GP van Monaco

Gestart door FA1903, 09 mei 2010 - 22:55:48

« vorige - volgende »

Wie wint?

Vettel
3 (20%)
Webber
2 (13.3%)
Alonso
6 (40%)
Hamilton
2 (13.3%)
Button
2 (13.3%)
Iemand anders
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 14

janke

Citaat van: flupke3 op 14 mei 2010 - 22:35:05
Dus kan het zijn dat vettel toch niet vrijuit gaat i.vm zijn tegenslagen.
Ik heb gelezen dat een scheurtje in de schijf het remprobleem van Vettel veroorzaakte. Dat kun je Vettel toch niet aanrekenen lijkt  me. Eerder het materiaal.
Some things are too important to be left in the past.

robbert

ja en de betrouwbaarheid van de remmen dus. Ja dat was dus de grote prijs van spanje, maar volgens mij zijn we nu in het topic van monaco, of vergis ik mij mss?

janke

Citaat van: robbert op 15 mei 2010 - 09:32:41
ja en de betrouwbaarheid van de remmen dus. Ja dat was dus de grote prijs van spanje, maar volgens mij zijn we nu in het topic van monaco, of vergis ik mij mss?
Nee hoor, ik plaatste alleen even een reactie over het remprobleem. En nu dan Monaco. Het zal me eens benieuwen wie van de toppers er in Q1 een probleem heeft met een goede tijd neerzetten. Wacht je te lang en een mindere auto zit je in de weg, dan heb je een groot probleem lijkt me. Het zal spannend worden wie van de toppers er ongeschonden door Q1 komen.
Some things are too important to be left in the past.



sloggerke

Alonso is net in aanraking gekomen met de vangrails....
Ophanging voor en achteraan beschadigd.
De pitcrew zal weten wat te doen de komende uren...

WeezyAveli

Citaat van: sloggerke op 15 mei 2010 - 11:25:39
Alonso is net in aanraking gekomen met de vangrails....
Ophanging voor en achteraan beschadigd.
De pitcrew zal weten wat te doen de komende uren...

Ik ben benieuwd of ze het voor elkaar krijgen in 2uurtjes, ik hoop zelf van wel :)
Videootje v/d crash:

Je zag wel dat veel mensen hun runs moesten afhaken in S3 door het verkeer, ik hoop dat het iig goedkomt met Lewis & Jenson.

FerrariMan

Citaat van: WeezyAveli op 15 mei 2010 - 12:48:55
Citaat van: sloggerke op 15 mei 2010 - 11:25:39
Alonso is net in aanraking gekomen met de vangrails....
Ophanging voor en achteraan beschadigd.
De pitcrew zal weten wat te doen de komende uren...

Ik ben benieuwd of ze het voor elkaar krijgen in 2uurtjes, ik hoop zelf van wel :)

http://www.f1pits.net/nieuws/alonso_neemt_geen_deel_aan_kwalificatie/

FA1903

Pfff...ik weet niet wat zeggen..ik had op een pole gehoopd endan dit!

Ik ben enorm teleurgesteld..

Achter punten kan hij fluiten!

FerrariMan

Citaat van: FA1903 op 15 mei 2010 - 13:04:33
Pfff...ik weet niet wat zeggen..ik had op een pole gehoopd endan dit!

Ik ben enorm teleurgesteld..

Achter punten kan hij fluiten!
Vernieuw dat bericht over enkele minuten en dan heb je de beelden erbij.

edwin291

AW nee, het hele weekend snel en dan nu dit baal zeker erg en wat zal je denken van Alonso. Man man. Had nou maar wat rustiger gedaan.
Proud to be an Alonso fan!!!

Enzo

#71
Lijkt ook een beetje een rare crash, zie hem niet bijzonder hard remmen oid.
Flinke tegenvaller voor Ferrari, Monaco heeft de eerste kanshebber op de overwinning om zeep geholpen, vraag me af wie er nog meer de sjaak zijn tijdens quali.

campos

Citaat van: Enzo op 15 mei 2010 - 13:22:29
Lijkt ook een beetje een rare crash, zie hem niet bijzonder hard remmen oid.
Flinke tegenvaller voor Ferrari, Monaco heeft de eerste kanshebber op de overwinning om zeep geholpen, vraag me af wie er nog meer de sjaak zijn tijdens quali.
hele vreemde crash inderdaad. Lijkt wel of hij de bocht niet goed inschat en er gewoon te hard ingaat, je ziet m aan het begin ff heel voorzichtig remmen. Gaat wel heel erg lastig worden morgen, vroeger werd er af en toe nog wel eens van achteraan in de punten gereden, maar dat zie ik nu niet gebeuren, daarvoor zijn de verschillen tegenwoordig te klein en bovendien valt er met strategie ook niet veel te doen nu. Misschien dat 9e of 10e er nog inzit.

gloudiesaurus

Vind het ook een vreemde crash! En zo hard gaat hij daar toch helemaal niet? Vindt de schade op het oog op wel meevallen, maar misschien een scheurtje in het chassis ofzo. Als allerlaatste starten in Monaco gaat niet meevallen... top 10 halen zo al heel knap zijn voor hem.

Ben verder benieuwd naar Kubica, hij is al het hele weekend heel snel. Zou leuk zijn als hij ver van voren van start kan gaan...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Folkert

Jammer voor Alonso, kan morgen nog wel voor iets moois zorgen, maar word moeilijk. Moet ineens denken aan DC in? 2001 met een arrows geloof ik.
Trotse vader van Rosalie(L)