Silly Season!

Gestart door Enzo, 24 mei 2010 - 16:51:41

« vorige - volgende »

Vieze baas

Citaat van: Scuderia91 op 22 september 2011 - 17:54:27
Citaat van: Vieze baas op 22 september 2011 - 12:44:29
kan me eigenlijk geen 1 onnodige fout voor de geest halen.


Dit vind ik een klein foutje, hij gaat iets te wijd en is unlucky dat ie over een hobbel stuitert en zijn stuur afbreekt. Ik doelde meer op domme acties en voorvleugels kapot rijden.

Wizard

Citaat van: Vieze baas op 22 september 2011 - 12:44:29
Petrov is een ok coureur, niet denderend.

Kubica reed hem vorig jaar zoek en ik vind dat hij dit jaar niet veel sneller is. Ik vind hem wel een goede finisher, kan me eigenlijk geen 1 onnodige fout voor de geest halen. Maar pure snelheid komt hij tekort vind ik.

Met Kubica is het maar kijken of hij compleet hersteld, laat staan op zijn oude niveau komt

Kan ook aan de wagen liggen. Je materiaal geeft vaker een vertekend beeld. Petrov heeft zich in één ding sowieso verbeterd en dat is, zoals je zelf al aangeeft, finishen. Want dat was drama! Maar ik zou er niet rouwig om zijn, zou hij de F1 verlaten.



monaco2011

Citaat van: Jeroen op 22 september 2011 - 18:33:14
http://www.gppits.net/nieuws/horner_toont_interesse_in_mclaren-duo/
mmh, da's wel heel vergezocht nieuws en beetje misleidende titel. In feite zegt ie niks, alleen dat het uitstekende coureurs zijn.

0634

Citaat van: monaco2011 op 22 september 2011 - 18:46:26
Citaat van: Jeroen op 22 september 2011 - 18:33:14
http://www.gppits.net/nieuws/horner_toont_interesse_in_mclaren-duo/
mmh, da's wel heel vergezocht nieuws en beetje misleidende titel. In feite zegt ie niks, alleen dat het uitstekende coureurs zijn.
Was niet misleidend bedoeld, dus even voor je aangepast! :)

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 22 september 2011 - 19:04:19
Citaat van: monaco2011 op 22 september 2011 - 18:46:26
Citaat van: Jeroen op 22 september 2011 - 18:33:14
http://www.gppits.net/nieuws/horner_toont_interesse_in_mclaren-duo/
mmh, da's wel heel vergezocht nieuws en beetje misleidende titel. In feite zegt ie niks, alleen dat het uitstekende coureurs zijn.
Was niet misleidend bedoeld, dus even voor je aangepast! :)
voor mij is het al te laat natuurlijk, maar misschien voor anderen nog wel handig. Ik vond het artikel iig nogal tegenvallen na de 'veelbelovende' titel.

gloudiesaurus

Over Petrov, hij was vorig jaar debutant. Ik denk dat als hij Kubica nu als teamgenoot had, in de vorm van vorig jaar, dat Petrov dan ook veel beter tegenstand zou kunnen bieden. Vond Petrov vorig jaar aan het einde van het seizoen sowiezo al vrij sterk.

Over Red Bull/ McLaren, ik denk dat Vettel sowiezo nog jaren bij Red Bull blijft voordat hij naar Ferrari zal gaan. Hamilton zal wel bij McLaren blijven, en Button? Tsjah... volgens Irvine is hij de beste NR2 en daarin heeft hij wel een beetje gelijk vind ik.

Vind sowiezo dat McLaren dit jaar het sterkste coureursduo heeft, alleen niet de auto...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Petrov is inderdaad een prima coureur die zichzelf heeft ontwikkeld. Hij is wat saai en kleurloos, en zeker geen supertalent, maar van mij mag hij nog wel even in de F1 blijven.

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 23 september 2011 - 06:53:08
Petrov is inderdaad een prima coureur die zichzelf heeft ontwikkeld. Hij is wat saai en kleurloos, en zeker geen supertalent, maar van mij mag hij nog wel even in de F1 blijven.
voor hem 10 anderen, hij kan het niveau (inmiddels) wel aan, maar daar is ook alles wel mee gezegd

0634

Ja, maar dat kan je van 10 anderen ook rustig zeggen.

T.Nuvolari

Citaat van: monaco2011 op 23 september 2011 - 07:50:26
Citaat van: Jeroen op 23 september 2011 - 06:53:08
Petrov is inderdaad een prima coureur die zichzelf heeft ontwikkeld. Hij is wat saai en kleurloos, en zeker geen supertalent, maar van mij mag hij nog wel even in de F1 blijven.
voor hem 10 anderen, hij kan het niveau (inmiddels) wel aan, maar daar is ook alles wel mee gezegd

Hij doet in die Lotus-Renault wat hij ermee kan doen, veel meer dan achter de top 4 teams finishen kan je op deze moment dus ook niet verwachten. Er zijn er in mijn ogen maar een paar enkelingen die het niveau ontstijgen, dus als Petrov met dat niveau meekan zit hij op zijn plaats in de F1.

rafael25


Niels_

KIMI.

Die man had nooit uit de Formule 1 mogen verdwijnen.

monaco2011

Citaat van: M@rc op 23 september 2011 - 08:50:08
Citaat van: monaco2011 op 23 september 2011 - 07:50:26
Citaat van: Jeroen op 23 september 2011 - 06:53:08
Petrov is inderdaad een prima coureur die zichzelf heeft ontwikkeld. Hij is wat saai en kleurloos, en zeker geen supertalent, maar van mij mag hij nog wel even in de F1 blijven.
voor hem 10 anderen, hij kan het niveau (inmiddels) wel aan, maar daar is ook alles wel mee gezegd

Hij doet in die Lotus-Renault wat hij ermee kan doen, veel meer dan achter de top 4 teams finishen kan je op deze moment dus ook niet verwachten. Er zijn er in mijn ogen maar een paar enkelingen die het niveau ontstijgen, dus als Petrov met dat niveau meekan zit hij op zijn plaats in de F1.
ik weet het niet. Vorig jaar kon ie het niveau van Kubica bij lange na niet halen. Nu Kubica weg is, kan die vergelijking ook niet meer gemaakt worden, dus vind ik moeilijk om te zeggen of ie echt beter is geworden. Hij maakt wel minder fouten idd, maar als Renault kun je niet volgend jaar gaan rijden met Petrov en Senna, dan wordt het weer een verloren jaar.