Silly Season!

Gestart door Enzo, 24 mei 2010 - 16:51:41

« vorige - volgende »

Wizard

Daarom die ik Buemi eerder verdwijnen.

Kootje

Tsja ..... misschien verdwijnen ze allebei wel.
Ze willen na Suzuka ook die Jean Eric Vergne tijd in de auto geven.
En als die goed presteerd ??

Uiteindelijk zijn hij en Ricciardo de nieuwe lieverdjes van Mateschitz en co.  ;)

gloudiesaurus

Vergne reed vorig jaar ook een paar testdagen in de Toro Rosso. Eerlijk gezegd ken ik de Fransman niet goed... Maar in Frankrijk zijn wel desperate om weer een F1-coureur te krijgen. Ik geef Grosjean de beste papieren  :)

En wat van onze Giedo van der Garde? Geld kan ook veel los maken...
http://www.gppits.net/nieuws/boekhoorn_lotus_renault/
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wizard

Grosjean Wist niet écht te imponeren. En heb zelf het idee dat de concurentie dit seizoen niet moordend was in de GP2. Toegegeven, ik heb niet heel veel gezien van de Fransman, maar hetgeen wat ik heb gezien maakte weinig indruk. Wat dat aangaat vond ik Senna wat ondergewaardeerd. Deed het beter dan de meeste riepen.

Kootje

Riep jij vanmiddag niet dat je pas kon oordelen als je het gezien had ??  ;)

Wizard

Romain reed al eerder bij Renault maar schoot te kort. Senna reed bij HRT. Een verschil.

0634

Kom nou... Over kansen gesproken...

Hij mocht rijden naast Alonso voor de laatste 7 races. Renault had destijds maar 1 rijder waarom het zich bekommerde. Dan kan je wel eens langzamer zijn he. Piquet had al aangetoond hoe moeilijk dat is. Senna kon zich al niet onderscheiden van Chandhok... Niet dat ik daarmee beweer dat Senna er niets van kan hoor, maar je kan Grosjean toch moeilijk zomaar afschrijven op basis van die paar potjes.

Kootje

Citaat van: Wizard op 28 augustus 2011 - 01:56:29
Romain reed al eerder bij Renault maar schoot te kort. Senna reed bij HRT. Een verschil.

Aaah .... het leek er verdacht veel op dat je 't over GP2 had.

Citaat van: Wizard op 27 augustus 2011 - 23:07:40
Grosjean Wist niet écht te imponeren. En heb zelf het idee dat de concurentie dit seizoen niet moordend was in de GP2. Toegegeven, ik heb niet heel veel gezien van de Fransman, maar hetgeen wat ik heb gezien maakte weinig indruk. Wat dat aangaat vond ik Senna wat ondergewaardeerd. Deed het beter dan de meeste riepen.

Maar wat z'n eerdere debuut betreft, heb je gelijk.
Toen kon hij idd niet imponeren.
Maar ja .... die kans kreeg hij ook niet echt.

Wizard

Dat is waar. Mja, ik hoop dat Senna zich bewijst.

_Makke_

Citaat van: Wizard op 28 augustus 2011 - 12:57:50
Dat is waar. Mja, ik hoop dat Senna zich bewijst.

Hij is in elk geval goed bezig. 't Is niet iedereen gegeven om in een mindere wagen iemand als Alonso te kloppen. 't Kan goed zijn dat het een lucky shot is, en dat ie de volgende sessies een pak rammel krijgt van Petrov. Maar bon, hij is er in elk geval goed aan begonnen.

Enzo

Ik vond Senna zo slecht nog niet, beter dan verwacht iig..
Quali was goed, race was onervaren...

Misschien heeft hij toch een toekomst?

Wizard

Mwa, hij was niet slecht, eerder matig maar ook niet imponerend.

Vieze baas

Jammer dat Senna zon domme fout maakt. Zou toch erg mooi zijn geweest als hij ook meteen een goede puntenfinish had neergezet. Het idee is toch nog steeds dat Grosjean in die Renault komt als hij zijn GP2 titel heeft, nou die heeft hij nu. Dus kan Senna het nog 1 race bewijzen dat ze niet om hem heen kunnen?

Enzo

Citaat van: Vieze baas op 28 augustus 2011 - 23:55:09
Jammer dat Senna zon domme fout maakt. Zou toch erg mooi zijn geweest als hij ook meteen een goede puntenfinish had neergezet. Het idee is toch nog steeds dat Grosjean in die Renault komt als hij zijn GP2 titel heeft, nou die heeft hij nu. Dus kan Senna het nog 1 race bewijzen dat ze niet om hem heen kunnen?

Als Senna in Monza voor Petrov blijft en goede punten scored, dan zou het kunnen.
Alles kan bij Renault dat blijkt wel... ::)

Vieze baas

Citaat van: Enzo op 28 augustus 2011 - 23:59:10
Citaat van: Vieze baas op 28 augustus 2011 - 23:55:09
Jammer dat Senna zon domme fout maakt. Zou toch erg mooi zijn geweest als hij ook meteen een goede puntenfinish had neergezet. Het idee is toch nog steeds dat Grosjean in die Renault komt als hij zijn GP2 titel heeft, nou die heeft hij nu. Dus kan Senna het nog 1 race bewijzen dat ze niet om hem heen kunnen?

Als Senna in Monza voor Petrov blijft en goede punten scored, dan zou het kunnen.
Alles kan bij Renault dat blijkt wel... ::)

Alleen punten is niet genoeg, dan gaan ze alsnog grosjean erin zetten.
Als hij deze 2 races 2x in top 8 kwalificeert en 2x in top 5 zou finishen dan konden ze niet om hem heen.