Silly Season!

Gestart door Enzo, 24 mei 2010 - 16:51:41

« vorige - volgende »

Wizard

Citaat van: Kootje op 11 augustus 2011 - 11:16:04
Echt waar ..... jij leest ook alleen maar wat je wilt lezen hé ??
Nergens ,echt nergens zeg ik dat Webber schuldig is aan het verval van Williams.
Ook beweer ik nergens dat Heiki of Sutil geen aandeel hebben gehad in de al dan niet geboekte progressie.

Dan zijn we het eens.

Kootje

Zo zie je maar weer  ???  we komen er wel uit.  :P

;D :D ;D

Niels_

Blijf het wel jammer vinden dat ze bij al die circuits de start-finish gaan verleggen bij renovaties. Ben er absoluut geen fan van dat dit gebeurde op Silverstone en ik hoop dat ze dat ook niet gaan doen op Interlagos...

Kootje

Citaat van: Scuderia91 op 13 augustus 2011 - 17:10:00
Blijf het wel jammer vinden dat ze bij al die circuits de start-finish gaan verleggen bij renovaties. Ben er absoluut geen fan van dat dit gebeurde op Silverstone en ik hoop dat ze dat ook niet gaan doen op Interlagos...
Heb ik iets gemist ??
Gaan ze daar ook 'n nieuw pitcomplex bouwen ??

In dat geval is er vaak weinig andere keus ,aangezien het bouwen van zo'n complex vaak meer als 'n jaar in beslag neemt.
En aangezien er toch ook geraced moet worden ??
Maar je hebt gelijk ,het zou zonde zijn als de Senna S's niet langer de eerste bochtencombi is.

SDG

Interlagos is hoe dan ook wel eens aan een facelift toe, denk ik. Aan het hele complex is zo goed als niets meer gewijzigd sedert de Formule 1 daar in 1990 voor het eerst terugkeerde, afgezien van enkele uitloopstroken naast de baan.

SDG

Citaat van: Kootje op 13 augustus 2011 - 17:28:06
Citaat van: Scuderia91 op 13 augustus 2011 - 17:10:00
Blijf het wel jammer vinden dat ze bij al die circuits de start-finish gaan verleggen bij renovaties. Ben er absoluut geen fan van dat dit gebeurde op Silverstone en ik hoop dat ze dat ook niet gaan doen op Interlagos...
Heb ik iets gemist ??
Gaan ze daar ook 'n nieuw pitcomplex bouwen ??

In dat geval is er vaak weinig andere keus ,aangezien het bouwen van zo'n complex vaak meer als 'n jaar in beslag neemt.
En aangezien er toch ook geraced moet worden ??
Maar je hebt gelijk ,het zou zonde zijn als de Senna S's niet langer de eerste bochtencombi is.

De huidige pitingang ligt wel gevaarlijk dicht bij de ideale lijn op een punt waar de auto's bijna hun hoogste snelheid halen. Zoals het in Formule 1.nl vorig jaar eens stond, mogen we eigenlijk blij zijn dat daar nooit zware ongelukken gebeurd zijn.

robbert

wees blij dat ze iets willen doen, of ecclestone wil daar ook geen race meer organiseren

Kootje

Citaat van: SDG op 13 augustus 2011 - 17:41:09
De huidige pitingang ligt wel gevaarlijk dicht bij de ideale lijn op een punt waar de auto's bijna hun hoogste snelheid halen. Zoals het in Formule 1.nl vorig jaar eens stond, mogen we eigenlijk blij zijn dat daar nooit zware ongelukken gebeurd zijn.
Denk dat dat wel meevalt.
Het rempunt voor de 'pitters' ligt ver voorbij het deel waar de racelijn de pitingang kruist.

Sowieso heb ik er nog nooit 'n aanrijding gezien.
Althans ..... niet op dat punt.
Ik kan me nog wel 'n mooie herrinneren met ene Jos V. en Juan Pablo M.  ;D


Enzo

http://www.gppits.net/nieuws/hulkenberg_wacht_rustig_de_toekomst_af/
Tja kiezen tussen Sutil, Di Resta en Hulkenberg lijkt me niet makkelijk.
Alle drie hebben ze goede potentie, wat jullie?

Wizard

Sutil en Di Resta aanhouden. Of Di Resta/Sutil naar Williams en Hulkenberg naar Force India.

Kootje

Citaat van: Enzo op 14 augustus 2011 - 18:52:51
http://www.gppits.net/nieuws/hulkenberg_wacht_rustig_de_toekomst_af/
Tja kiezen tussen Sutil, Di Resta en Hulkenberg lijkt me niet makkelijk.
Alle drie hebben ze goede potentie, wat jullie?
Van Sutil ben ik niet echt onder de indruk.
Die is mij iets te wisselvallig en maakt te vaak dezelfde fouten.
Heb dan ook de indruk dat hij aan de top van z'n kunnen zit.
En daarmee heb je dan 'n middelmatig coureur in huis.
Zeker niet slecht ,maar ook lang geen top.

Ik zou iig kiezen voor DiResta en Hulkenberg.
Beiden zijn weliswaar nog redelijk onervaren ,maar hebben mij wel overtuigd van hun potentie.
Deze heren zijn toppers in spe ,en die moet je koesteren.

Mijn Williams hart hoopt echter dat Force India doorgaat met Sutil en DiResta.
Dan kan Hulkenberg gewoon weer terugkeren op het nest waar hij thuishoort.
Wie er dan plaats moet maken ?? .... maakt me niet zoveel uit.
Barrichello heeft z'n beste tijd wel gehad ,maar is wel waardevol als ontwikkelaar en Maldonado valt me achteraf niks tegen.
Eigenlijk doet hij 't misschien nog wel beter als Hulkenberg in zijn debuutjaar.

Citaat van: Wizard op 14 augustus 2011 - 18:54:50
Sutil en Di Resta aanhouden. Of Di Resta/Sutil naar Williams en Hulkenberg naar Force India.
Doe dan DiResta maar.  ;)

Wizard

Misschien dat mijn verwachting wat hoog lag door de manier van aankondigen, maar Hulkenberg is mij ontzettend tegengevallen. Ik heb meer met Maldonado. Hij is niet constant maar heb wel het idee dat hij een pot kan sturen.

Kootje

Voor mij geld dat net andersom.

Van Hulkenberg had ik 'n redelijke hoge verwachting ,maar ook weer niet te hoog ,omdat hij nu eenmaal 'n rooky was.
En ik ben toch van mening dat je 'n rooky wel de tijd moet gunnen.
Die tijd kreeg hij dan ook ,en tegen het einde van het seizoen kon hij Rubens gewoon partij bieden ,en voldeed hij aan m'n verwachtingen.
Blijf het dan ook zonde vinden dat Williams voor het geld van Maldonado moest kiezen.

Van Maldonado had ik echter helemaal geen verwachtingen.
Die kon mij in z'n GP2 tijd al niet overtuigen ,en ik was er dan ook erg ziek van dat hij Nico kwam vervangen.
Maar ik moet toegeven ,voor 'n rooky in 'n draak van 'n auto is hij verrassend goed bezig.
Oke .... hij spint nog weleens onnodig in trainingen en de crash met Hamilton in Monaco reken ik hem aan ,maar voor de rest is er weinig op aan te merken.
Hij geeft Barrichello flink partij ,en dat doet hij eigenlijk al vanaf dag 1.
Ja ..... mij heeft hij ondertussen overtuigd van z'n kunnen.



Enzo

Die crash met Hamilton was niet de schuld van Maldonado imo...

Wizard

Race incident. Maar, ontopic, ik denk dat Maldonado wel F1-materiaal is.