Man van de wedstrijd: Monaco

Gestart door Enzo, 16 mei 2010 - 16:33:56

« vorige - volgende »

Enzo


Ferrari 2010

Misschien nog een poll toevoegen ;)

Alonso? Heeft mooi gereden, enkelen mooi ingehaald, maarja, verder dankzij strategie op die plek geraakt.
Schumacher? (Samen met Brawn) Wegens strategische zet op Alonso.

Webber uiteraard ook mooi, maar Alonso heeft er toch net iets harder voor moeten werken, ik ga voor Alonso, toch enkele keren gewaagd ingehaald na de tunnel.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McLaren_über_alles

Webber natuurlijk. Degradeerde het ganse pak tot middenmotors (zonder SC had hij +30 sec voorsprong).
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Enzo

Webber was in een andere klasse vandaag, ja ze hebben een dominante auto maar Webber was ook nog eens  een flink stuk sneller dan Vettel.
Actie van de wedstrijd is toch wel de geniale move van Schumacher op Alonso, ongeacht de stewards decision. 8)

*Sorry van de Poll, had een normaal topic geopend :-[

Ferrari 2010

Citaat van: Enzo op 16 mei 2010 - 16:45:38
*Sorry van de Poll, had een normaal topic geopend :-[
Kan je geen poll bijvoegen? Ik dacht dat zoiets lukt in je eigen topic, maar ben er niet zeker van :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

_Makke_

Webber, sowieso. Zoals die de laatste 2 races bezig is... Klasse!

Enzo

Nee volgens mij kan dat niet, hecht persoonlijk niet zoveel waarde aan de poll, maar als de meerderheid dit wel wil kunnen we dit topic sluiten en een nieuwe beginnen?

campos

Kan er idd maar één zijn: Webber
Alonso en Ferrari hebben het tactisch sterk gereageerd op de safetycar, maar verder heeft hij alleen maar Virgins en Lotussen ingehaald, waarbij alleen di grassi serieus tegenstand bood.

Enzo

Citaat van: campos op 16 mei 2010 - 17:03:03
Alonso en Ferrari hebben het tactisch sterk gereageerd op de safetycar..

Grapje?

Ferrari 2010

Citaat van: Enzo op 16 mei 2010 - 17:02:16
Nee volgens mij kan dat niet, hecht persoonlijk niet zoveel waarde aan de poll, maar als de meerderheid dit wel wil kunnen we dit topic sluiten en een nieuwe beginnen?
Lijkt me ook niet nodig :) Maar ik keek doorgaans op de poll voor de tussenstand en er zijn er altijd die wel stemmen maar niet posten. Maar hiervoor een topic sluiten lijkt mij een beetje overbodig :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Citaat van: Enzo op 16 mei 2010 - 17:06:06
Citaat van: campos op 16 mei 2010 - 17:03:03
Alonso en Ferrari hebben het tactisch sterk gereageerd op de safetycar..

Grapje?
Hangt er vanaf welke SC hij bedoelt, de eerste: akkoord met Campos, de laatste: niet akkoord :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

campos

Citaat van: Ferrari 2010 op 16 mei 2010 - 17:06:52
Citaat van: Enzo op 16 mei 2010 - 17:06:06
Citaat van: campos op 16 mei 2010 - 17:03:03
Alonso en Ferrari hebben het tactisch sterk gereageerd op de safetycar..

Grapje?
Hangt er vanaf welke SC hij bedoelt, de eerste: akkoord met Campos, de laatste: niet akkoord :)
bedoelde idd de 1e.

McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Folkert

Ik zeg Maylander, 40 ronden achterstand, en dan valk voor het eind de race als nog aan de leiding rijden  ;D

Webber of Alonso en wat er ook beslist word, de actie was te begrijpen van beiden, maar maakt het het dan geniaal of illegaal?
Trotse vader van Rosalie(L)

_Makke_

Citaat van: campos op 16 mei 2010 - 17:07:43
Citaat van: Ferrari 2010 op 16 mei 2010 - 17:06:52
Citaat van: Enzo op 16 mei 2010 - 17:06:06
Citaat van: campos op 16 mei 2010 - 17:03:03
Alonso en Ferrari hebben het tactisch sterk gereageerd op de safetycar..

Grapje?
Hangt er vanaf welke SC hij bedoelt, de eerste: akkoord met Campos, de laatste: niet akkoord :)
bedoelde idd de 1e.

Niet meer dan logisch wat ze daar deden, het tegenovergestelde had me verbaasd. Niet meer dan een logische reflex.