GP van Monaco

Gestart door FA1903, 09 mei 2010 - 22:55:48

« vorige - volgende »

Wie wint?

Vettel
3 (20%)
Webber
2 (13.3%)
Alonso
6 (40%)
Hamilton
2 (13.3%)
Button
2 (13.3%)
Iemand anders
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 14

Enzo

In persconferentie vandaag werd de F-duct kort besproken, heb even een "copy paste" gedaan.

CitaatQ:One question about F-ducts. Some people are running it, some people aren't. I think your team seem to be running it. Is it easy to run it here and is there a benefit?

MW: It is less of a benefit obviously. F-duct is something which will work better on the long straight than a circuit like this. It is a standard part of our car. We don't have a non F-duct variety to fit in any case. Its deployment is less significant than it was, for instance, in Barcelona.

Ze rijden dus wel met een F-duct, niet dat het veel zin heeft maar het is niet de moeite de auto aan te passen blijkbaar.

gloudiesaurus

Oke duidelijk, misschien hebben ze er in de tunnel een heel klein voordeeltje mee...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

flupke3

En Senna met een wagen die trager is dan een gp2...
Ik vind dat de fia iets strenger mag zijn bij het toelaten
van nieuwe teams.

Enzo

Citaat van: flupke3 op 13 mei 2010 - 21:43:22
En Senna met een wagen die trager is dan een gp2...
Ik vind dat de fia iets strenger mag zijn bij het toelaten
van nieuwe teams.

Hij zegt een probleem met het chassis te hebben waardoor hij snelheid verliest.
Beschadiging oid.

robbert

het ziet er stukken beter uit voor ferrari dan de vorige race. Maar ja, het is nog altijd trainingen é. Laten we hopen dat ferrari zo goed blijft en dan met de overwinning ga lopen

campos

Citaat van: robbert op 13 mei 2010 - 22:54:54
het ziet er stukken beter uit voor ferrari dan de vorige race. Maar ja, het is nog altijd trainingen é. Laten we hopen dat ferrari zo goed blijft en dan met de overwinning ga lopen
ben toch bang dat de Red Bulls te snel gaan zijn voor de Ferrari's,

robbert

Citaat van: campos op 13 mei 2010 - 23:35:07
Citaat van: robbert op 13 mei 2010 - 22:54:54
het ziet er stukken beter uit voor ferrari dan de vorige race. Maar ja, het is nog altijd trainingen é. Laten we hopen dat ferrari zo goed blijft en dan met de overwinning ga lopen
ben toch bang dat de Red Bulls te snel gaan zijn voor de Ferrari's,

ik eigenlijk ook hoor, maar ik hoop toch. Ik denk dat redbull deze keer zand in de ogen strooit

flupke3

Tis wel vreemd dat Vettel 2x pech heeft gehad met de remmen.
Iedereen rijdt toch met dezelfde remmen?

Enzo

Citaat van: flupke3 op 14 mei 2010 - 10:41:52
Tis wel vreemd dat Vettel 2x pech heeft gehad met de remmen.
Iedereen rijdt toch met dezelfde remmen?

Dat kunnen we dan ook zeggen van Hamilton met z'n klapband, denk dat het gewoon toeval is.

Enzo

Pat Fry één van de twee hoofd engineers van Mclaren is per direkt uit dienst.
Best een raar moment voor een sleutelfiguur om uit te stappen zo midden in het seizoen, vraag me af wat er aan de hand is... ::)

Ferrari 2010

Citaat van: flupke3 op 14 mei 2010 - 10:41:52
Tis wel vreemd dat Vettel 2x pech heeft gehad met de remmen.
Iedereen rijdt toch met dezelfde remmen?
Ik weet niet of ze allemaal met dezelfde remmen rijden, maar dan nog, kan te maken hebben met rembalans, manier van remmen, mishandelen van je remmen (alle materiaal is op één of andere manier wel te kraken), ...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

_Makke_

Citaat van: Enzo op 14 mei 2010 - 11:31:52
Pat Fry één van de twee hoofd engineers van Mclaren is per direkt uit dienst.
Best een raar moment voor een sleutelfiguur om uit te stappen zo midden in het seizoen, vraag me af wat er aan de hand is... ::)

Er zullen nog wel teams zijn die met Brembo-remmen rijden, Ferrari is er daar al zeker eentje van. Maar McLaren bijvoorbeeld die rijden met, als ik me niet vergis, Akebono-remmen.

Enzo

Citaat van: Makke op 14 mei 2010 - 12:29:33
Citaat van: Enzo op 14 mei 2010 - 11:31:52
Pat Fry één van de twee hoofd engineers van Mclaren is per direkt uit dienst.
Best een raar moment voor een sleutelfiguur om uit te stappen zo midden in het seizoen, vraag me af wat er aan de hand is... ::)

Er zullen nog wel teams zijn die met Brembo-remmen rijden, Ferrari is er daar al zeker eentje van. Maar McLaren bijvoorbeeld die rijden met, als ik me niet vergis, Akebono-remmen.

En dat is de schuld van Pat?

janke

Citaat van: Makke op 14 mei 2010 - 12:29:33
Citaat van: Enzo op 14 mei 2010 - 11:31:52
Pat Fry één van de twee hoofd engineers van Mclaren is per direkt uit dienst.
Best een raar moment voor een sleutelfiguur om uit te stappen zo midden in het seizoen, vraag me af wat er aan de hand is... ::)

Er zullen nog wel teams zijn die met Brembo-remmen rijden, Ferrari is er daar al zeker eentje van. Maar McLaren bijvoorbeeld die rijden met, als ik me niet vergis, Akebono-remmen.
AP Racing is er ook nog in de F1. Renault F1 bijv.
Some things are too important to be left in the past.

flupke3

Dus kan het zijn dat vettel toch niet vrijuit gaat i.vm zijn tegenslagen.