Silly Season!

Gestart door Enzo, 24 mei 2010 - 16:51:41

« vorige - volgende »

Kootje

Maar dan nog ....
Hij zit in die auto wegens A: tegenvallende prestaties van Heidfeld
                                         B: sponsorgeld

Vooral dat laatste is belangrijk.
En aangezien z'n sponsoren maar voor 2 races betaald schijnen te hebben, zou het sowieso exit Senna zijn.
Goede prestaties verhogen uiteraard wel z'n kansen voor volgend jaar, al ben ik bang dat hij ook dan weer geld mee moet nemen.


Vieze baas

Hoe staat het met Hulkenberg trouwens?? Is hij nog ergens in beeld voor volgend seizoen

Kootje

#1083
De geruchten die ik ken, maar waar nog niemand binnen de teams iets concreets over gezegd heeft zijn:

A, keert terug naar Williams als vervanger van Barrichello.
B, neemt plek van Sutil over die op zijn beurt Barrichello bij Williams vervangt.

Barrichello is dus nog absoluut niet zeker van z'n plekje, wat hijzelf bevestigd.

link volgt  ;)

Niels_

Ik hoopte al voor dit weekend dat Senna een goede prestatie zou neerzetten, ik kan em wel smaken. Was dan ook wel blij dat hij 7e op de startgrid stond (los van het feit dat dat voor Alonso was :P ). De start was dan wel een flop, ik denk toch dat er potentie in zit en dat we zeker het laatste er nog niet van gezien hebben. Daarnaast hoop ik echt niet dat we Grosjean in die wagen krijgen, want dat zou ik na Heidfeld echt interessant vinden. Senna heeft gewoon dubbel zoveel uitstraling als Heidfeld en Grosjean samen.

Kootje

Citaat van: Kootje op 29 augustus 2011 - 15:28:41
De geruchten die ik ken, maar waar nog niemand binnen de teams iets concreets over gezegd heeft zijn:

A, keert terug naar Williams als vervanger van Barrichello.
B, neemt plek van Sutil over die op zijn beurt Barrichello bij Williams vervangt.

Barrichello is dus nog absoluut niet zeker van z'n plekje, wat hijzelf bevestigd.

link volgt  ;)

Beloofde link: http://www.gppits.net/nieuws/einde_barrichello_williams_in_zicht/

Wizard

Citaat van: Scuderia91 op 29 augustus 2011 - 15:30:34
Ik hoopte al voor dit weekend dat Senna een goede prestatie zou neerzetten, ik kan em wel smaken. Was dan ook wel blij dat hij 7e op de startgrid stond (los van het feit dat dat voor Alonso was :P ). De start was dan wel een flop, ik denk toch dat er potentie in zit en dat we zeker het laatste er nog niet van gezien hebben. Daarnaast hoop ik echt niet dat we Grosjean in die wagen krijgen, want dat zou ik na Heidfeld echt interessant vinden. Senna heeft gewoon dubbel zoveel uitstraling als Heidfeld en Grosjean samen.

Op de één of andere manier laat zijn overkomen mij aan zijn oom denken. Als ik Bruno zie, zie ik Ayrton. Op de baan heb ik dit minder. ;) En daar draait het tenslotte om. Punt is en blijft dat je een coureur pas kunt beoordelen als hij kan rijpen. Senna heeft veel minder race-ervaring dan de gemiddelde 'instapper'. Dit vanwege de angst binnen de Senna-familie. Begrijpelijk! Desondanks heeft hij het snel geschopt tot de Formule 1 en denk ik dat er best potentie in zit. Maar of hij snel genoeg groeit om succesvol te worden, betwijfel ik.

Niels_

Citaat van: Wizard op 29 augustus 2011 - 17:08:22
Citaat van: Scuderia91 op 29 augustus 2011 - 15:30:34
Ik hoopte al voor dit weekend dat Senna een goede prestatie zou neerzetten, ik kan em wel smaken. Was dan ook wel blij dat hij 7e op de startgrid stond (los van het feit dat dat voor Alonso was :P ). De start was dan wel een flop, ik denk toch dat er potentie in zit en dat we zeker het laatste er nog niet van gezien hebben. Daarnaast hoop ik echt niet dat we Grosjean in die wagen krijgen, want dat zou ik na Heidfeld echt interessant vinden. Senna heeft gewoon dubbel zoveel uitstraling als Heidfeld en Grosjean samen.

Op de één of andere manier laat zijn overkomen mij aan zijn oom denken. Als ik Bruno zie, zie ik Ayrton. Op de baan heb ik dit minder. ;) En daar draait het tenslotte om. Punt is en blijft dat je een coureur pas kunt beoordelen als hij kan rijpen. Senna heeft veel minder race-ervaring dan de gemiddelde 'instapper'. Dit vanwege de angst binnen de Senna-familie. Begrijpelijk! Desondanks heeft hij het snel geschopt tot de Formule 1 en denk ik dat er best potentie in zit. Maar of hij snel genoeg groeit om succesvol te worden, betwijfel ik.
In de tijd van Ayrton was ik nog te jong om het te volgen, dus de beelden die ik nu te zien krijg zijn vooral van Ayrton op de baan. Maar ik vind Bruno gewoon een sympathieke kerel en toffe gast met potentie en we zullen in de toekomst zien hoever hij raakt. :)

Gerard

#1088
Dat is waar Scuderia91! Hij was ook niet te beroerd en bood zn excuus aan voor de inschattingsfout in bocht 1 van ronde 1 op Spa..

trwns... Vandaag verschenen artikel over GvdG...
http://www.telegraaf.nl/telesport/autosport/10449242/__F1-teams_praten_met_Van_der_Garde__.html?cid=short

Aangezien Truli zegt te rijden bij Lotus volgend jaar, zou dat team al afvallen...

Kootje

Citaat van: Gerard op 30 augustus 2011 - 13:27:31
Dat is waar Scuderia91! Hij was ook niet te beroerd en bood zn excuus aan voor de inschattingsfout in bocht 1 van ronde 1 op Spa..

trwns... Vandaag verschenen artikel over GvdG...
http://www.telegraaf.nl/telesport/autosport/10449242/__F1-teams_praten_met_Van_der_Garde__.html?cid=short

Aangezien Truli zegt te rijden bij Lotus volgend jaar, zou dat team al afvallen...

Het zou gaan om Renault (schoonpa Boekhoorn is benaderd voor 'n overname), Williams (McGregor connectie) en Marussia Virgin. (was hij vorig jaar ook al kanshebber)

Niels_

Citaat van: Kootje op 31 augustus 2011 - 19:26:02
Citaat van: Gerard op 30 augustus 2011 - 13:27:31
Dat is waar Scuderia91! Hij was ook niet te beroerd en bood zn excuus aan voor de inschattingsfout in bocht 1 van ronde 1 op Spa..

trwns... Vandaag verschenen artikel over GvdG...
http://www.telegraaf.nl/telesport/autosport/10449242/__F1-teams_praten_met_Van_der_Garde__.html?cid=short

Aangezien Truli zegt te rijden bij Lotus volgend jaar, zou dat team al afvallen...

Het zou gaan om Renault (schoonpa Boekhoorn is benaderd voor 'n overname), Williams (McGregor connectie) en Marussia Virgin. (was hij vorig jaar ook al kanshebber)
D'Ambrosio naar Renault en Van der Garde naar Virgin? 8)

Kootje

Ik zie het voor D'Ambrosio somber in.
Zijn beste kans is blijven bij Virgin, maar ja ..... daar draait het toch ook om budget.
En dat is, net als vorig jaar overigens, bij vd Garde volop aanwezig.
Als ik hem was zou ik dus God op m'n blote kniëen smeken om vd Garde bij Williams of Renault te plaatsen.  ;)

gloudiesaurus

Zie het ook somber in voor D'Ambrosio, zeker ook omdat het zijn management Genii Capital niet allemaal zo soepel lijkt te draaien.
En Vd Garde heeft geld en wil nu echt de F1 in, GP2 is voor hem geen optie meer.

D'Ambrosio doet het dit jaar goed, maar ook niet meer dan dat (is ook moeilijk in een Virgin). Hij valt niet op.. Wat dat betreft een beetje hetzelfde als Lucas di Grassi toen. Hij heeft ook pech dat de Virgin van dit jaar niet goed is.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Het enige wat je in zo'n auto kunt doen is iig de HRT's verslaan en daarnaast je teamgenoot het leven zuur maken.
Daarin begon hij 't seizoen voortvarend, maar dat niveau heeft hij niet vast weten te houden.
Als je daar dan de financiele problemen van Genni bij optelt, zit er weinig kans in dat hij promotie maakt.

gloudiesaurus

Hij heeft ook de "pech" Glock als teamgenoot te hebben. Een sterke teamgenoot die al vanaf het begin bij Virgin zit, dus de auto, het team, etc, is perfect op hem ingespeeld. Het is als debutant wel heel moeilijk om hem te verslaan...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is