2010 kampioenschap met oude puntentelling

Gestart door zeph, 09 mei 2010 - 16:16:33

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: campos op 14 mei 2010 - 16:12:27
Citaat van: Burorri op 14 mei 2010 - 15:46:51
Heb je maar ff pmetje gestuurd :).
oh ja, want in een pm kun je wel lekker schelden. En hier net doen of je t netjes oplost. Zo werkt dat niet jongen.

Precies, zo werkt het wel. Begin het beetje irritant te vinden dat jij elke keer wat te zeiken heb als ik het niet met je eens ben. Dat ik een pm etje stuur wilt alleen maar zeggen dat ik het hier neit verder wil voort zetten.

Goed jij je zin: Enige wat ik wilde zeggen is dat ik dit punten systeem best groot verschil vind met het oude, want nu zou de WK anders zijn. Ene geval is het Button, andere geval is het Alonso. En ja, of de een nu de terechtere zou zijn alleen door andere stand? lastig, maar dat het best veel scheelt is wel duidelijk, maar niet veel in punten.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Jongens, lees de laatste twee pagina's eens door en denk rustig na over wat je elkaar nou echt wilt vertellen! :-X

T.Nuvolari

Man man man, wat gezeik hier steeds als mensen het niet eens zijn met mekaar. Ik heb de indruk dat je hier best gewoon de rest van de schapen volgt om niet te worden uitgescheten als lompe kloot. Laatst werd er geklaagd over de sfeer en het waarom er zo weinig nieuwe mensen hier komem. Nu weet ik waarom, na mijn korte aanwezigheid hier heb ik het wel gehoord, gelezen en gezien. Salut en de kost!

Enzo

Nou nou, jij laat je ook makkelijk uit het veld slaan.... ???

Folkert

oef, Massa ging wel vlak langs Schumacher :P
Trotse vader van Rosalie(L)