Silly Season!

Gestart door Enzo, 24 mei 2010 - 16:51:41

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Wizard op 17 augustus 2011 - 18:37:48
Ben ik de enige die van der Garde geen hoogvlieger vind? Kan er niks aan doen maar zie in Guido geen F1-materiaal. Als ik zie dat menig één supertalent vaker nauwelijks van de grond kan komen....


Mee eens, maar ook een Kobayashi was geen supertalent in de GP2, noch Pastor die ruim vier jaar GP2 reed!!! Perez had Pastor kunnen verslaan, indien hij wat rustiger zou worden...Ambrosio die Glock doldraaide (begin van dit seizoen)...


Kijk hoe ze nu presteren in de F1.


Ik zeg daarmee niet dat GvdG ook zomaar mee kan. Daarvoor hangt er teveel van de F1-auto af. Of je nu Michael Schumacher bent of Grosjean.


Daarom hoop ik dat GvdG er alles op alles zet om een redelijke tot goede auto te pakken te krijgen. Dus geen Virgin of godbetert...HRT!


Eerder Lotus, STR, Wiliams of FI...Begrijp je wat ik bedoel?

Kootje

Kijk .... jij snapt 't.  ;)

Guido is inderdaad geen hoogvlieger.
Maar dat waren Maldonado ,Kobayashi etc. ook niet ,en kijk die nu is gaan.  8)

Folkert

Hoogvlieger vind ik hem ook niet echt, maar dat hij zeker potje kan sturen en goed genoeg is voor de F1 ben ik wel van overtuigd. Punten zal die wel kunnen scoren, maar meer word lastig verhaal.
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

Sturen kan Giedo zeker! daar twijfel ik niet aan! Net als de rest van het GP@ veld! En stiekum hoop ik ook dat ij een F1 stoeltje bemachtigd en mij doet verbazen!
Wellicht kan hij inderdaad bij FI of Williams terecht..

0634


Kootje

Precies zoals ik al verwachtte.
De grote stoelendans gaat pas in 2012 van start wanneer de meeste contracten aflopen.
Vóór 2012 zelf zal er weinig veranderen.
Bij de (sub)topteams niets, en daarachter wellicht 'n enkele.
Maar zeker geen grote.

Gerard

Webber heeft vandaag een leuk verjaardagskado van Red Bull gekregen... Een contract voor 2012 ;)

0634

Citaat van: Kootje op 27 augustus 2011 - 11:15:52
Precies zoals ik al verwachtte.
De grote stoelendans gaat pas in 2012 van start wanneer de meeste contracten aflopen.
Vóór 2012 zelf zal er weinig veranderen.
Bij de (sub)topteams niets, en daarachter wellicht 'n enkele.
Maar zeker geen grote.
De enige mogelijkheid is nog dat Massa vervangen gaat worden bij Ferrari, al heeft hij nog een contract.

Maar om eerlijk te zijn, verwacht ik dat absoluut niet. Na 2012 zal hij zeker vertrekken, net als Webber bij RBR en misschien wel Hamilton of Button.

Folkert

Citaat van: Jeroen op 27 augustus 2011 - 11:29:38
Citaat van: Kootje op 27 augustus 2011 - 11:15:52
Precies zoals ik al verwachtte.
De grote stoelendans gaat pas in 2012 van start wanneer de meeste contracten aflopen.
Vóór 2012 zelf zal er weinig veranderen.
Bij de (sub)topteams niets, en daarachter wellicht 'n enkele.
Maar zeker geen grote.
De enige mogelijkheid is nog dat Massa vervangen gaat worden bij Ferrari, al heeft hij nog een contract.

Maar om eerlijk te zijn, verwacht ik dat absoluut niet. Na 2012 zal hij zeker vertrekken, net als Webber bij RBR en misschien wel Hamilton of Button.
Hamilton zie ik alleen vertrekken als 2012 ook weer een teleurstellend jaar word. sinds 2008 rijd hij zich de oren van de kop, maar elke keer wil het net niet. Wat misschien ook wel deels aan zich zelf kan liggen.
Webber zie ik nog wel vertrekken bij RBR, maar waar gaat hij dan heen?

Carriere van Massa word een lastige. Volgend jaar moet hij of de ballen uit de broek rijden of hij is gezien. Iig bij de top teams. Word het beetje barrichello verhaal. Al schat ik Massa  hoger in.
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

Massa zal denk ik na 2012 een ruil-deal met Perez doen...
Perez wordt al langere tijd in verband gebracht met Ferrari, en Massa kan zijn carriere eindigen waar hij deze begonnen is...

Kootje

Na 2012 eindigen vele contracten.

Schumacher en Webber zullen, denk ik, hun helm aan de willigen hangen.
Net als Barrichello en Trulli.

En dan kan de stoelendans beginnen.  :D

Wizard

Jaime naar Red Bull. :D

Kootje

Citaat van: Wizard op 27 augustus 2011 - 17:35:18
Jaime naar Red Bull. :D

Als hij voor 2012 niet vervangen wordt door Ricciardo ::) dan kan dat maar zo.

Wizard

Ik zie eerder Buemi vervangen worden. Vind Jaime meer gegroeit dan Sebas.

Kootje

Klopt.
Al vind ik Jaime nog wel wat te wisselvallig en begon hij 't seizoen ronduit slecht, lijkt Sebastién stil te staan in z'n ontwikkeling.