Grand Prix van Turkije, Istanbul Park 2010

Gestart door Enzo, 21 mei 2010 - 21:02:35

« vorige - volgende »

meatball

Citaat van: campos op 31 mei 2010 - 22:38:31
ook prima. Dan raken ze elkaar toch niet?? ik zal morgen wel ff bij de oogarts langsgaan en k zal die duitse commentator ook aanraden om dat ff te doen.

Maar goed, ik wens jullie nog veel plezier hier, ik ga kappen met dit forum. Heb geen zin om nog meer tijd te gaan steken in de vaak zinloze discussie's met mr Burorri. Als ik me niet vergis zijn er meer leden vanwege deze persoon vertrokken, misschien is het verstandig om hem er eens uit te gooien?? Het spijt me dat ik het moet zeggen, ik volg dit forum al geruime tijd en t wordt er niet beter op. Leden als 0634, Beco en Nuovolari zijn weg, de beheerder zelf zie ik hier nooit meer wat posten, wat blijft er zometeen nog van over???
Discusie's horen nu eenmaal bij een forum,maar niemand beweerd toch dat je zelf moet blijven reageren op alle reactie's die er op uw berichten komen,ik krijg ook wel eens zwaar de wind van voren maar ik kan, zelfs al ben ik altijd van mijn gelijk overtuigd gewoon rustig niet meer antwoorden en dan is het einde discutie,simpel toch.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

_Makke_

Citaat van: robbert op 31 mei 2010 - 23:23:20
Citaat van: campos op 31 mei 2010 - 22:38:31
ook prima. Dan raken ze elkaar toch niet?? ik zal morgen wel ff bij de oogarts langsgaan en k zal die duitse commentator ook aanraden om dat ff te doen.

Maar goed, ik wens jullie nog veel plezier hier, ik ga kappen met dit forum. Heb geen zin om nog meer tijd te gaan steken in de vaak zinloze discussie's met mr Burorri. Als ik me niet vergis zijn er meer leden vanwege deze persoon vertrokken, misschien is het verstandig om hem er eens uit te gooien?? Het spijt me dat ik het moet zeggen, ik volg dit forum al geruime tijd en t wordt er niet beter op. Leden als 0634, Beco en Nuovolari zijn weg, de beheerder zelf zie ik hier nooit meer wat posten, wat blijft er zometeen nog van over???

ja je hebt gelijk. Mensen zeveren nu nog altijd dat ze elkaar niet geraakt hebben, en hoe heeft vettel dan naast de baan beland?

't Gaat hier niet over een mogelijk contact tussen Vettel en Webber, maar tussen Hamilton en Button. Dat Vettel en Webber elkaar geraakt hebben weet hier echt wel iedereen hoor...

Ferrari 2010

Citaat van: dami op 31 mei 2010 - 16:28:35
Webber en vooral Vettel Niet ;D
Vettel is een idioot, kan slecht tegen zijn verlies.
En waar slaat dat laatste ineens op? :o
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

_Makke_

Citaat van: Ferrari 2010 op 01 juni 2010 - 08:22:50
Citaat van: dami op 31 mei 2010 - 16:28:35
Webber en vooral Vettel Niet ;D
Vettel is een idioot, kan slecht tegen zijn verlies.
En waar slaat dat laatste ineens op? :o

Goh, het zal bij hem wel wat knagen. Webber steekt hem de laatste tijd de loef af. Vettel is dat niet gewoon. Hij wou zondag te veel, misschien was die actie wel wat gevoed met frustatie.

flupke3

Ik denk het ook.
Maar ze moeten nu verder en dit incident achter zich laten.

WeezyAveli

#155
Wat een slechte teammanagement trouwens van Mclaren.

Als je even op de site fan F1 kijkt (F1.com) en dan bij de videocompilaties turkije bekijkt en dan het einde.

Enzo

Had het gelezen, Hamilton werd verzocht langzamer te gaan rijden ivm branstofbesparing, Hamilton vroeg of Button hem dan niet ging aanvallen.
Het team zei "nee dat doet hij niet"....we weten allemaal wat daarna gebeurde.

Niels_

Bewijst weer duidelijk dat Button en Hamilton niet eerlijk behandeld worden.

elmoro


Enzo

#159
Citaat van: elmoro op 04 juni 2010 - 22:46:08
Als we het er toch over hebben....



Welkom, mooi filmpje!!  8)
Geloof trouwens dat er een discussie was over of ze elkaar wel of niet raken.
Denk dat dit filmpje wel uitsluitsel geeft!

Ferrari 2010

Citaat van: Enzo op 04 juni 2010 - 18:58:35
Had het gelezen, Hamilton werd verzocht langzamer te gaan rijden ivm branstofbesparing, Hamilton vroeg of Button hem dan niet ging aanvallen.
Het team zei "nee dat doet hij niet"....we weten allemaal wat daarna gebeurde.
Waarschijnlijk hadden ze niet verwacht dat Button hem zo snel zou inhalen. Niet echt snugger van McLaren dat ze niet eerst Button en dan pas Lewis inlichten.

Citaat van: Enzo op 05 juni 2010 - 00:38:02
Citaat van: elmoro op 04 juni 2010 - 22:46:08
Als we het er toch over hebben....



Welkom, mooi filmpje!!  8)
Geloof trouwens dat er een discussie was over of ze elkaar wel of niet raken.
Denk dat dit filmpje wel uitsluitsel geeft!
Contact hadden ze zeker. Met bovenstaande beelden is dat vind ik allesbehalve duidelijk, maar op de herhalingen op tv was het wel heel duidelijk dat ze elkaar raakten bij het insturen van bocht 1.

Citaat van: Scuderia91 op 04 juni 2010 - 22:04:11
Bewijst weer duidelijk dat Button en Hamilton niet eerlijk behandeld worden.
:o
Das ook wel ontzettend snel geconcludeerd. En bovendien, als ze er iemand zouden voortrekken, dan zou het Lewis wel zijn.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Enzo

Dit filmpje laat iig geen contact zien, was het bij de achterwielen?

Ferrari 2010

Citaat van: Enzo op 05 juni 2010 - 13:49:53
Dit filmpje laat iig geen contact zien, was het bij de achterwielen?
Voor zover ik kon afleiden uit de beelden op tv wel ja. Op de hier gegeven beelden lijkt het me dat Button rond seconde 35-38 een tikje krijgt. Daarna lijkt het me dat hij lichtjes overstuur heeft, wat dus van een tikje kan zijn. Maar goed, echt zichtbaar is het hier niet en ik kan ook geen ander filmpje vinden dat het wel laat zien. Ik ga er men hand niet voor in het vuur steken, maar dacht toch dat ik contact gezien had op de beelden :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

_Makke_

Citaat van: Scuderia91 op 04 juni 2010 - 22:04:11
Bewijst weer duidelijk dat Button en Hamilton niet eerlijk behandeld worden.

Dat bewijst helemaal niets.

McLaren_über_alles

Citaat van: Ferrari 2010 op 05 juni 2010 - 14:02:39
Citaat van: Enzo op 05 juni 2010 - 13:49:53
Dit filmpje laat iig geen contact zien, was het bij de achterwielen?
Voor zover ik kon afleiden uit de beelden op tv wel ja. Op de hier gegeven beelden lijkt het me dat Button rond seconde 35-38 een tikje krijgt. Daarna lijkt het me dat hij lichtjes overstuur heeft, wat dus van een tikje kan zijn. Maar goed, echt zichtbaar is het hier niet en ik kan ook geen ander filmpje vinden dat het wel laat zien. Ik ga er men hand niet voor in het vuur steken, maar dacht toch dat ik contact gezien had op de beelden :)

Op alle beelden die de revue hebben gepasseerd zie je nergens een contact tussen beide. Het moment tussen seconde 35-38 seconden, zoals je aanhaalt, heeft volgens mij niks met een contact te maken, maar dit is gewoon Button die ruimte laat voor Hamilton (de wagen reageert nog steeds perfect op het stuurgedrag van Button, wat bij overstuur niet het geval zou zijn). Dit is volgens mij ook hetgeen je ziet op de gewone beelden. Doordat Button plots een seconde stopt met insturen, kan de perceptie onstaan dat er iets gaande is, wat volgens mij totaal niet het geval was...
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.