Williams 2010

Gestart door Miek, 23 mei 2010 - 11:43:29

« vorige - volgende »

.Henry

Citaat van: Ferrari 2010 op 29 mei 2010 - 09:44:45
Mij lijkt het eerder dat ze niet naar de F1 komen, ze zitten in de Le Mans LMP1 en zijn er succesvol. Waarom zouden ze dan naar de F1 komen?
Omdat het toch de hoogste klasse is. Wereldkampioen F1 spreekt toch meer aan dan winnaar van Le Mans.

Ferrari 2010

Citaat van: Phantom op 29 mei 2010 - 16:08:16
Citaat van: Ferrari 2010 op 29 mei 2010 - 09:44:45
Mij lijkt het eerder dat ze niet naar de F1 komen, ze zitten in de Le Mans LMP1 en zijn er succesvol. Waarom zouden ze dan naar de F1 komen?
Omdat het toch de hoogste klasse is. Wereldkampioen F1 spreekt toch meer aan dan winnaar van Le Mans.
Voor jou, maar ik denk dat je hiermee te snel iedereen over dezelfde kam scheert. Le Mans is een mythische uithoudingsrace, een uitputtingsslag, die degelijkheid van de wagens vereist. F1 wordt veel meer als geldverspilling aanzien. Nuja, net zoals ik vind dat jij niet kan zeggen dat F1  meer aanspreekt dan le Mans, kan je uiteraard hetzelfde zeggen over wat ik zeg, en daar heb je volkomen gelijk in. Het is gewoon hoe je het ziet, en ik denk dat de meningen daarover vrij verdeeld zijn. Bovendien is Le Mans véél toegankelijker. (Lagere ticketprijzen etc.)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

.Henry

Citaat van: Ferrari 2010 op 29 mei 2010 - 19:13:40
Voor jou, maar ik denk dat je hiermee te snel iedereen over dezelfde kam scheert. Le Mans is een mythische uithoudingsrace, een uitputtingsslag, die degelijkheid van de wagens vereist. F1 wordt veel meer als geldverspilling aanzien. Nuja, net zoals ik vind dat jij niet kan zeggen dat F1  meer aanspreekt dan le Mans, kan je uiteraard hetzelfde zeggen over wat ik zeg, en daar heb je volkomen gelijk in. Het is gewoon hoe je het ziet, en ik denk dat de meningen daarover vrij verdeeld zijn. Bovendien is Le Mans véél toegankelijker. (Lagere ticketprijzen etc.)
Vraag mensen eens wie de beste coureur is, mensen die niks van auto('s) (sport) weten, waarschijnlijk krijg je Schumacher, Senna of misschien nog Hakkinen te horen, allemaal F1 coureurs. Vraag diezelfde mensen eens wat de snelste race auto ter wereld is, waarschijnlijk krijg je te horen de Ferrari F1. Op de meeste mensen heeft F1 echt veel meer uitstraling dan Le Mans. Kijk ook eens naar de media aandacht op b.v. het nieuws, daar wordt veel meer aandacht aan F1 besteed dan aan Le Mans.

meatball

Citaat van: Phantom op 30 mei 2010 - 01:02:07
Citaat van: Ferrari 2010 op 29 mei 2010 - 19:13:40
Voor jou, maar ik denk dat je hiermee te snel iedereen over dezelfde kam scheert. Le Mans is een mythische uithoudingsrace, een uitputtingsslag, die degelijkheid van de wagens vereist. F1 wordt veel meer als geldverspilling aanzien. Nuja, net zoals ik vind dat jij niet kan zeggen dat F1  meer aanspreekt dan le Mans, kan je uiteraard hetzelfde zeggen over wat ik zeg, en daar heb je volkomen gelijk in. Het is gewoon hoe je het ziet, en ik denk dat de meningen daarover vrij verdeeld zijn. Bovendien is Le Mans véél toegankelijker. (Lagere ticketprijzen etc.)
Vraag mensen eens wie de beste coureur is, mensen die niks van auto('s) (sport) weten, waarschijnlijk krijg je Schumacher, Senna of misschien nog Hakkinen te horen, allemaal F1 coureurs. Vraag diezelfde mensen eens wat de snelste race auto ter wereld is, waarschijnlijk krijg je te horen de Ferrari F1. Op de meeste mensen heeft F1 echt veel meer uitstraling dan Le Mans. Kijk ook eens naar de media aandacht op b.v. het nieuws, daar wordt veel meer aandacht aan F1 besteed dan aan Le Mans.
En terecht vindt ik voor mij telt ook enkel de f1 als echte top en natuurlijk zijn er ook mensen die zoals bv bij voetbal kijken naar 3e prov voetbal maar er is maar 1 champions league net als er maar 1 f1 is.De gp2 volg ik nog een beetje omdat daar de toekomst van de f1 bezig is,om de rest geef ik niets.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Citaat van: meatball op 30 mei 2010 - 08:46:37
Citaat van: Phantom op 30 mei 2010 - 01:02:07
Citaat van: Ferrari 2010 op 29 mei 2010 - 19:13:40
Voor jou, maar ik denk dat je hiermee te snel iedereen over dezelfde kam scheert. Le Mans is een mythische uithoudingsrace, een uitputtingsslag, die degelijkheid van de wagens vereist. F1 wordt veel meer als geldverspilling aanzien. Nuja, net zoals ik vind dat jij niet kan zeggen dat F1  meer aanspreekt dan le Mans, kan je uiteraard hetzelfde zeggen over wat ik zeg, en daar heb je volkomen gelijk in. Het is gewoon hoe je het ziet, en ik denk dat de meningen daarover vrij verdeeld zijn. Bovendien is Le Mans véél toegankelijker. (Lagere ticketprijzen etc.)
Vraag mensen eens wie de beste coureur is, mensen die niks van auto('s) (sport) weten, waarschijnlijk krijg je Schumacher, Senna of misschien nog Hakkinen te horen, allemaal F1 coureurs. Vraag diezelfde mensen eens wat de snelste race auto ter wereld is, waarschijnlijk krijg je te horen de Ferrari F1. Op de meeste mensen heeft F1 echt veel meer uitstraling dan Le Mans. Kijk ook eens naar de media aandacht op b.v. het nieuws, daar wordt veel meer aandacht aan F1 besteed dan aan Le Mans.
En terecht vindt ik voor mij telt ook enkel de f1 als echte top en natuurlijk zijn er ook mensen die zoals bv bij voetbal kijken naar 3e prov voetbal maar er is maar 1 champions league net als er maar 1 f1 is.De gp2 volg ik nog een beetje omdat daar de toekomst van de f1 bezig is,om de rest geef ik niets.
Ga je nu Le Mans vergelijken met 3e provinciale voetbal? :o
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

Proton , is part of a very important group, with Lotus , a firm that as we all know is one of the largest in the world in the competition area and that of the electric car development. The arrival of the German group would by no coincidence, since there are many things that interest Volkswagen .

The news came from the words of the Proton CEO "The outcome of negotiations with Volkswagen will be released in two weeks. I do not want to jump. " As well explained in two weeks we will know how this negotiation is given.

Not only the goal is to have more reach markets such as Southeast Asia, but also acquire all the knowledge and technology Lotus was gained during these years. And besides, the team of F1 is also important for Volkswagen , since a few months ago that has been rumored arrival in this competition.

It would be a shame it Volkswagen to eat the whole competition. Hopefully for the sake of the Automotive World This agreement is not the total purchase Proton . The "new VAG group already has enough brands.

Via | Autoblog.es
Some things are too important to be left in the past.