GP van Monaco

Gestart door FA1903, 09 mei 2010 - 22:55:48

« vorige - volgende »

Wie wint?

Vettel
3 (20%)
Webber
2 (13.3%)
Alonso
6 (40%)
Hamilton
2 (13.3%)
Button
2 (13.3%)
Iemand anders
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 14

Folkert

#120
SC again, een Williams geloof ik?

Hahaha, olav : ja kom je dan met een stuurwiel bij volgende pitstop. Maar Rubens er dus uit.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Ook dat is iets wat voor mij absoluut een reprimande verdient, je stuur zomaar on track werpen. Dat ding kan door een andere wagen opgeworpen worden en dan tegen iemand anders zen hoofd. Ik begrijp Rubens' woede, maar een stuur op het circuit werpen is gevaarlijk!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2010 op 16 mei 2010 - 15:02:05
Ook dat is iets wat voor mij absoluut een reprimande verdient, je stuur zomaar on track werpen. Dat ding kan door een andere wagen opgeworpen worden en dan tegen iemand anders zen hoofd. Ik begrijp Rubens' woede, maar een stuur op het circuit werpen is gevaarlijk!
Kan? Hamilton reed er dus overheen :P en weer SC? wat heb ik gemist?
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 16 mei 2010 - 15:05:44
Citaat van: Ferrari 2010 op 16 mei 2010 - 15:02:05
Ook dat is iets wat voor mij absoluut een reprimande verdient, je stuur zomaar on track werpen. Dat ding kan door een andere wagen opgeworpen worden en dan tegen iemand anders zen hoofd. Ik begrijp Rubens' woede, maar een stuur op het circuit werpen is gevaarlijk!
Kan? Hamilton reed er dus overheen :P en weer SC? wat heb ik gemist?
Een dekseltje van een waterputje, dat heb je gemist ;D
Was het overigens Hamilton? Ik dacht eerder aan een HRT, maar het beeld was allesbehalve scherp, kan ook een Mac geweest zijn.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2010 op 16 mei 2010 - 15:09:23
Citaat van: Burorri op 16 mei 2010 - 15:05:44
Citaat van: Ferrari 2010 op 16 mei 2010 - 15:02:05
Ook dat is iets wat voor mij absoluut een reprimande verdient, je stuur zomaar on track werpen. Dat ding kan door een andere wagen opgeworpen worden en dan tegen iemand anders zen hoofd. Ik begrijp Rubens' woede, maar een stuur op het circuit werpen is gevaarlijk!
Kan? Hamilton reed er dus overheen :P en weer SC? wat heb ik gemist?
Een dekseltje van een waterputje, dat heb je gemist ;D
Was het overigens Hamilton? Ik dacht eerder aan een HRT, maar het beeld was allesbehalve scherp, kan ook een Mac geweest zijn.
Ja ik hoorde het Olav zeggen. Maar kan idd ook HRT zijn, want achteraf miste ik dus die gele helm.


Maar man, wat Rijd Webber sterk zeg, Vettel kan al 2 races achter elkaar niet tippen aan de pace van Mark.
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

#125
Even poeltje maken? 5 euro voor nog 2 SC :P

Wat doet Schumacher? Mag dat? zou wel meesterlijk zijn als het mag, maar anders is het ontzettend dom. Maar ja, met Schumacher weet je het nou eigenlijk nooit, soms s hij briljant, maar soms doet hij dingen waar van je denkt...Euh Foei Michael?


Maar Webber: in Australie was hij aan het klungelen en China was ook matig, maar nu 2 races achter elkaar zeer strak gereden. Waar ik vorig jaar al terug ben gekomen op mijn eerdere mening over Webber: ik denk dat Webber nog stukje beter is dan ik dacht. Maar goed, niet te snel gaan we hebben nog genoeg races.

Maar redelijk leuke wedstrijd.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Gatver, Schumi! Klootzak! Nuja, terecht, Alonso, lamzak!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FA1903

Citaat van: Ferrari 2010 op 16 mei 2010 - 15:55:05
Gatver, Schumi! Klootzak! Nuja, terecht, Alonso, lamzak!

Die actie wordt onderzocht..

campos

Citaat van: FA1903 op 16 mei 2010 - 15:58:19
Citaat van: Ferrari 2010 op 16 mei 2010 - 15:55:05
Gatver, Schumi! Klootzak! Nuja, terecht, Alonso, lamzak!

Die actie wordt onderzocht..
volkomen legaal! Wat een blunder van Alonso.

Niels_

Belachelijk hoe Alonso zich laat inpakken. Prachtige race gereden om dan in de laatste bocht nog een plaats te verliezen. :(

FA1903

Dat weet ik nog niet, normaal mag je niet inhalen onder een safety car procedure dus tot je de start finish voor bij bent!

Op bbc zeiden ze dat het onderzocht werd..dus even afwachten.

Ferrari 2010

Citaat van: campos op 16 mei 2010 - 15:59:45
Citaat van: FA1903 op 16 mei 2010 - 15:58:19
Citaat van: Ferrari 2010 op 16 mei 2010 - 15:55:05
Gatver, Schumi! Klootzak! Nuja, terecht, Alonso, lamzak!

Die actie wordt onderzocht..
volkomen legaal! Wat een blunder van Alonso.
Ik denk het ook, ik heb het net enkele keren herbekeken en het lijkt me dat Alonso als eerste over de SC lijn ging, en dus inderdaad volkomen legaal. Lomp van Alonso, slim van Schumi, en terecht dat hij het deed. De race is niet voorbij tot ze de finish over zijn!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Citaat van: FA1903 op 16 mei 2010 - 16:02:30
Dat weet ik nog niet, normaal mag je niet inhalen onder een safety car procedure dus tot je de start finish voor bij bent!

Op bbc zeiden ze dat het onderzocht werd..dus even afwachten.
Dat is gewijzigd, tegenwoordig is dat tot aan de SC lijn, en die licht net voor de pit entry.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

WeezyAveli

Citaat van: Ferrari 2010 op 16 mei 2010 - 16:03:15
Citaat van: FA1903 op 16 mei 2010 - 16:02:30
Dat weet ik nog niet, normaal mag je niet inhalen onder een safety car procedure dus tot je de start finish voor bij bent!

Op bbc zeiden ze dat het onderzocht werd..dus even afwachten.
Dat is gewijzigd, tegenwoordig is dat tot aan de SC lijn, en die licht net voor de pit entry.

idd gewoon een legale inhaalactie, als het een jaar eerder was geweest zou het Schumi's fout zijn geweest.
Alonso zat daar toch wel te slapen iig, of z'n banden waren gewoon compleet op.

Niels_

Die gaat zich weer enorm populair maken op deze manier...  ::)