend het wel natuurlijk.. t is idd een risico wat je neemt, maar als het goed uitpakt heb je ook direct weer een topper in huis.. dus ik zou met Kubica wel een risicootje willen nemen, afhankelijk van hoe ie er zometeen daadwerkelijk voorstaat natuurlijk.

SDG

http://www.formule1.nl/nieuws/detail/mercedes-trekt-costa-en-willis-aan/

Grappig hoe Ross Brawn in de nieuwe Formule1.nl geen enkele commentaar kon of wilde geven op een eventuele komst van Costa bij Mercedes. Zo zie je maar, waar rook is, is vuur. Formule 1-reporter zijn is werkelijk een hondenstiel, zo blijkt bij deze nog maar eens. En ik maar denken dat muziekjournalist zijn een ondankbare taak was, haha...

Enzo

Citaat van: SDG op 30 september 2011 - 22:05:20
http://www.formule1.nl/nieuws/detail/mercedes-trekt-costa-en-willis-aan/

Grappig hoe Ross Brawn in de nieuwe Formule1.nl geen enkele commentaar kon of wilde geven op een eventuele komst van Costa bij Mercedes. Zo zie je maar, waar rook is, is vuur. Formule 1-reporter zijn is werkelijk een hondenstiel, zo blijkt bij deze nog maar eens. En ik maar denken dat muziekjournalist zijn een ondankbare taak was, haha...

Ach, iedereen zag het van mijlen ver aankomen.
Ben er wel blij om persoonlijk, Brawn, Willis, Costa en Bell zijn niet de minste.
Je zou kunnen zeggen dat er nu teveel stuurmannen aan boord staan, maar ik heb vertrouwen in Brawn als teamleider.
Dit was een nodige versterking voor het team, op jacht naar betere tijden. Het zou me ook niks verbazen als Dyer er nog bij komt, dan kan je spreken van een dreamteam a la Ferrari vroeger.  8)

Wizard

Citaat van: monaco2011 op 23 september 2011 - 18:16:32
Citaat van: Wizard op 23 september 2011 - 18:03:14
Kubica...tsja....komt hij überhaupt terug? En wat is z'n snelheidsverlies op korte alsook op slechte termijn. Het is en blijft een gok.
ja, maar hier verdiend het wel natuurlijk.. t is idd een risico wat je neemt, maar als het goed uitpakt heb je ook direct weer een topper in huis.. dus ik zou met Kubica wel een risicootje willen nemen, afhankelijk van hoe ie er zometeen daadwerkelijk voorstaat natuurlijk.

Verdienen, hmmm, ligt eraan hoe je het bekijkt. Kubica is geen slachtoffer van een F1 crash maar het gebeurde tijdens het 'buiten spelen'. Daarmee wil ik niet beweren dat Kubica geen tweede kans verdiend maar kan het prima begrijpen als Renault andere keuzes maakt.