Silly Season!

Gestart door Enzo, 24 mei 2010 - 16:51:41

« vorige - volgende »

Wizard

Deze volg ik niet...

0634

Ik ook niet, maar zo zegt men:

CitaatSep.16 (GMM) The rumour mill is rumbling on Friday with the news Kimi Raikkonen made a visit to F1 team Williams' Oxfordshire factory.

The sport10.at (Austria) and plaza.fi (Finland) websites said the famous British team had confirmed the 2007 world champion was given a tour.

Reports said it was Adam Parr who showed world rally driver and former Sauber, McLaren and Ferrari driver Raikkonen, 31, around the Grove facility.

The Finnish broadcaster MTV3 also reported the news and said Williams had confirmed Raikkonen's visit indeed took place last week.

The reports said Raikkonen's visit was for "personal reasons", but speculation that he might one day return to formula one has been circulating ever since he left the sport at the end of 2009.

Williams' Pastor Maldonado is regarded as having a solid seat but the Venezuelan rookie's teammate Rubens Barrichello is still seeking a deal for 2012.


Wizard

Nou ja, persoonlijke redenen kan ook een contract zijn. Ik neem aan dat Frank Williams geen gerenommeerd psychiater is. ;)

0634

Misschien wilde Kimi gewoon eens de Williams fabriek bezoeken. Lijkt mij ook kicken ;) :D!

Wizard

Mij ook. Maar goed, ik plaatste eerder al het volgende:

Citaat van: Wizard op 16 september 2011 - 16:13:54
Einde van het seizoen nadert, Vettel wordt snel kampioen, de komkommertijd is aangebroken. :D

Dat we komende weken/maanden meer van dit soort berichten zullen lezen zal mij niet verbazen.

0634

Dat is ook zo. Silly season draait op volle toeren, al zal er helemaal niet veel schokkends gaan gebeuren lijkt mij.

Enzo

Het schijnt dat kort na Kimi, Adrian Sutil ook een low key bezoekje heeft gebracht aan de Williams fabriek.
Dus wat dat aan gaat, zijn er meer kapers op de kust.  :)

Maar Kimi heeft wel goede redenen, dat WRCen wat hij nu doet bekostigde hij het laatste jaar voornamelijk zelf. Hij is nog niet goed genoeg om vol betaald te worden door een topteam.  Daarnaast kan men zich afvragen of hij het winnen niet mist, is toch al een tijd geleden. Een overstap naar Williams of misschien wel de LeMans series is helemaal niet ondenkelijk.

Wizard

#1147
Als Kimi het winnen mist lijkt mij Williams niet de meest voor de hand liggende keuze. Niet dat Williams nooit meer zal winnen, maar op korte termijn zie ik ze niet meedraaien aan de top. En Kimi is natuurlijk ook niet meer de jongste en mist recente (F1)race-ervaring. De F1 heeft een flinke metamorfose ondergaan sinds zijn vertrek.

Enzo

Citaat van: Wizard op 17 september 2011 - 13:25:29
Als Kimi het winnen mist lijkt mij Williams niet de meest voor de hand liggende keuze. Niet dat Williams nooit meer zal winnen, maar op korte termijn zie ik ze niet meedraaien aan de top. En Kimi is natuurlijk ook niet meer de jongste en mist recente (F1)race-ervaring. De F1 heeft een flinke metamorfose ondergaan.

Spijker op z'n kop, Kimi maakt weinig kans op een zitje bij een topteam momenteel. Williams is wellicht zijn beste optie, zeker nu ze met Renault gaan samenwerken.

Wizard

Dat geloof ik graag, maar als hij het winnen mist is LeMans wellicht een betere optie. Op korte termijn zie ik Kimi geen stoeltje bemachtigen bij een winwaardig team.

Niels_

Kimi en Kubica kunnen iig nooit samen bij Williams zitten. Williams had toch niet zoveel geld meer? Dan lijkt dit allesinds niet de goede oplossing. Lijkt me dat daar al zeker 1 pay-driver moet zitten. Maar eerlijk: ik zie Kimi niet in een Williams stappen en Kubica ook niet. Zie Hulkenberg nog wel terugkeren volgend jaar.

Wizard

Waarom geen Massa? Nou ja, in 2012. Maar Hulkenberg? Ik weet het nog zo net niet. Ik wil hem niet vroegtijdig afschrijven maar ik heb de hype rondom Hulkenberg nooit begrepen en vond hem zelfs tegenvallen. Dus echt verbazen dat hij geen stoeltje heeft, doet het mij niet. En, een grote naam, prikkelt sponsoren! Het kan best nog wel eens goedkomen. Overigens, wat mij invalt tijdens het typen, heeft Heidfeld niet min of meer laten doorschemeren voorzien te zijn? Heidfeld-Renault-Williams=> zouden ze het op een akkoordje hebben gegooid??

Forza F1

Ik ben fan van Raikkonen sinds hij voor het eerst bij Sauber instapte en een 6de plaats scoorde in z'n eerste race.

Maar dat hij eerst maar eens uitzoekt wat hij van z'n leven wil maken....  :-\

Rally willen doen en dan gewoon niet komen opdagen... wie denkt hij wel dat hij is?!? Dit valt niet goed te praten...

Lack of commitment.
En dat kun je zien in z'n rijstijl sinds Ferrari 2008...

Mocht ik Williams zijn, ik zou hem nog niet in mijn team willen...

Kootje

Hoe graag ik Raikkonen ook weer terug zie keren, en hoeveel ik ook van het Williams team hou, hoop ik toch echt dat dit 'n gerucht blijkt.
Ik heb nu eenmaal niet de indruk dat Kimi de persoon is die 'n team naar voren helpt, en dat is precies wat Williams nodig heeft.
Iemand die bereid is veel en hard werk te verrichten ter meerdere glorie van het team.
Kimi heeft voor mij bewezen alleen om zichzelf te geven.

KVDracer

Kimi bij Williams zou wel wat geven denk ik. Alleen zal hij halverwege het seizoen al terug uit de F1 verdwijnen. Hij is veel te wispelturig voor een team als Williams. De F1 is niet los genoeg voor Kimi. Bij Williams hebben ze een ontwikkelaar nodig. Alleen, welke rijder is een goede ontwikkelaar dat voor williams wilt rijden?