Grand Prix van Turkije, Istanbul Park 2010

Gestart door Enzo, 21 mei 2010 - 21:02:35

« vorige - volgende »

dami

Het eerste wat telt is vechten met de andere teams en vandaag geven we McLaren heel wat punten cadeau terwijl wij hier als grote winnaar hadden moeten staan. Ik heb altijd al gevraagd om elkaar ruimte te geven zoals bij McLaren vandaag.  ;)

Folkert

Withmarsh heeft ook helemaal gelijk vind ik, zijn coureurs deden niks fout, al was het niet echt verstandig wat ze deden. Het ging goed.
Trotse vader van Rosalie(L)

campos

Citaat van: dami op 31 mei 2010 - 17:59:44
Citaat van: campos op 31 mei 2010 - 14:12:33
Citaat van: Ferrari 2010 op 31 mei 2010 - 14:07:20
Citaat van: campos op 31 mei 2010 - 13:29:59
Die whitmarsh heeft ook wel lef zeg; http://f1.gpupdate.net/nl/formule-1-nieuws/236075/whitmarsh-vettel-verdient-geen-schouderklopje/
Volgens mij namen zijn coureurs ook veels teveel risico. volgens mij zit hij gewoon te stoken.
Wat is daar nu lef hebben aan? De gasten van BBC hebben hem gisteren vlak na de race in een interview de vraag gesteld of hij hem ook een schouderklopje zou hebben gegeven, en hij antwoordde van niet. Vergeet niet dat vele reacties die in de pers komen vaak simpelweg uit een interview komen, de pers kan soms rare vragen stellen, en andere pers nemen dat dan gewoon als uitspraak zonder te melden dat dat uit een interview komt. Dat maakt uiteraard een groot verschil. Als hij zelf in een bericht zoiets zou schrijven, dan zou het inderdaad stoken zijn, maar hier antwoordde hij gewoon op een vraag.
het gaat me vooral om dit zinnetje; 'Als je onderweg bent naar een dubbelzege, dan mag je dat niet op het spel zetten door met elkaar te botsen.'
zijn coureurs deden precies hetzelfde!!! nou, niet precies hetzelfde, want ze botsten niet met elkaar, maar ze namen wel erg veel risico, zeker Hamilton in bocht 1. Als Button m daar geen ruimte geeft, dan was het ook in tranen geeindigd.

Precies hetzelfde?Dat was gewoon proffessioneel geracet,gaven elkaar juist genoeg voldoende ruimte om te racen, wat je bij Red BUll niet kan zeggen
dat had ook best mis kunnen gaan, ging er vrij  heftig aan toe. Je gaat mij niet vertellen dat Whitmarsh dat ff lekker rustig heeft zitten bekijken op zn monitor. Het gaat er niet om of Whitmarsh in geval van Red Bull gelijk heeft of niet. Hij had het gisteren zelf ook niet onder controle, waarom denk je anders dat Hamilton zo kwaad was??
-> Button doet wat Webber niet deed, da's idd het grote verschil. Maar deze situatie onstond alleen door miscommunicatie bij McLaren, Hamilton had die hele aanval nooit verwacht. Dus Whitmarsh kan misschien beter eerst zn eigen zaakjes  wat beter regelen voordat ie kritiek gaat hebben op anderen. In dat geval kan ie een voorbeeld nemen aan Domenicalli.

Folkert

En Hamilton doet niet wat Vettel wel doet.

En k wee tniet op wie Hamilton kwaaier was, Button of Mclaren.
Trotse vader van Rosalie(L)

dami

#139


ruimte genoeg tussen deze twee, geen van beide gooit de deur toe zoals vettel wel deed :D
en Button gaat zelfs mooi terug naar buitenkant voor de bocht.

campos

Citaat van: dami op 31 mei 2010 - 20:00:01


ruimte genoeg tussen deze twee, geen van beide gooit de deur toe zoals vettel wel deed :D
en Button gaat zelfs mooi terug naar buitenkant voor de bocht.
k zie nu pas voor het eerst dat ze elkaar ook gewoon raken!!!! waar hebben we t dan nog over??

Folkert

Citaat van: campos op 31 mei 2010 - 20:15:46
Citaat van: dami op 31 mei 2010 - 20:00:01


ruimte genoeg tussen deze twee, geen van beide gooit de deur toe zoals vettel wel deed :D
en Button gaat zelfs mooi terug naar buitenkant voor de bocht.
k zie nu pas voor het eerst dat ze elkaar ook gewoon raken!!!! waar hebben we t dan nog over??
Waar raken ze elkaar? Ik zie ze niet echt tegen elkaar aan komen.
Trotse vader van Rosalie(L)

lieven

rond seconde 21 lijkt het alsof ze tegen elkaar komen.

campos

Citaat van: Burorri op 31 mei 2010 - 20:49:31
Citaat van: campos op 31 mei 2010 - 20:15:46
Citaat van: dami op 31 mei 2010 - 20:00:01


ruimte genoeg tussen deze twee, geen van beide gooit de deur toe zoals vettel wel deed :D
en Button gaat zelfs mooi terug naar buitenkant voor de bocht.
k zie nu pas voor het eerst dat ze elkaar ook gewoon raken!!!! waar hebben we t dan nog over??
Waar raken ze elkaar? Ik zie ze niet echt tegen elkaar aan komen.
zie je het niet, of wil je het niet zien???  in het fimpje waarna Dami de link postte zie je ze duidelijk contact maken (op ongeveer 20 sec). Kom op zeg. Ik hou het nu ECHT voor gezien in dit topic.

Folkert

Kan ik tegen woordig niet eens meer vraag bij jou stellen?

En misschien wil jij dingen zien die er niet zijn.
Trotse vader van Rosalie(L)

McLaren_über_alles

Citaat van: campos op 31 mei 2010 - 21:21:42
Citaat van: Burorri op 31 mei 2010 - 20:49:31
Citaat van: campos op 31 mei 2010 - 20:15:46
Citaat van: dami op 31 mei 2010 - 20:00:01


ruimte genoeg tussen deze twee, geen van beide gooit de deur toe zoals vettel wel deed :D
en Button gaat zelfs mooi terug naar buitenkant voor de bocht.
k zie nu pas voor het eerst dat ze elkaar ook gewoon raken!!!! waar hebben we t dan nog over??
Waar raken ze elkaar? Ik zie ze niet echt tegen elkaar aan komen.
zie je het niet, of wil je het niet zien???  in het fimpje waarna Dami de link postte zie je ze duidelijk contact maken (op ongeveer 20 sec). Kom op zeg. Ik hou het nu ECHT voor gezien in dit topic.

Dat zie ik toch ook niet hoor. Ze komen daar alleszins zeer dicht bij elkaar, maar ik denk niet dat ze elkaar raken. Als je de onboard beelden er bij neemt (zie enkele post hierboven), dan zie je dat Button verschiet en een fractie van een seconde stopt met indraaien (op ongeveer 3 seconden). Het is misschien dit dat je ziet op de andere beelden. Als er daadwerkelijk contact was, had je dit veel beter gezien in de onboard beelden (of hadden de rijders dit zeker en vast gezegd).
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

campos

ook prima. Dan raken ze elkaar toch niet?? ik zal morgen wel ff bij de oogarts langsgaan en k zal die duitse commentator ook aanraden om dat ff te doen.

Maar goed, ik wens jullie nog veel plezier hier, ik ga kappen met dit forum. Heb geen zin om nog meer tijd te gaan steken in de vaak zinloze discussie's met mr Burorri. Als ik me niet vergis zijn er meer leden vanwege deze persoon vertrokken, misschien is het verstandig om hem er eens uit te gooien?? Het spijt me dat ik het moet zeggen, ik volg dit forum al geruime tijd en t wordt er niet beter op. Leden als 0634, Beco en Nuovolari zijn weg, de beheerder zelf zie ik hier nooit meer wat posten, wat blijft er zometeen nog van over???

robbert

Citaat van: campos op 31 mei 2010 - 22:38:31
ook prima. Dan raken ze elkaar toch niet?? ik zal morgen wel ff bij de oogarts langsgaan en k zal die duitse commentator ook aanraden om dat ff te doen.

Maar goed, ik wens jullie nog veel plezier hier, ik ga kappen met dit forum. Heb geen zin om nog meer tijd te gaan steken in de vaak zinloze discussie's met mr Burorri. Als ik me niet vergis zijn er meer leden vanwege deze persoon vertrokken, misschien is het verstandig om hem er eens uit te gooien?? Het spijt me dat ik het moet zeggen, ik volg dit forum al geruime tijd en t wordt er niet beter op. Leden als 0634, Beco en Nuovolari zijn weg, de beheerder zelf zie ik hier nooit meer wat posten, wat blijft er zometeen nog van over???

ja je hebt gelijk. Mensen zeveren nu nog altijd dat ze elkaar niet geraakt hebben, en hoe heeft vettel dan naast de baan beland?

janke

Citaat van: McLaren_über_alles op 31 mei 2010 - 21:59:12
Citaat van: campos op 31 mei 2010 - 21:21:42
Citaat van: Burorri op 31 mei 2010 - 20:49:31
Citaat van: campos op 31 mei 2010 - 20:15:46
Citaat van: dami op 31 mei 2010 - 20:00:01


ruimte genoeg tussen deze twee, geen van beide gooit de deur toe zoals vettel wel deed :D
en Button gaat zelfs mooi terug naar buitenkant voor de bocht.
k zie nu pas voor het eerst dat ze elkaar ook gewoon raken!!!! waar hebben we t dan nog over??
Waar raken ze elkaar? Ik zie ze niet echt tegen elkaar aan komen.
zie je het niet, of wil je het niet zien???  in het fimpje waarna Dami de link postte zie je ze duidelijk contact maken (op ongeveer 20 sec). Kom op zeg. Ik hou het nu ECHT voor gezien in dit topic.

Dat zie ik toch ook niet hoor. Ze komen daar alleszins zeer dicht bij elkaar, maar ik denk niet dat ze elkaar raken. Als je de onboard beelden er bij neemt (zie enkele post hierboven), dan zie je dat Button verschiet en een fractie van een seconde stopt met indraaien (op ongeveer 3 seconden). Het is misschien dit dat je ziet op de andere beelden. Als er daadwerkelijk contact was, had je dit veel beter gezien in de onboard beelden (of hadden de rijders dit zeker en vast gezegd).
En Whitmarsh had beide coureurs ook geen schouderklopje gegeven.
Some things are too important to be left in the past.

janke

Citaat van: campos op 31 mei 2010 - 22:38:31
ook prima. Dan raken ze elkaar toch niet?? ik zal morgen wel ff bij de oogarts langsgaan en k zal die duitse commentator ook aanraden om dat ff te doen.

Maar goed, ik wens jullie nog veel plezier hier, ik ga kappen met dit forum. Heb geen zin om nog meer tijd te gaan steken in de vaak zinloze discussie's met mr Burorri. Als ik me niet vergis zijn er meer leden vanwege deze persoon vertrokken, misschien is het verstandig om hem er eens uit te gooien?? Het spijt me dat ik het moet zeggen, ik volg dit forum al geruime tijd en t wordt er niet beter op. Leden als 0634, Beco en Nuovolari zijn weg, de beheerder zelf zie ik hier nooit meer wat posten, wat blijft er zometeen nog van over???
Campos je hebt nu eenmaal mensen die je in elk topic terug vind. Die discussiëren om het discussiëren. Ben ik ook geen fan van, je hebt gelijk. Maar als forummers al weg gaan voor bepaalde types, is er iets goed mis met dit forum. Dan wordt het tijd dat de beheerder, redactie, moderators ingrijpen. Maar is het zo erg??? Ik kom hier nl. niet elke dag en reageer niet op elk(e) topic, post. Want over een en hetzelfde item dagen en pagina's lang je mening geven en of en toe er over door te zeuren, ben ik geen fan van. Blijkbaar die forummers/beheerder die jij noemt ook niet.
Some things are too important to be left in the past.